השימושון

she does it her way

זאת ההזמנה

"אמא אמא, ראית? הופעת הרוקנרול הראשונה והיחידה שלי!!" קראה א', נערה פוחזת בת שישים, לאמה בת ה-86, שנראתה מודאגת מבתה היוצאת לתרבות רעה.
כמה דקות לפני כן עמדה א' על במה מול מאתיים אנשים בערך. בגרבונים אדומים, מכנסי מושבניקית כחולים מהשוק החלפות בנהלל, טבעת יהלום ענקית נוצצת מהשוק של יום חמישי, נעלי עקב ירוקות עד רעילוּת ושיער ארוך פרוע.
בעצם, עמדה זה לא בדיוק מה שהיא עשתה שם, אילנ'קה ללא הפסקה.

מתנה בעצמך! אהובה

מלכת הכל בדולר, כפי שכונתה באותו ערב בלתי נשכח, נראתה על הבמה כמו מיליון. הסתכלה לכולם בעיניים ובחופש של גוף וקול דפקה ביצוע ל"איי דיד איט מיי וויי", מלווה בבחורון בגיטרה חשמלית, ובמלים עבריות מגויסות לאג'נדה של הגיברת (הידועה גם בכינוי המצמרר "אשת הפלדה"), אותן תפרה יפה יפה גלית השכנה ממול. בשלב הזה הסתובבתי לט' חברתי הוותיקה שישבה על המחצלת מאחורי. אין, אין מקום כמו פרדס חנה בעולם, אני אומרת לה והיא מהנהנת בעיניים לחות. היא בתשיעי.

אוחח אוחח אוחח!הנה עומדת לה שאפה בת שישים ומגשימה לעצמה חלום יומולדת: לשיר א-לה נינה האגן מול האנשים שהיא הכי אוהבת בעולם מכל הגילאים והצבעים, החלל מקושט וזוהר ומפנק, כולם לבושים יפה ומבסוטים, מתנות שוות מצטופפות בסל ענקי, ואורית ברום, הקוסמת הגדולה של האירועים, מנצחת על מזנון גורמה שאפשר להתעלף. ואפילו אמא בקהל, עשתה הפתעה ובאה לפרדס חנה כל הדרך מתל אביב, כלומר רמת אביב, כלומר ורשה.
וכל זה בלב זמן קשה וכבד לכולם. והנה סדק. תזכורת שיש חיים, ויש המשכיות, ויש שמחה, ויש התגודדות מתוקה, ויש מוזיקה שמזיזה את הגוף ומצחיקה אותך לרקוד עם אנשים שאוהבים, ויש פרופורציות.
שישים זה הארבעים החדש! אומרת אילנה לעוד מישהו שמחמיא לה שהיא מהממת. וואללה. סימנתי.

…ויש עוד מלא להגיד על מסיבת יומולדת שישים של אילנה פלדה. הכדור אצלכם.
[גלו]

[צילום: נעה זני – אילנה והמתנות, יובל שמש – אילנה מופיעה; פרט מהזמנה: אילנה]

הראה עוד

26 thoughts on “she does it her way”

  1. 60 – לפי מחקרי האחרונים מהכיוון הביוגראפי ביחד עם תקוות לא סמויות ב60 יש פוטנציאל תחיה שחבל על הזמן -קרירות חדשות יזמויות מרתקות והכל ממקום מלא ידע וחסר מעצורים ואילנה היא אב טיפוס המוכיח את העניין…
    לגבי ענין אחד קיבלתי תשובה רק מהספרים , בנתיים ….כי יש פוטנציל לחיי מין היסטרים ואורגזמות מופלאות ..
    אני מבקשת עדויות כדי שנסתכל אנחנו הצעירות (45) בתקוה אופטימיות ותשוקה לקראת ה60

  2. גם אני חייבת לצאת מגדרי ולהגיב למרות שלא נותר עוד מה לאמר…
    היה כל כך כיף לצאת לבלות, לצחוק ולרקוד לאכול וגם לשתות
    ובעיקר לראות הופעות הורסות!
    את מדהימה אילנה והנס מקסים ויש לכם ילדים נהדרים, ואמא שלך, באמת כפרה עליה!
    תודה תודה, איזו גאווה להיות גדיה

  3. אילנה את פשוט לפיד בראש המחנה, דוגמה ומופת לאיך זה להיות בת 60 שלמה עם מי ומה שאת, שאפה וג'וסית ואמא ובת וחמות ואישה של האיש המתוק הזה. וחברה טובה ונדיבה ואוהבת ואהובה בחזרה כל כך כל כך כל כך עד ששרירי הלחיים שלי כבר כאבו מרוב התמוגגות…….

    קמתי בשבת בבוקר עם לב מהדהד אדוות של שעשוע והודיה על האירוע המונומנטלי הזה שהרמת. גדיה אמיתית, שלב אחרי שלב של טיפוס, הגעת ועמדת שם כמו מלכה לחגוג ניצחון. הלנה היפה.
    ואמא שלך שתהיה בריאה, הרגה אותי!
    אני גאה ושמחה להיות אחותך ל י"ב בטבת. את ויעלה מסמנות לי את הדרך לתחנות הבאות ואני מאחלת לעצמי את האומץ להיות בגיל 60 כזאתי חיה, מתחדשת, אותנטית, שלמה.
    מזל טוב אהובה! שתהיה שנה נהדרת ומלאה שמחות!

    ooo yeeaaaahh

    [צילום: יובל שמש]

  4. אם המסיבות וגלו כתבה כבר הכל
    אפילו המיזנטרופים הגדולים שקפצו רק להגיד מזל טוב מאימת הנסיבות או המסיבות מצאו עצמם נשאבים עד 3 בבוקר לפחות , אילנקה, שמת לכולנו נעלים אדומות שלא נתנו לנו להפסיק לרקוד שלא נשכח שיש חיים לחיות אותם אל ה60 וביונד…

  5. תודה.

    אין שום ספק שהסטנדרטים ש"אשת הברזל"( או אמור מעתה "המלכה האם") הציבה בסוויט סוויט סוויט 60 שלה, יהיו קשים לחיקוי או שמא נודה על האמת בלתי ניתנים לחיקוי.

    תודה, על זה שאיפשרת לנו באמת לחמוק לכמה שעות מה"מצב", ולהתפרק כמו שצריך.

    יור אר דואינג איט יור ווי אנד טנק גוד פור דואינג איט.

    הוכחת לי (אוהב נשים מבוגרות שכמוני) ש-sixty is better than sixteen.

    אוהבים אותך, אילנצ'קה (וגם אותך הנזי הקוסם).

כתיבת תגובה

Close