השימושון

מה חדש אצל אמתי מגד?

בתור מי שמתעניינת בפרקי ב' מוצלחים (בינתיים כמתבוננת מהצד), אני מוצאת הרבה עניין במאמרים של אמתי מגד, שמתפרסמים אצל גליה במדור.

אמתי מגדאמתי הוא עובד סוציאלי, מטפל משפחתי ומספר סיפורים מרפאים. מנהל בית הספר להכשרת מטפלים ב"דהרמה תרפיה". מרצה, מנחה ומדריך בבית הספר לעבודה סוציאלית במכללת תל-חי, בקיור קולג' ובמרכז להכשרת מטפלים משפחתיים "בראשית" בנושאים של טיפול משפחתי, זוגי ואישי. מחבר הספרים "פיות ומכשפות" על שימוש בסיפורים מטפוריים בטיפול בילדים בסיכון, "משפחה כן בוחרים" על בחירת הנשמה במשפחתה ועל העבודה שיש לעשותה ובקרוב "דהרמהתרפיה" על פסיכותרפיה עם ייעוד. מפתח קלפי "פיות ומכשפות". משלב בעבודתו הטיפולית טכניקות ממסורות עתיקות (שמאניזם וסיפור סיפורים) יחד עם טכניקות עדכניות (טיפול אריקסוניאני ונרטיבי). אני מפרסמת פה את כל האימייל שלו, למרות שהעניין המרכזי שעל הפרק הוא סדנת 'תיבת נח' לזוגות, אותה הוא מעביר ביחד עם זוגתו שולי, איתה הוא מקיים פרק ב' מוצלח. קבלו:

לפני מספר חודשים הזמינה אותי שובל אלוני להתראיין אצלה לתוכנית חדשה בתחנת רדיו חדשה – רדיו מהות החיים. הקלטנו שמונה תוכניות קצרות שבהן דיברתי על מספר נושאים שמרתקים אותי: ייעוד, צרכים אמיתיים ומדומים, רצונות סותרים וחוזים של חוסר אחריות, גבריות נשיות ומיניות וכדומה. מכיוון שזהו רדיו אינטרנט, אפשר להאזין לתוכניות הללו בכל עת. הן נמצאות ממש כאן. חפשו בעמוד 5 ו 6 של התווית "ריפוי עצמי".

כשיצאתי מההקלטה של התוכניות ניהלתי שיחה ערה עם מנהל התחנה, אסי זיגדון, כן הזמר ששר את "חם לי בלב". שתי תוכניות רדיו חדשות שלי, ממש שלי, יצאו מהשיחה הזאת. אחת היא תוכנית שנקראת "שורשי השמחה". זו תוכנית מוזיקה שבועית שבה אני משמיע כל מיני סוגים של מוזיקה: מבלוז אפריקאי דרך מוזיקה מהבלקאן, דרך רוק של שנות השישים והשבעים וגם מוזיקה ישראלית. לעיתים המוזיקה קשורה לדיבורים. לעיתים ממש לא. בין השירים אני מדבר על כל מה שמעניין אותי. בינתיים עשיתי תוכניות על: הכוח השלישי, על גברים ונשים, על השפעות גבוהות, על להיות כאן ועכשיו ועוד כל מיני. לקראת פסח הקלטתי שתי תוכניות הקשורות לחופש. לתוכניות הללו (בגלל זכויות אקו"ם ושטויות נוספות) ניתן להקשיב רק בשעות בהן הן משודרות. כלומר בימי רביעי ב 17.00 ושידור חוזר בימי חמישי ב 23.00. אתם מאוד מוזמנים להצטרף לקהל המאזינים שלי. אם רק שלושה מכם יתחילו להקשיב זה יעלה את הרייטינג שלי בוודאי במאה אחוזים. מקשיבים כאן ולוחצים על ה play בראשית הדף.

ובכלל אתם מוזמנים להיכנס לתחנת הרדיו החדשה הזו ולהקשיב. יש בה כל מיני תוכניות מעניינות והרבה מוזיקה טובה.

זוגיות, כפי שאתם יכולים לראות, זה העניין העיקרי בחיים שלי. יחד עם שולי, אהובתי היקרה, אנחנו מפתחים רעיונות, מודלים וסדנה מרתקת לזוגות. קוראים לה תיבת נוח ואפשר לקרוא עליה עוד כאן.

הסדנא הבאה תתקיים בטבעון בשישי שבת ה9-10 למאי בין 10.00-19.00 בכל יום. אתם מוזמנים לצלצל לשולי לפרטים נוספים והרשמה: 052-6332912.

ועם אותו שם "תיבת נוח" אנחנו פותחים גם קבוצה מתמשכת לזוגות.

מדוע תיבת נוח? כיוון שהמבול הוא לא רק אירוע היסטורי. המבול הוא משל לאירוע שמתרחש כל העת בחיינו. אנחנו זקוקים לתיבת נוח שתישא אותנו על גליו ולא תיתן לנו לטבוע בהיסחפות הרגילה של החיים. היחסים הזוגיים שלנו יכולים להיות תיבת נוח כזאת, אם נדע כיצד להפוך אותם לכאלה.

הקבוצה המתמשכת מיועדת לזוגות שרוצים להפוך את הזוגיות שלהם לבית ספר להתפתחות. אין מדובר כאן בקבוצה טיפולית. לא נעסוק כאן ישירות בפתרון בעיות זוגיות. הנושא העיקרי של הקבוצה הוא התפתחות פנימית: נוכחות ברגע הזה והיכולת לפתוח את הלב עוד ועוד. הזוגיות היא הכר עליו נתנסה בכל אלה.

הקבוצה תתקיים בימי שלישי בערב בין השעות 20.00 ל 23.00 בביתי שבטבעון. היא פתוחה למקסימום של חמישה זוגות. ערב מבוא יערך ממש בקרוב: ביום שלישי ה29.4 בשעה 20.00. הכניסה חופשית ואתם מוזמנים לבוא ולהתרשם. הודיעו לי בבקשה לפני שאתם מגיעים לנייד: 0544355744.

דברים נוספים מתרחשים גם בכיוון של פתיחת בית הספר להכשרת מטפלים. אך כיוון שהם עדיין לא סגורים, עדיף אולי לא לדבר. נספר לכם עליהם מייד כשנחתום על חוזה. אני מקווה שבקרוב.

זהו זה בינתיים. להתראות.

אמתי ושולי

יצירת קשר, הרשמה ועוד: כאן | אתר | טלפון: 054-4355744

והנה וידאו של אמתי מסביר מהי סדנת החוזה, למי שרוצה להרגיש את האיש:

הראה עוד

1 thought on “מה חדש אצל אמתי מגד?”

  1. איזה דיבור מדויק ויפה! ואיזה מזל יש לנו שנולדנו בדור כזה, שהידע עובר כאן מאחד לשני כמו כדור במעגל ילדים.
    זה בדיוק הכיוון לשינוי עמוק ויסודי אצל כולנו: התרת החוזים הישנים, בירור הרצון המהותי. יישר דרך. ואם תהיה לך רשימת המתנה ארוכה מאד לסדנה, לכולם יהיה כאן יותר טוב. בהצלחה

כתיבת תגובה

Close