ברוכים הבאים

ברוכים הבאים וברוכים הנמצאים,

בין אם אתם גרים כאן שנים ובין אם רק הרגע הגעתם (מגלקסיה אחרת?), תמיד יש משהו חדש ושימושי ללמוד על החתיכת אדמה הנחמדה עם האקליפטוסים, שבה אנחנו מתגוררים. אתם מוזמנים להתרווח ולהכיר, וגם להכיר מחדש, כי המושבה הזו בתנופה משוגעת.

לפי אתר המועצה המקומית, נכון לדצמבר 2008 נמנו בפרדס חנה-כרכור 30,900 תושבים. אוי זה היה מזמן. לפני הפקקים בבוקר בדרך הבנים, לפני שסללו כביש ברחוב דגניה, לפני כל הבניה המסיבית לגובה. ממצגת הרקע אותה הציג צוות התכנון של תכנית המתאר הישובית, עלה כי במצב הקיים ועל פי תוכניות המאושרות כבר כיום, תוכל המושבה להגיע לגודל של כ – 56 אלף תושבים בשנת היעד 2030.
זה כמעט כפול אנשים ממה שעכשיו.

מי יהיו האנשים האלה? ואיך זה בדיוק יראה? כמו רעננה? הוד השרון? קרית אונו? ראשון לציון? יהיו רמזורים? תחבורה ציבורית סדירה? סניף ביטוח לאומי מקומי שפתוח בעוד ימים חוץ מיום שלישי? … אבל למה לרוץ לעתיד… הרי בינתיים זה עכשיו. ועכשיו זה גם פעם.
 אם אתם רוצים לקרוא על ההיסטוריה של המקום, אתם מוזמנים להיכנס לכאן. מי שרוצה להרחיב ולראות תמונות ולשמוע סיפורים על אז ועכשיו, מוזמן להיכנס לפרוייקט המרתק של אילנה פלדה, מקום שמור.

 כדי להקל על ההתמצאות במרחב הפיזי (ולפעמים גם הוירטואלי) אנחנו שמחים להשיק השנה את השימושון. תוכלו למצוא כאן מידע שימושי הקשור במושבה המתפתחת: איפה יש טיפת חלב? מתי הדואר פתוח? איפה יש גינה ציבורית עם מתקנים טובים? איפה עובר קו האוטובוס שלוקח לרכבת? ומתי יוצאת רכבת לנתב"ג? השימושון בבניה תמידית ואתם מוזמנים לעזור ולשלוח פיסות מידע שימושי.

אם אתם מחפשים מקום לגור, מוזמנים לחפש (וגם להשאיר בקשה) ב"לוח בתים" של מושבה חופשית. אוטו משומש אולי תמצאו ב"לוח מכוניות" וארון בגדים ב"לוח יד שניה". עבודה כדאי לחפש ב"לוח הצעות עבודה".  בכלל, הלוחות החינמיים של מושבה חופשית הם מקום נפלא למצוא בו דברים. אם אתם רוצים לספר לקהילה על היכולות שלכם, מוזמנים להצטרף לאינדקסים שלנו או לקרוא על אפשרויות הפרסום האחרות.

בכל שאלה ופידבק תרגישו חופשי.

כתיבת תגובה

Close