השימושון

דברים שקורים ביום שלישי 27/2/07

אבהות מהלב – סדנת מפגשי אבות, מפגש ראשון
"במשך השנים, אחרי שמתחתנים, קורה מצב שיש התרחקות מכל מיני סיבות…זה כבר לא אתה ובת הזוג – זה אתה, בת הזוג ועוד ילדים ועוד ערימה של עיסוקים אחרים. אתה מאבד משהו במערכת הזוגית. הקורס החזיר אותי למערכת יחסים עם בת הזוג בצורה יותר הדוקה." (יובל מנצורה, אב ל- 3)
הסדנה מאפשרת לאבות מקום להיפגש, לחוות ולהביא לשיפור משמעותי בחיי משפחותיהם – בקשרים עם הילדים, באיכות הזוגיות ובמציאת המקום לעצמם בתוך ריבוי תפקידיו של האב. עשרה מפגשים חוויתיים וחיוניים לכל אב, בהנחיית אביב ומיכל עגני הורים לארבעה. אתם מוזמנים להתקשר אליהם בכל שאלה: 054-3178890.

נשמה קרליבך יחד עם מיקה קרני
נשמה קרליבך, זמרת הממשיכה בדרכו המוזיקלית של אביה, "הרבי המרקד", וברפרטואר שלה משולבים שירים מקוריים לצד ביצועים מחודשים לשיריו האהובים של אביה. יצירתה המוסיקלית של נשמה, הכוללת חמישה אלבומים מצליחים, משלבת מגוון סגנונות – קרליבך, בלדות, נשמה ונגיעות של ג'אז. כשנה בלבד לאחר יציאת אלבומה החמישי, הוציאה הזמרת והיוצרת המוכשרת מיקה קרני אלבום שישי, "פשוט וטוב". זהו אלבומה האישי והקרוב ביותר של קרני, שכתבה והלחינה את כל שירי האלבום, והוא ממשיך ומפתח את הקו המוסיקלי של האלבום הקודם "מגדלור". המפגש בין נשמה ומיקה, שתי יוצרות צעירות ומקוריות אשר מגיעות משורשים מוסיקליים שונים, יוצר מופע ייחודי ומרתק. 21:00 במבצר שוני. כרטיס: 80 ש"ח. פרטים בטלפון 04-6388760

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close