השימושון

brand on base

גשם פתאומי הריץ אותי להוריד את הכביסה הלבנה מהחבל.
חזרתי ממפגש במשרדי אג'ל עם קרייג ברדלי, מייסד-שותף ועם ברנדט ג'נסן האחראי על אסיה, אח של גלן ג'נסן.
ההחלטה לנסוע היתה פתאומית, בולטת על רקע היום היעיל והמנומנם שהיה לי היום. כן, לפעמים גם שילובים כאלה קורים. כאילו מתרחשת במקביל פעילות בעולם של חלימה ביחד עם תפקוד נאות. גשם וחמסין.
ועכשיו שוב רוח יבשה וחמה וקלה,
סתם מיהרתי להוריד את הכביסה.

הסדנה של ברנדון בייס גרמה לי שוב להודות על האימונים המפרכים שעברתי בשנים האחרונות באג'ל. קרוב ל- 12 שעות עם הפסקה אחת של שעה באמצע, ועוד איזה שתיים של רבע שעה בצדדים. אולי זאת היתה הבננה של הבוקר ואולי OHM שהחזיקו אותי ערה ומרוכזת.
שיטת הלימוד מאתגרת: לא כותבים. רק ביום השלישי הסכמתי לזה עד הסוף. זה היה היום שהנחתה דבס, גיסתה של ברנדון, אישה מקסימה ומורה בחסד. היא הציעה במבטא בריטי רך:
be brave, dont take notes וחייכה בעידוד, כי בלאו הכי מחלקים אחר כך את החומר מודפס וחוצמיזה כשכותבים אז נוכחים דקה לפני או אחרי, לא ברגע עצמו. וואו. זה נכון. לכתוב כל מילה זה באמת סוג של דחיינות. אז החלטתי להיות תלמידה טובה ולהיענות להצעה, לבטוח. ואז קרה משהו מוזר: הרגשתי את הריכוז שלי גדל וכאילו את תאי המוח שלי מתרחבים בזמן אמת לקלוט, לעשות דאונלואד של החומר, וכל זה תוך כדי בחירה מודעת לעשות את זה עכשיו.
ועכשיו,
ועכשיו

ברנדון עצמה היא מין סוג של איקונה נוצרית. כמו ג'יזס בגלויות מהעיר העתיקה. לדעתי הוא סוג של חוצן. ביום חמישי שקדם לסדנה, בערב לרגל השקת ספרה "תודעה – המטבע החדש" היא אמרה שאף פעם לא נגמרת עבודת הניקוי התאי המרתקת, והצביעה על הגוף שלה ואמרה: there is… so much…..human in here…" וציחקקה לה.
(ואיזה כיף ששמנו לב לזה ביחד ועשינו: "אההמ" ו"אופס")

anyways –
ברנדון בייס, כמו אהוד בנאי, יודעת לתת עבודה. 44 שבועות מתוך 52 בשנה היא בריטריטים ובג'ננת התרחשויות בכל הגלובוס. מכניסה את המסע לבתי ספר, בתי משפט, בתי חולים, בתי סוהר, יוזמת שיתופי פעולה עם ממשלות, מצילה נסיכות מדיכאון (*) וגם נסיכים, מפייסת בין ישראלים לנאצים, ובעיקר עושה חיים משוגעים. אז מה הפלא שיש לה המון מה לספר? ויש לה יכולת לדבר ולשיר, והיא מתוסרטת חושילינג. אם לא אג'ל, התיסרוט הזה היה גורם לי לתגובה אוטומטית מזלזלת. אבל האישה הזאת הולכת בגדול. היה לה גידול, נשרף לה הבית, בעלה עזב אותה, היא היתה מרוששת, היא הרימה את עצמה ממצבים קשים, והיא עכשיו באורגזמה מוחלטת ומוצדקת.
או כמו שאבא שלי אמר כשנתתי לו לעיין בפמפלט: "אני רואה חתיכה שיודעת לעשות כסף מהצרות שלה".
וזה היבט אחד, המסחריות האמריקאית הזאת, brand on base
היא לא המציאה את העבודה הזו, שנשענת על בסיס שמאניסטי הוליסטי מעורב. היא פשוט מקצינה ומאיצה ומעלה את העבודה עם הזיכרון התאי למודעות "בגל ששוטף את העולם". היא קיבלה מתנה עם מומנטום (כל הזכויות על הביטוי שמורות לגלו) והיא מנצלת את המומנטום בשרוולים מופשלים ושופכת את זה בדליים זהובים על חדרים מלאים.
כן, ככה radiating שי איז.
שעות,
רצוף.
לחיים אדומות בלונד פלטינה
סאטן משי זוהר
מאוושש, לפעמים מלחשש
מזל שיש מדיטציות טובות בשביל לנוח ,
ואוכל טוב (יה אללה)
ומסעות שעובדים על אור הפנים כמו קוסמטיקה טבעית,
ואנשים מכל מיני תחנות בחיים שלי, מהתיכון, מלמודי הביוגרפיה, מפרדס חנה, מאג'ל, מהמעגל עם נאוה, מהלב, פשוט מלא אנשים מעניינים עם סיפורים מעניינים.

***

32 מדינות, 44 שבועות מתוך 52 זה מסעות, זה סדר גודל שמצדיק תסריט. כמה אפשר להמציא את אותו סיפור מחדש? ובכל זאת יש ניואנסים: בבוקר היום השני, באמצע שיתוף של מישהי מהקהל, ברנדון קטעה אותה בחיוך גלוס ואמרה שזה אף פעם לא קרה לה, אבל היא חייבת פשוט חייבת חייבת לרוץ לשירותים. ויצאה מהחדר בצעדים מהירים וקטנים, די משועשעת.
אז זכינו להפסקונת של 10 דקות, עד שהיא חזרה כולה הקלה משמעותית.
וחזרה לדבר ולדבר ולדבר ולפעמים גם להאיץ את הקול בצורה כמעט לא אנושית, שלכמה אנשים נשרף המוח.
וזה כולל אותי, שיצאתי מהיום הראשון חצי שעה לפני הסוף טרוקה כמו פיתה עירקית, סגורה ומעוצבנת, ולא יודעת את נפשי עד שבסוף אחרי סיבובים מיותרים נרדמתי באחת עשרה בלילה וקמתי בבוקר בידיעה שבטח לעוד אנשים היה קשה אתמול ושאני יכולה להראות את הפרצוף שלי.

ביום השני היה קצת יותר בסדר.
אם כי גם – היה לי קשה להתמסר לתהליך מסע שלם. אני כל כך רגילה לנאוה, ולניקוי התאי שאני עוברת ביחד איתה כבר שלוש וחצי שנים. זה מקום כל כך קדוש, החלל השקט הזה שבתוך התא. כמו מסך שקוף שאפשר להקרין עליו זיכרונות. לתת מסע יכולתי. כלומר, בפעם הראשונה זה היה מגושם והייתי מתוסכלת מעצם העובדה שאני לוקחת מישהי לתוך האזור המקודש הזה ברכב משתנק ומקרטע. ביום השני כבר מצאתי את ההדרכה שלי בתוך התסריט ואילתרתי כלי שאחר כך למדנו אותו (יופי רונית) ועדיין – לקבל מסע לא יכולתי.
חצי שעה לפני סוף היום השני שוב מצאתי את עצמי נסערת בחוץ. כולי רגשות מצטברים. שוב – באותו מקום של לעזוב שניה לפני הסוף. דפוס שחשבתי שעזב אותי כבר והנה – שוב ושוב במעלה הספירלה… מאורין ברודי הנהדרת צצה כמו פיה והציעה לי עזרה ראשונה – מסע בסיסי, פשוט מעבר דרך שכבות הרגש עד שהגעתי למקור של שלווה ויכולתי לנהוג הביתה בשלום.

ורק ביום השלישי הגעתי לארוחת הבוקר 🙂
ופגשתי שם את ריבי, חברה מהתיכון שלא התראנו איזה 20 שנה. ביום קודם עבדנו ביחד.
היא חיבקה אותי ואמרה: "איך אני שמחה שאת כאן פחדתי שלא תבואי"
"ברור שבאתי, בכל זאת, התבגרתי קצת.." אני אומרת ושתינו נקרעות מצחוק
בוקר בריא.

***

חמישה ימים אחרי הסדנה. אני שמה לב לאפקט שלה על היומיום שלי. כשגואה בי רגש אני מסתקרנת מה הוא, מה יש מתחתיו, יותר מאשר מזדהה. ינאי אפילו אמר לי את זה הבוקר: את נרגעת יותר מהר. וגם הוא אגב.
השלב הבא הוא לעשות מסע בעצמי, ולהמשיך לתרגל.
יש כבר ארבע מתנדבות אמיצות : )

—-

(*) בעניין הדיכאון: קווין, בעלה השני של ברנדון וה- CEO של פעילות המסע בעולם, אחראי על פיתוח עסקי וכו' וכו', היה דיכאוני ועל פרוזאק מגיל 16. המסע, ואני מניחה שגם האהבה, עזרה לו לצאת מזה משנקרא. זו בשורה ענקית להמון אנשים שסובלים מתשישות נפש. בעניין דיכאון, אני רוצה להסיר את הכובע בפני אילן וענת שן לוי מהוצאת פראג, שעושים מהלך משמעותי בשיח על הדיכאון. בעוד אילן ויתר על שנת הצהריים המקודשת שלו בגלל אחת ברנדון בייס, ענת עבדה עם סימונה מצליח חנוך, שכתבה את הספר "אגדות המוות ההפיך – הדיכאון ככוח מרפא" שיצא לאור בחודש שעבר. ספר מקסים ומומלץ, שפרק ממנו יפורסם בקרוב במושבה חופשית.

הראה עוד

3 thoughts on “brand on base”

  1. הזמנה למפגש וידיאו אינטרנטי עם ברנדון בייס

    יום רביעי 13 באוקטובר בשעה 20:00 (שעון ישראל)

    בהוצאת פראג שמחים לבשר לכם על מפגש וידיאו אינטרנטי עם ברנדון בייס. נושא המפגש: רגשות – השער לנשמה.
    להרשמה:
    http://www.thejourney.com/webinar/emotions/

    המפגש פתוח לכולם ללא תשלום, זו הזדמנות מיוחדת לחשוף בפני חבריכם ובני משפחותיכם את עבודת המסע ואת ברנדון עצמה, המפגש יתקיים בשפה האנגלית ויהיה פתוח למשתתפים מישראל, לקראת בואה של ברנדון לארץ.

    בבקשה שלחו הזמנה זו לאלו המעוניינים להיחשף לעבודת המסע, יחד עם הקישור הזה >>

    בהזדמנות זו נבשר לכם כי רשת חנויות הנוחות yellow תמכור את ספר המסע במחיר מיוחד של 30 ש"ח בלבד בין התאריכים 30-10 באוקטובר עד גמר המלאי.

כתיבת תגובה

Close