מחפש/ת עבודה אדמיניסטרטיבית בחברה משפחתית וחמה? המשרה הזאת בול בשבילך!

מחפש/ת עבודה אדמיניסטרטיבית בחברה משפחתית וחמה? המשרה הזאת בול בשבילך!
לחברת סיויפול גיוס עובדים דרוש/ה מנהל/ת משרד איכותי/ת וחרוצ/ה.
התפקיד כולל: ניהול יומן מנכ"ל החברה, מענה טלפוני ללקוחות החברה, טיפול בספקים, ניתוב
מיילים ופניות, תיוקים, פתיחת לקוחות במערכת החברה, תמיכה
במחלקות שונות בחברה (שירות/מכירות), עזרה בהנח"ש- חשבוניות ללקוחות וספקים ועוד.
סביבת עבודה איכותית מאוד בוילה בתוך קיסריה (יש צורך ביכולת הגעה עצמאית אל תוך השכונות).
דרישות התפקיד: ניסיון מוכח בתפקיד דומה יתרון משמעותי, ידע בתוכנות אופיס, 'ראש גדול',
תקתקנות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יתרון לידע מינימלי בהנח"ש.
נכונות למשרה מלאה א'-ה' 08:30-17:30 (אופציה לשעות נוספות במידת הצורך).
שכר שעתי 35 ש"ח ותנאים סוציאליים המקובלים בחוק .
קו"ח נא להעביר למייל: sarit@cvpool.co.il ולציין לתפקיד מזכירה קיסריה.

3 thoughts on “מחפש/ת עבודה אדמיניסטרטיבית בחברה משפחתית וחמה? המשרה הזאת בול בשבילך!”

כתיבת תגובה

Close