השימושון

החודש בגלריה לאמנות קבוץ גן שמואל

חפצים יפים

"אמנים מציגים חפצים יפים"
הגלריה לאמנות של קיבוץ גן שמואל מזמינה את שוחרי האמנות לבקר בגלריה ולהתרשם משלל יצירות אמנות אשר יוצגו ויועמדו למכירה במשך שלוש שבתות בחודש ינואר 2008 בתאריכים: 5/1, 12/1, 19/1, בין השעות 11:00- 20:00

הגלריה לאמנות נותנת את חסותה לאמני זכוכית, פסיפס, טקסטיל, קרמיקה, פיסול בברזל ובצדפים, חריטה בעץ, פיסול בפימו ויצירות עשויות בטכניקה של עיסת נייר; פרטי לבוש ייחודיים ומקוריים, גופי תאורה ועבודות עשויות בטכניקה של ניפוח זכוכית. כל העבודות הן יצירות מקוריות של אמנים ידועי שם. תצוגה מרהיבה זו היא הזדמנות מיוחדת לראות מבחר כה עשיר של יצירות תחת גג אחת בו זמנית. בואו לראות, להנות ולקנות!

דיוקן


גלריה 2
"פורטרטים" – ציור, יסמין ברקני

אוצרת: דורית טלמון
יסמין ברקני אמנית צעירה, בוגרת המדרשה לאמנות בבית ברל. בתערוכה זו מציגה האמנית סדרת ציורי דיוקן בפורמטים גדולים. הפורטרטים עשויים במיומנות ובכישרון רב ומבטאים את האופי המיוחד של כל דמות. כבר בתערוכה הראשונה של בוגרי המדרשה זכתה יסמין ברקני להערכה רבה.

הגלריה לאמנות, קבוץ גן שמואל, לפרטים 054-4278152

הראה עוד

3 thoughts on “החודש בגלריה לאמנות קבוץ גן שמואל”

  1. לכבוד הגלריה לאומנות גן שמואל. הנידון: רשות להשתמש בתמונה של יוחנן סימון כעטיפה לספר. אני אחת משלוש העורכות של הספר העבריות החדשות שיצא בשנת 2001 בהוצאת יד בן צבי ועל כריכתו ציור של יוחנן סימון ששמו: אנשי הפלמח 1948. בזמנו קיבלנו רשות ממשפחת הצייר להשתמש בתמונה. כעת אנחנו בשלבי הפקה אחרונים של הספר בתרגום אנגלי ואני מעוניינת לקבל מהמשפחה רשות להדפיס את התמונה גם כל כריכת הספר האנגלי. האם תוכלו לסייע לי ולתת לי אינפורמציה על משפחת הצייר שמחזיקה בבעלות על יצירתו? בתודה מראש, פרופ' מרגלית שילה, טל. 025662810, הפלמח 32, ירושלים.

כתיבת תגובה

Close