השימושון

שלי מרכוס

שמי שלי מרכוס ואני גרה בפרדס חנה.
אני עוסקת בריפוי דרך רפואה סינית ומשלבת שיטות נוספות, המתאימות לכל אחד באופן פרטני.
רק עכשיו אזרתי אומץ להביא את עצמי לפרסום כאן במושבה חופשית. מושבה המלאה בכל כך הרבה מטפלים טובים ומעניינים. אז הנה, גם אני אחת מהם….
ברצוני להציג לכם את עצמי:
את השכלתי הפורמלית רכשתי במכללת מדיסין במשך 6 שנים. שם למדתי שיאצו, רפואה סינית, צמחי מרפא ותמיכה בהריון ולידה (דולה).
את השכלתי הלא- פורמלית אני רוכשת מידי יום בקליניקה.
בשלוש השנים האחרונות , אני מטפלת במגוון רחב של אנשים בגילאים שונים: החל מתינוקות בני מספר חודשים ועד גברת מיוחדת בת 83.

שלי מרכוס

רפואה סינית :
המטופלים מגיעים אליי כדיי לטפל בסימפטומים כמו הצטננויות, שפעות, אלרגיות, כאבים שונים בשלד ובשרירים, מחלות כרוניות כדוגמת אסטמה ומיגרנות , בעיות הקשורות בגניקולוגיה ובעיות הקשורות בחוסר איזון רגשי: דכאונות, מצבי רוח, נדודי שינה ומשברים אישיים.
כל אחד ואחת מהם הינו עולם ומלואו . אנחנו יושבים ומשוחחים ואני מאבחנת את מקור חוסר האיזון . אני בודקת את הדופק ומביטה בלשון , מקשיבה לאיכות הקול ולמילים שמעבר למילים.
האדם נפרש מולי ואני יכולה להבין איך לטפל.
שש שנות לימוד נתנו לי ידע רב , מקצועיות ומפת דרכים עתיקה העוברת מדור לדור מזה אלפי שנים, אך את איכויות הטיפול האישיות שלי אני מביאה מניסיוני האישי, הקשבה וחיבור למצב המטופל.
הטיפולים שלי אינם מתוכננים. יש לי קו מנחה על פי הרפואה הסינית , אבל כשהמטופלים שוכבים עם המחטים על מיטת הטיפולים , עולה אנרגייה חדשה מן הטיפול ואיתה סיפור חדש ושילוב של טכניקות טיפול נוספות:

שיאצו :
לחיצות עדינות במקומות שונים בגוף המשחררות, מרגיעות ויוצרות שקט פנימי.

רייקי:
הנחת היד בעדינות בנקודות אנרגטיות או במקומות מסויימים בגוף כדיי לשחרר חסימה או להרגיע ולהרפות.

דמיון מודרך:
מסע בדמיון ומפגש עם תשובות והבנות מעולם התת מודע.
לפעמים עולים זכרונות, מציפים רגשות קדומים, לפעמים נרדמים. בכל טיפול קורה משהו אחר, בכל רגע יש שינוי ובהרבה מקרים הוא מתרחש מתחת לפני השטח ומורגש רק לאחר זמן מסויים.
הטיפול מחלחל אט אט לתאי הגוף , הדפוסים שהביאו את חוסר האיזון משתנים ואז ריפוי מתרחש.
אני לא מתקבעת על טיפול מסויים , גם אם זה טיפול מוצלח מאוד , כי הוא היה מוצלח לאותו הרגע והרגע כבר השתנה , המטופל השתנה , הכל דינמי בטיפול ומשתנה תדיר.

דולה- תמיכה בהריון ולידה:
את הכלים שיש לי ברפואה סינית, שיאצו, רייקי ודמיון מודרך, אני מביאה גם לטיפול בהריון ולידה. הכלים מגיעים איתי לחדרי הלידה הטבעיים והרגילים ובשיתוף עם המיילדת, היולדת, בן זוגה והעובר – אנחנו מביאים תמיכה פיזית ורגשית לאחד הרגעים הקסומים והמרגשים בחיי כל אחד מהמשתתפים.
הליווי כולל מפגשים לפני הלידה של טיפולי מגע או דיקור, תמיכה בלידה עצמה דרך תנועה, נשימות, מגע ולחיצות , דמיון מודרך ועיסויים וטיפול של תמיכה לאחר לידה.

אני כאן כדיי לתמוך בריפוי הטבעי של המחטים או הצמחים. אני נמצאת כדיי להיות עדה לחזרה הטבעית של הגוף והנפש למקומם הנכון, המאוזן, הרגוע.
אני נמצאת כדיי לחייך למראה התרחבות הלב, זליגת הדמעה, פתיחת החסימה, שחרור אנרגיית הריפוי.
אני מאוד אוהבת לטפל, לתמוך, להיות נוכחת כשכל הריפוי הנפלא הזה מתרחש.
בשבילי זה קסם.
אני מזמינה כל אחד ואחת מכם, המרגישים חוסר איזון פיזי או רגשי בשלב זה של חייהם, לבוא לקליניקה שלי ולצעוד במסע של החלמה וחזרה לאיזון.

שלי מרכוס

הדסים 30 פרדס חנה | אימייל | 054-7722206 | 04-6376090

הראה עוד

8 thoughts on “שלי מרכוס”

  1. בס"ד

    האם יש אלטרנטיבה אחרת לטיפול בדלת בשתן מלבד אנטיביוטיקה?
    הי אני בהריון בשבוע ה21 ורציתי לדעת עצות או טיפול אחר בדלקת בשתן (שעד כמה שהבנתי די שכיחה בהריון) מלבד אנטיביוטיקה , קיבלתי מרופא אנטיביוטיקה בשם "אוגמנטין" שמרגיש לי שזה חזק לי אני מרגישה חולשה ועייפות אחרי שאני נוטלת אותם , מאוד אשמח לנסות לטפל בזה בדרך טיבעית אחרת אם יש.
    תודה מראש ושבת שלום
    אלינור

  2. שלי טיפלה בי לפני כמה שנים כאשר סבלתי מבעיות בברכיים, בעזרתה של שלי התגברתי על הכאבים והבעיה ומאז אני מגיעה אליה לטיפולים מדי תקופה, אני קוראת להם טיפולי "תחזוקה", בכל פעם שאני מרגישה לא מאוזנת, תקועה, חסרת אנרגיה, אני הולכת לקליניקה החמימה של שלי והיא פשוט עושה לי restart ואני חוזרת לעצמי, שלי מאוד מאוד קשובה ורגישה לצרכים שלי, היא מאוד מחזקת והדאגה שלה ממשיכה גם מעבר לטיפול, כאשר היא טורחת לברר מה שלומי כמה ימים אחרי הטיפול, אין מטפלים כאלו- מומלצת בחום!

  3. שלי טיפלה בי לפני שנתיים בקליניקה החמימה והנעימה שלה כאשר היו לי בעיות כרוניות בברכיים ועזרה לי מאוד והיום שכבר אין לי צורך בטיפול השבועי, אני הולכת אליה בכל פעם שאני מרגישה לא מאוזנת, שכואב לי בגוף, שאני לא מרוכזת, אני הולכת לטיפול עשרת אלפים אצלה, אחרי הטיפול אני מרגישה כאילו היא עשתה לי restart והחיים חוזרים למסלולם. שלי לא מסתפקת בטיפול ותמיד דואגת לברר איתי מה שלומי גם אחרי הטיפול
    ממליצה בחום, לי היא עזרה מאוד

כתיבת תגובה

Close