השימושון

סינפסות לבריאות אופטימית!


שמי דר' לילך מלצקי, בוגרת בית ספר לרפואה בתל אביב 1985, משוחררת מצה"ל בדרגת סא"ל מזה שנתיים וכיום רופאת משפחה מומחית בזיכרון יעקב ומנכ"ל חברת סינפסות.
שותפתי וחברתי דר' דינה אייזן, אף היא בוגרת הפקולטה לרפואה באותה שנה מזהירה, מומחית ברפואת משפחה, מרצה בנושאי רפואה מונעת, בריאות ושמחת חיים ובעיקר על כוחו המרפא של ההומור, ומפתחת ערכת סינפסות.
יחד הקמנו חברה בשם "סינפסות – קידום בריאות אופטימית".

מתוך ניסיוננו האישי והמחקרים ההולכים ומתרבים בדבר הקשר בין הגוף והנפש, החלטנו להקים חברה שמטרתה לתת כלים מעשיים לחיזוק האופטימיות בחיינו. שדה מחקר יחסית חדש העונה לשם הפשוט ו"הקליט" פסיכונאורואימונולוגיה צובר יותר ויותר הוכחות בדבר השפעת המחשבות שלנו על הבריאות הפיזית. הוא גם מוכיח מה שרובנו יודעים באופן אינטואיטיבי: ככל שאדם שמח יותר כך הוא מגדיל את סיכוייו להיות בריא יותר, סבלני יותר ואוהב יותר. בכוחן של מחשבות חיוביות ואופטימיות לשפר את בריאותינו והן מהוות רפואה מונעת טבעית ורבת עוצמה. הדרך לעשות זאת היא באמצעות יצירת סינפסות חדשות (כיוון שהמילה בעברית היא מיסנף החלטנו להשאיר את המילה סינפסות). סינפסות הן חיבורים מוחיים המתרגמים את המתרחש החיצוני למשמעות פנימית. את המשמעות אנחנו יכולים ליצור בכוח המחשבה הטובה. מכיוון שמוחנו הוא איבר גמיש המסוגל להשתנות ולהתפתח כל החיים, הוא מסוגל להחליף דפוסי חשיבה ישנים ובלתי מועילים באחרים, אופטימיים ומלאי שמחה. הדרך לעשות זאת היא באמצעות כלים פשוטים שנתמכים במחקרים מדעיים. באתר שלנו ניתן למצוא הסברים מפורטים ומאמרים התומכים בבריאות האופטימית, כפי שמצאנו לנכון לקרוא לה.

ערכת כליםכדי לפתח סינפסות אופטימיות פיתחנו ערכת כלים מעשיים ששימוש יומיומי בהם למספר דקות עשוי, תוך זמן קצר, לשפר את הבריאות ולהגדיל את שמחת החיים. הערכה היא ייחודית (ויפהפייה!) וכוללת 10 כלים.
הכלים נועדו להתבוננות פנימה, למציאת כוחות הריפוי והבריאות הטמונים בכל אחד מאיתנו. הידעתם למשל שהכרת תודה עשויה לשפר את המערכת החיסונית? בערכה תמצאו מחברת בה ניתן לכתוב מידי יום תודה על הדברים הטובים, על אלה הנתפסים כמובנים מאליהם וגם תודה על הקשיים שהם חלק מהחיים ולעיתים קרובות עשויים להצמיח אותנו ולהאיר את דרכנו, ואנחנו מודים עליהם.

תחושת הערכה עצמית הנובעת מהגשמת חלומות, מציאת הייעוד ועשיית הדברים האהובים עלינו – כל אלה תורמים לבריאותנו ואף נמצאו כמאריכים את תוחלת החיים שלנו! בערכה ישנה חוברת הדרכה לכתיבה ביומן האישי שנועד לסייע לנו לגלות את רצונותינו ושאיפותינו. הכתיבה מעוררת מרכזים מוחיים התומכים ברצון ומחפשים דרכים להגשים אותו.
כלים נוספים שבערכה: אקורדיון כיס עם 100 רעיונות לנתינה, וכל מי שיבצע אפילו חלק קטן מהם יגלה במהרה שנתינה היא הדרך הקלה לחוות יותר אהבה בחייו. אהבה, כידוע, היא הרפואה המונעת החזקה ביותר הקיימת ביקום.
עוד בערכה תקליטור מדיטציות להתבוננות פנימית, בנסתר המפעיל את הגלוי. בתקליטור יש שלוש מדיטציות מונחות וביניהן מדיטציית החיוך הפנימי – מרשם בדוק נגד עצבות.
אלה רק חלק מהכלים שבערכה עליה תוכלו לקרוא בפירוט באתר. דרך האתר ניתן לרכוש את הערכה לשימוש אישי או כנתינה לאחרים – כמתנה.

בנוסף, אנו עורכות כנסים חוויתיים בהם משולבים תכנים מעולם הרפואה, הבריאות האופטימית, רפואת הצחוק, השמירה על חיות הגוף והנפש באמצעות תזונה, פעילות גופנית, שינה והפחתת מתח. המרצים שלנו באים מתחומי המדע והרוח ומשלימים זה את זה במטרה אחת – להביא לבריאות שיש בה שמחת חיים.
בדצמבר נערך כנס החשיפה הראשון של החברה ומתוך המשובים של המשתתפים: "מעשיר מבחינת ידע ובו בזמן משעשע ומהנה".
"כל מילה שנאמרה תורמת לאיכות חיי".
"מהנה, מרחיב אופקים וגם טעים".

החזון שלנו:
אדם המיישם את העקרונות של "סינפסות" יהיה בריא יותר, שמח יותר, ימשיך בהתפתחותו האישית ויקיים יחסי שלום ואחווה עם הזולת למען קיום עולם טוב יותר לכולנו.

הכנס הקרוב: יום שישי 16 לינואר 2009 ייערך בבית דניאל בזיכרון יעקב בין השעות 8:30 – .13:00 בתכנית: סינפסות, בריאות ושמחת חיים -דר' דינה איזן, רופאת משפחה, הליכה כדרך חיים – עדנה בוקשטיין , מקדמת הליכה לאורח חיים בריא, לשעבר אלופת העולם לותיקים בהליכה לנשים; להעיר את הליצן הפנימי – ג'ף גורדון, שחקן ומנחה ליצנים רפואיים. במהלך היום יוגש ברנץ' טעים ובריא. ההרשמה בטלפון 050-8643141 ואפשר להירשם גם באתר הבית.

ניתן לתאם ישירות איתנו הזמנה להרצאות וימי עיון בנושאי הבריאות האופטימית.

בברכת בריאות ושמחה,

דר' לילך מלצקי ודר' דינה איזן

נייד: דר' לילך מלצקי 050-8643141 | אימייל | אתר

הראה עוד

6 thoughts on “סינפסות לבריאות אופטימית!”

  1. רחל היקרה, בדיוק בעוד שבוע 25/12/09 8.30-13.00 אנו מקיימות כנס בבית דניאל שלידך באותה מתכונת כפי שפורסם באתר – הרצאה של דר' דינה איזן, פעילות לנושא הכרת התודה ולקינוח הרצאה מצחיקה על הליצן הפנימי של ג'ף גורדון. מוזמנת בחום. אנא הכנסי לאתר לפרטים נוספים. אשמח לשמוע ממך, 0508643141

  2. לילך המקסימה
    הרבה שנים פינטזתי על רופאה
    שאוכל לעשות איתה סיעור מוחות
    שאוכל לסמוך על הקשב והיושרה הפנימית שלה
    שבנוסף למומחיות הקונבנציונלית ,יהיה ערך מוסף
    הבנה הוליסטית של מחלה ושל האדם בכלל.
    את כל זה מצאתי בלילך .
    פשוט רופאה נהדרת.
    בהצלחה
    לירי יער( אמא של פלא)

כתיבת תגובה

Close