2012 זה עכשיוניו אייג'

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הלילה

מאת: טליה טוקר

שלום וברכה לכולנו:

לילה
ה- 21/1, היום הראשון של גל הלילה:
בגל הלילה הקרוב קיימת בפנינו הזדמנות ללמידה מרובה ולקראת סופו נוכל אפילו לחוות קפיצת דרך אישית. הלילה מחבר בין ה"ל"- הלמידה ל"יה"- לאלוהות ומלמד על השיעורים וה"תיקונים" שעלינו ללמוד בגוף ובחיים הללו. לאורך הגל אנו נכנסים למצב של חקירה אישית, שמלמדת אותנו המון על עצמנו ועל דרכי החשיבה שלנו ובסופה יכולה להוביל למימוש רחב יותר של הפוטנציאל הגלום בנו. הלילה מאפשר להתבונן לעומק התוכנה המוחית שמפעילה אותנו ושם לגלות מידע דפוסי שמעכב את ההתפתחות שלנו. במהלך הגל אנו עומדים לראות צדדים בנו ובחיינו, שעד היום טרם העזנו להתבונן בהם באופן ישיר משום שלא היינו מוכנים לכך. הלילה מאפשר להתבונן בפחדים העתיקים הללו שבאופן אוטמטי ולא מודע מנהלים את חיינו וגורמים למיחזור של סיטואציות מרוקנות. אנו נתבונן ביסודיות בשדים פנימיים ומעיקים עד שנחווה שינוי פנימי מהותי באופני החשיבה שלנו. הלילה ממגנט לחיינו תקווה ואמונה וממלא אותנו בכוחות ובמוטיבציה להטעין מידע חדש וחיובי למוחנו. כשאנו עושים זאת אנו משנים את צורת החשיבה שלנו מרגשית להגיונית בנוגע לנושאים שונים בחיינו. החשיבה ההגיונית מחברת אותנו לאינטואיציה חדה ולידיעה פנימית מלאה בביטחון עצמי. אנרגיית הלילה הקרויה גם "בית" מלמדת אותנו במהלך הגל כיצד להרגיש בבית בגופנו הפיזי הנושא אותנו נאמנה לאורך הזמן, בביתנו שאותו אנו הופכים למרחב מקודש לעשייה יצירתית ובפלנטה בכלל, שאנחנו חלק ייחודי ויפיפה שלה. תחושת הבית מגדילה את הביטחון בעצמנו ויוצרת שקט בתוכנו. כשאנחנו במקום הנינוח והמחובר הזה, אנו זורמים עם האינטואיציה שלנו ומסוגלים למגנט לעצמנו שפע בכל התחומים. אנו מוזמנים לנשום היום את הסמל של הלילה לתאי גופינו, לחוות תחושה של היכל מקודש שמקיף אותנו ולקבל את המתנות הממתינות לנו שם.

כדי להבהיר לעצמנו את האנרגיות הקיימות מזווית ראייה קצת אחרת נתבונן גם בחכמה הסינית: לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה- "מכשולים" (הקסגרמה 39 ). אנרגיה זו מלמדת שזהו זמן של מכשולים בחיים שאיתם ניתן להתמודד בחיקוי דרך הזרימה של המים. נתיב המים מלמד אותנו לזרום כשניתן ולעצור, לנוח ולאסוף כוחות כשנדרש (ראה זרע2). הסינים מוסיפים כי המכשולים מקורם בפנימיותנו (לילה1) ושככל שנתמיד בחשיבה בונה וחיובית נוכל להתפתח ולהתחזק.

זרע
ב- 22/1 אתגר הגל מופיע ביום שער באנרגיית הזרע:
הזרע מלמד אותנו ש-'השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום' ובמהלך הגל הקרוב מבקש מאיתנו לשנות ולהשתנות. החיים הם תנועה אינסופית, כשהכל משתנה במהלכה של תנועה זו ובכל רגע אינסוף של אפשרויות קיימות עבורנו. בכל רגע כדור הארץ נמצא בתנועה ומשנה את הזווית שלו ביחס לתנועת השמש. אתגר הזרע באנרגיית השער מבקש שנשנה איכות כלשהי באישיותנו או את זווית הראייה שלנו בנוגע לתחום מסוים והשינוי הפנימי יוביל לתוצאות במציאות. אנשים שלא משנים דברים בחייהם ומעדיפים לשמור על הבטוח והמוכר, למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה הבלתי פוסקת של כדו"א. עקב הפחד שלנו משינוי לא ידוע פעמים רבות אנו שומרים על מצבים מקובעים שכבר מזמן לא זורמים בנעימים בחיינו – אותה עבודה, אותם המגורים, אותה מערכת זוגית וכו'. אתגר גל הלילה מלמד כיצד לשחרר את הדריכה במקום ומאפשר לזרימה חיונית ולפריחה להיכנס אל תוך חיינו. כדי להשתנות אנו מוזמנים לשחרר משהו ישן ולארוג במקומו יצירה חדשה אל מציאות חיינו. אנו מאותגרים להפוך להיות אדמה פורייה שמאפשרת לנביטת זרעי האפשרויות שאנו זורעים. בגל הנוכחי קיים פוטנציאל אדיר לשינוי משמעותי אם רק נסכים להפתח, ליצור ולקבל אותו. אני ממליצה לבחור תחום מסוים בחיים שבו אנו מרגישים "תקועים" ובו להתמקד עכשיו ביצירה של שינוי.

נחש
ה- 23/1, היום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית באנרגיית הנחש:
בצעד הראשון לכיוון של פתרון האתגר מופיע הנחש שמחבר אותנו לחיות ולמרץ הקיימים בנו וממלא את חיינו במלוא החופן של תענוגות. חכמת הסמלים מלמדת שכדי שנסכים לשנות הרגל או צורת חשיבה שמלווים אותנו נאמנה במשך שנים ארוכות, עלינו להתחבר לטעם החיים ולשמוח על החיים המרתקים שניתנו לנו. כשאנו נוכחים בתוך הגוף וקיימת זרימה קולחת של האנרגיה שלנו, אנו מפוגגים את תחושת התקיעות והדריכה במקום. במהלכם של החיים השוטפים והמלאים במחויבויות החכמה היא ללמוד גם להרפות, לנוח ולהנות מזמן של פנאי איכותי. מעבר לכך הנחש היום מלמד שכדי שנוכל לבצע שינוי כלשהו, עלינו להיות קשובים לרצון הייחודי והאינדיבידואלי שלנו. במקום להכנע לדרישות הסובבים או להתנהל בהתאם לנורמות החברתיות המקובלות, אנו לומדים ליישם את הרצונות הפנימיים שלנו. כשאנו מחוברים לפעימה האותנטית שלנו, אנו מתמלאים במוטיבציה ובאנרגיית חיים ומסוגלים לנוע בחיינו ולייצר שינוי. הנחש האלכימאי מאפשר היום להאיר את החשכה הפנימית שמתחילה להציף אותנו ומלמד כיצד ניתן להתמיר את הרעל שצף ולהפכו לדבש. ביום זה ניתן לנשום את סמל הנחש לכל התאים בגוף ולהתמלא באנרגיה ובחיות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה- "ביקורת" (הקסגרמה 36), עפ"יה אנו חווים עימות חזיתי עם כוחות שאינם עולים בקנה אחד עם הרצונות והצרכים שלנו (נחש 3). אין טעם להתעלם או להתכחש לשליליות שעולה שרק מתחזקת כשמתנגדים אליה (מגשר עולמות 4). אנו לומדים לקבל את הרגע ואת כל מה שקיים בו. הקבלה של מה שיש היא הדרך היחידה לשחרור ולשינוי (כוכב 6).

מגשר עולמות
ה- 24/1 הטון הרביעי של זריעת הפתרונות באנרגיית מגשר העולמות:
המגשר ביום הרביעי של הגל מעיד על תהליך עמוק ומשמעותי של שינוי. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ומשנה את היחס שלנו לסיומים ולפרידות. ברגע שאנו מבינים שאין דבר כזה סוף אלא פשוט תנועה אינוספית מעניין אחד למשנהו, אנו הופכים להרבה יותר קלילים ונפתחים לשינויים שמתרחשים בחיינו. המגשר מלמד כיצד לרפא זכרונות כואבים שמשפיעים באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו. הזריעה בגל מלמדת שעלינו להפטר מהתנהלות דפוסית כשלהי שקשורה בתחום שאותו אנו מבקשים לשנות. המגשר עוזר לשחרר מידע שלילי שמכביד עלינו וניקוי הזכרון מאפשר לשינוי לקרות. המגשר מלמד אותנו להיכנע- שורש כ.נ.ע: להביא את ה"כ" – הכוונה, ל"נע" לתנועה ולהגיד "כן" ל"ע" – לעוצמה הפנימית. כלומר כדי לאפשר לשינוי להתרחש עלינו להאמין בעוצמה הטמונה בתוכנו, להתמלא בביטחון בנוגע לכישורים ולידע הקיימים בנו ואז לנוע באומץ מחוויה לחוויה, מרגע לרגע, ממשחק למשחק. היום ניתן לנשום את מגשר העולמות אל תוך התאים שלנו ולמלא את עצמנו באור לבן מכף רגל ועד ראש, תוך כדי הכנסת כוונה לניקוי ולריפוי של זכרונות כואבים.

יד
ה- 25/1 טון 5 שמגבש את המוטיבציה לפתור את אתגר הזרע באנרגיית היד:
היד מסמלת את יכולת הפעולה ואת האפשרות לממש את רצונותינו מהכח אל הפועל. בגל הלילה כח הרצון לשנות היבטים שונים בחיינו נשען על יכולת ההגשמה שלנו. אנו למדים ששינוי בחיים חייב להיות מלווה בתנועה כלשהי במציאות עצמה. זה לא מספיק לרצות שינוי או לשנן מנטרות ולקוות למשהו שיקרה, אלא שעלינו לפעול באופן פרקטי במציאות ולבצע את הפעולות הנדרשות לשינוי. היד מאפשרת ליצור כח פנימי מגובש, מאוזן בארבעת האלמנטים ויציב. החיבור לעומק הלילה שבתוכנו מתחזק ככל שאנו קשובים ליד היודעת שבנו ופועלים בהתאם לידיעה פנימית זו. ביום החמישי אנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי לחשוב יותר מדי. לאט ובהדרגה הרצון הופך לפעולה ללא הספקות, המחשבות והדאגות של השכל שעוצרות את הזרימה בחיינו וגורמות לתחושת התקיעות. היד מלמדת להנות מהתהליכים והאירועים השונים ולזרום עם עצמנו בלי מתח, לחץ ודאגה. היום ננשום את היד אל תוך התאים ונבקש להתחבר לידיעה הפנימית שלנו.

כוכב
ה- 26/1 הטון השישי של הגל, באנרגיית הכוכב:
כמה נעים הכוכב המנצנץ שמאפשר להתאזן ולהרגע לקראת שיא הגל. הכוכב החיוביסט מחזק היום את הדימויים החיוביים שמתחילים להיווצר לנו לגבי עצמנו ולגבי העשייה שלנו. ככל שאנו מתקדמים בתהליך של גל הלילה ומתבוננים בעומק החשכה הפנימית שבנו, אנו מגלים שפחדינו הם דימויים שליליים ותבניות דפוסיות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. הכוכב שמסמל את היופי של ונוס מאפשר לנו לראות את היופי הטמון בנו ושקיים בהרבה מאד סיטואציות בחיינו ומלמד כיצד להטעין את עצמנו באהבה. אנו מגלים שהיכולת לשינוי של אספקטים שונים בחיינו כרוכה בשינוי המחשבות שאנו משדרים ליקום. ככל שנחליף את מחשבות החסר השליליות במחשבות חיוביות ומפרגנות, נמגנט שפע של אפשרויות חדשות אל מציאותינו. היום נשלח את הכוכב לכל התאים, נתמלא באהבה ללא תנאי שהוא מזרים אליהם ונהפוך למגדל אור.

ירח
ה- 27/1 הוא טון 7 בגל, יום שער באנרגיית הירח:
גם שיא גל הלילה, גם שער וגם ירח! שיא הגל מוביל אותנו הישר אל זרועות הילד הרגיש שבנו ואל מנגנוני ההגנה שילד זה סיגל לעצמו כדי לחיות בעולם הזה. הנבירה בעומק מוחנו עם הלילה מגיעה עד לדפוסים ישנים ונושנים שהחלו במחוזות ילדותנו. תבניות מידע אלו יושבות עמוק בתוך המח שלנו ואנו ממשיכים למחזר אותם שוב ושוב, באופן אוטומטי ולא מודע, לרוב עד יום מותנו. כדי שנוכל להשתנות עלינו לשחרר את תחפושות ההישרדות שאימצנו לעצמנו כילדים משום שהן מסתירות תחתן עוצמה, פשטות ותמימות. ביום שער זה של הירח קיים פוטנציאל לניקוי של דפוס ילדות ישן ומעיק. הירח בעל חיישני הקליטה המחודדים מלמד אותנו שדרך ההתגלגלות בחיים עצמם ניתן לקבל תשובות לכל מה שמטריד אותנו. הוא מחזק את היכולת שלנו להרגיש אנשים, מקומות וסיטואציות תוך כדי הזרימה ביום יום שלנו. הירח מעודד אותנו היום ובמהלך הגל כולו להרים את מבטינו ולראות איזה סימנים היקום שולח לנו. במהלך הגל כדאי שנשים לב למסרים הנשלחים אלינו המועברים דרך מפגשים, ספרים, מילים ובגרסאות נוספות. היום ניתן לנשום את הסמל של הירח אל גופינו ולהרגיש תחושת חום פנימי וחיבוק, שמחברים אותנו אל הילדים הסקרנים והיצירתיים שבנו.

כלב
ה- 28/1 טון 8 שמכוון לעבר האמת הפנימית שלנו, באנרגיית הכלב:
בתחילת תהליך הירידה של הגל מגיע הכלב כדי לחבר אותנו לחכמת הלב ולעזור לנו לאזן את הרגשות הסוערים שמציפים אותנו במהלך הגל. ביום השמיני של היושרה שבו אנו עורכים בדק בית פנימי, הכלב עוזר לדייק את תהליך השינוי כשהוא בודק את מידת האיזון הרגשי בחיינו. הוא מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אנו מאוזנים רגשית ולא מעורבים בדרמות ובמצבים קיצוניים בחיינו"?, "עד כמה אנו עושים את מה שטוב לנו ונאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו"?, "עד כמה אנו נתונים למצבי רוח "?, "האם אנו משליכים על הסובבים את הקשיים שלנו"?, "האם למדנו לבטא ברוגע ובהגיון את הרצונות שלנו"? הכלב היום מלמד שכדי ששינוי יוכל להתרחש בחיינו, עלינו ללמוד להעמיד את עצמנו במקום הראשון ולהיות נאמנים לצרכים האמיתיים שלנו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך הוא מלמד אותנו כיצד להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ולעשות את מה שבא לנו. אנו מבינים היום שחוסר הנאמנות לעצמנו מונעת מאיתנו ליצור את השינויים שאנחנו מעוניינים בהם. היום נדמיין את הסמל של הכלב חודר לכל התאים בגוף ומתמקם באזור הלב. נמשיך להזרים את הצורה אל אזור הלב ונרגיש כיצד הוא נפתח ומתמלא באהבה.

עפ"י ההקבלה לחכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו עכשיו קרויה- "הר", "מדיטציה", "הרהור", "דממה" (הקסגרמה 52). צורה גיאומטרית זו מכוונת למיקוד בנקודת המבט הפנימית שלנו ולחיבור למרכז שלנו (כלב 8). כשאנו ממוקדים אנו יודעים מתי לזרום, מתי לפעול ומתי לנוח. רק מנקודת המבט הפנימית ניתן לדעת מה נכון לנו (אדם 10). הסינים מוסיפים כי דממה פנימית של מיקוד בהווה מאפשרת להתגבר על קשיים שמקורם באגו (הלך שמים 11).

קוף
ה- 29/1, טון 9 בו השינוי של הגל מתחיל להתממש באנרגיית הקוף:
ביום שבו אנו מתחילים לפענח את הדרך ליצירת שינוי בחיינו מופיע הקוף הקליל, המבריק, האנרגטי והמשועשע. ההתמודדות עם חשכת הלילה ועם הפחדים העמוקים יכולה להוביל לרצינות יתר ולכבדות והקוף של היום משחרר מאיתנו את ההתייחסות הרצינית לחיים ובמקומה ממלא אותנו בקלילות, בהומור ובהשראה. אנו חיים בחברה מערבית שבה חונכנו לחשוב שאדם בוגר הוא אחראי מאד ושומר לעצמו את רגשותיו וחלומותיו. תהליך הגל מקבל תפנית חיובית כשאנו לומדים להוציא החוצה את הרגשות והרצונות שלנו, במקום לשמור אותם בחשכה הפנימית של מוחנו. הצופן הפנימי שבגל מלמד שככל שאנו מבטאים את עצמנו בחופשיות וגם מקפידים לעשות את מה שבא לנו, מתפנה במוחנו ובחיינו מקום ליצירה ולתנועה זורמת ומהנה. האקטיביות והאנרגטיות של הקוף מזרימים היום רעיונות מתחדשים ופתרונות מקוריים לסוגיות שונות ומחזקים את יצירת השינויים בחיינו. היום ננשום את הקוף לכל התאים ונתמלא בהשראה, ביצירתיות אינסופית ובהומור.

אדם
ה- 30/1, טון 10 ושוב ביום שער, באנרגיית האדם:
האדם ביום זה מדייק עוד יותר את תהליך ההשתנות של הגל בכך שהוא מלמד כיצד ללכת בדרך של הרצון החופשי ולא בדרך של הצורך המוגבל. הוא מלמד אותנו כיצד לשחרר את ה"לופים" השכליים, שלא מאפשרים לנו להאמין שאכן ניתן ליצור דרך נעימה ולהיות מאושרים במציאות הקוטבית הזאת. אנו מתחילים לקלוט שברגע שאנו קשובים לרצונות האמיתיים שלנו ומקפידים ליישם אותם בתבונה, אנו יכולים לחיות במציאות שבה אנו צומחים, מתפתחים ונהנים. בהשלמת תהליך השינוי אנו מוזמנים לשחרר ספקות ומניפולציות שכליות בנוגע לעולם, למציאות ולדרך שאנו "אמורים" ללכת בה. כמו כן אנרגיית השער של האדם עוזרת לנו היום להסתכל בגובה העיניים על הסובבים, ללא ביקורת ושיפוט. כל אחד והדרך שהוא בוחר לעצמו ואין לכך שום קשר אלינו. כדי לדייק את השינוי אנו משנים את ההתייחסות שלנו לשותפים לדרך ולומדים לכבד את "האדם באשר הוא אדם". האדם עוזר לנו לשנות את הגישה שלנו לאנשים ולמהות החיים ובכך להתחבר למודעות של שפע ולמגנט אינסוף אפשרויות לדרך שלנו. היום נדמיין את סמל האדם בכל הגוף ונבקש הכוונה בנוגע לדרך המדויקת ביותר עבורנו עכשיו.

הלך שמים
ה- 31/1, טון 11 באנרגיה של הלך שמים:
לקראת סוף הגל אנו פוגשים באנרגיית החמלה, הנחישות והאומץ של הלך שמים. התהליך של גל הלילה מוביל אותנו למקום של לב רחב, אמונה חזקה וכוחות להמשך הדרך. ביום השחרור של מה שעדיין עוצר את השינויים בחיינו הלך שמים מלמד שמדובר בחוסר החלטיות שגורמת לכך שהמרחב האישי שלנו יהיה פרוץ לכל עבר. אנו מבינים שכדי ששינוי משמעותי יוכל להתרחש, עלינו להפוך לנחושים, ל"אסרטיביים באהבה" ולהציב גבולות ברורים לכל שואבי האנרגיה למינהם. אנו לומדים להתעמת ישירות עם כל מה שמרוקן לנו את האנרגיה מבחוץ ומבפנים, לכבד את עצמנו ואת הרצונות שלנו ובכך יוצרים מרחב לצמיחה ולגדילה. ביום של המסת המכשולים אנו מתמודדים גם עם תחושה של חוסר סיפוק שנובעת מהקושי שלנו בלהציב גבולות. השינוי מתאפשר כשאנו מודעים לגבולות הרצון שלנו ומשחררים את המצבים שבהם אנחנו לא קשובים לרצון הזה. כשאנחנו מצליחים ליצור מרחב אישי משלנו, הלך שמים מחבר אותנו לשדה האפס של המידע הטהור, מאפשר למידע גבוה להגיע אלינו ומכפיל את גודל השינוי בחיינו. אנו מוזמנים לדמיין היום כדור של הלך שמים שמקיף אותנו, מחבר אותנו לרשת מידע אינסופית ופותח את ליבנו לחמלה.

קוסם
ה- 1/2, היום ה- 12 של פתרון אתגר הזרע, באנרגיית הקוסם:
אנרגיית הקוסם היום מכילה בזרועות פתוחות את הזרעים החדשים שנובטים בחיינו. הרבה דברים עולים במהלך הגל וכשהקוסם שבנו מחובר לעוצמה המלאה שלו, הוא יודע כיצד לנוע בתוך מכלול אפשרויות החיים. אנו מבינים ששינויים בחיים דורשים יכולת הכלה גבוהה והקוסם בפתרון הוא מיכל אדיר של ידע ואור. אנו מבינים שהפחד משינוי הוא פחד מלאבד שליטה על עצמנו ועל חיינו. אנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע בגלל פחד עמוק מהלא נודע. תהליך ההתבוננות בשדים הפנימיים בגל הלילה מוביל אותנו בפתרון לידיעה פנימית של קוסם. אנו לומדים לסמוך על עצמנו ומפסיקים לבקש אישורים וחיזוקים מבחוץ. ככל שאנו נותנים אמון בעצמנו, בידע ובכישורים שלנו, אנו מתמלאים בתחושה של ביטחון והגנה ומשחררים את הנסיון לשליטה בעצמנו, באחרים ובאירועי החיים בכלל. אנרגיית הכוהנת הגדולה היום מאפשרת להבנה שאנו אלה שיוצרים את המציאות שלנו דרך המחשבות שאנו מקרינים לעולם ואנו יכולים ליצור אינסוף של הפתעות צבעוניות ומשמחות עבורינו. כשאנו מגיעים למקום פנימי של כנות, פשטות וידיעה עצמית, הקוסם מרחיב עוד יותר את מבנה המח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשריות להתחולל בחיינו. פתרון אתגר הזרע מלמד שברגע שאנו באמת מסכימים לשנות ולהשתנות, אנו מתחברים למקורות מידע אינסופיים ואין גבול לעוצמה שיכולה להתגלם דרכינו. ככל שאנו מסכימים לנוע, לצמוח ומשחררים את המצבים ה"תקועים" וה"קפואים" מחיינו, שינויים מתרחשים וחיינו הופכים למבורכים באינסוף של אפשרויות. כהמשך ישיר לתהליך הגל כולו מופיע קוסם בפתרון ומעיד על אפשרות ליצירת נס בחיינו, עכשיו. אמן ואמן…

לפי החכמה הסינית הימים הללו מאופיינים באנרגיה של "תם", "תמימות" (הקסגרמה 25). הסינים מלמדים שזהו זמן לזרום בצורה ספונטנית עם מה שקורה לנו, תוך כדי שמירה על רווחתנו ובריאותנו. עלינו לפעול גם למען הזולת ולשים לב למידע בעל ערך שמופיע עכשיו בחיינו (קוסם 12). אם ננהג כך מחכות לנו הזדמנויות מפתיעות ורעיונות חדשים (נשר 13).

נשר
ה- 2/2, היום ה- 13 בגל הלילה באנרגיית הנשר:
בסופו של גל הלילה אנו פורשים את כנפי הנשר המלכותיות שלנו, מתבוננים מנקודת מבט אוביקטיבית על הנוף המתפרש בפנינו וזורמים בהנאה, בחופשיות ובהשראה במציאות חיינו. מהזחילה האיטית במערות מוחנו החשוכות עם הלילה אל תעופה חופשית של אינסוף האפשרויות עם הנשר. מהתבוננות אמיצה בפחדים עתיקים אל זווית ראייה רחבה מאד ופתוחה על החיים. תהליך ההתבוננות פנימה עם הלילה הוביל לשחרור הפער בין הרצוי האידיאלי למצוי הקשה והבעייתי. הנשר היום מחדיר לתוכנו את ההבנה שאנו בוחרים את הרגעים השונים בחיינו ויכולים לשנות מצבים שבהם לא נעים לנו. לקיחת האחריות על הפחדים וזוויות הראייה השליליות שלנו שיחררה מאיתנו המון מידע שלילי ואת הדינמיקה המוכרת של קורבן ואשם. הנשר של היום בוחר בהנאה את הרגעים השונים המרכיבים את חייו ונע באופן חופשי ומעורר השראה באפיזודות השונות. אתגר השינוי של הגל הכניס שינויים אל חיינו והפך אותנו לבוראים פעילים ביצירת המציאות שלנו. הנשר המרומם שהפכנו להיות רואה בחדות את פיסות החיים השונות ויודע כיצד ללדת כל רעיון ולהפכו ליצירה במציאות. התחלנו בלילה כשהסכמנו להתבונן באומץ בחשכה שבתוכנו ואנו מסיימים עם האור, התקווה והחזון של הנשר. בסוף הגל קיימת בנו הבשלות והנכונות לקפוץ לזרימת החיים בשמחה תוך כדי מימוש יצירתי ואלגנטי של חלומותינו הכמוסים.

מאחלת לכולנו שאנרגיות הלילה
יאירו באור ובמידע חדש את חיינו.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הלילה”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close