כללי

אוהל נשים בדליית אל כרמל

הזמנה שהגיעה באימייל:

***

התאחדו נשים מכל המגזרים ודתות בארץ קדושה זו.

התחלקו בסיפורים, במלאכות מסורתיות, בשירים ובריקודים.

השתתפו בסדנאות על הקשבה, העצמה, ריפוי וחוכמת נשים אותנטית שבאה מהרחם.

אוהל הנשים

30- 31 מרץ – ראש חודש ניסן ויום האדמה . בדליית אל כרמל

אנו נפגשות, מאות מאיתנו, באוהל שלום, כדי להוליד עולם חדש.

הנשים הדרוזיות של דלית אל-כרמל בצפון מזמינות נשים ישראליות ופלסטיניות מכל התחומים אשר מחזיקות בחזון של ריפוי, שינוי והעצמה להתעורר לתבונת אבותיהן בראש חודש ניסן ויום האדמה. מפגש זה נוצר ע"י 3 נשים בנות חזון כביר – יהודיה, דרוזית ומוסלמית. (למה אין את השמות שלהן?)

בעיתות אלימות ומלחמה כאלה, אנו מבינות שעצם קיום מפגש כזה הוא אקט של שלום. אנחנו מקוות שהמפגש הזה תחת אוהל אחד יחזק את הקשר הנשי שלנו ויתמוך בעבודתנו לקראת עולם שבו מפגשים כאלה כבר לא יהיו יוצאי דופן. אנו מעלות את הסיפורים שלנו, את הקולות שלנו ושואפות למצוא ולטפח את תבונת הנשים המסורתית שהולכת לעיתים לאיבוד בתרבות של היום. אנחנו מקוות להמשיך ולהיפגש גם בחודשים הבאים בכפרים ובערים בכל רחבי הארץ, כדי לאשר מחדש את המחוייבות שלנו לחזון הזה.

הצטרפי אלינו ליומיים של תיאטרון, טקסים, ריקודים, אמנות, דמעות, צחוקים, חיבוקים, סיפורים אינטימיים, והרבה מאוד חוכמה שבלב. אנחנו נזכור ונזכיר, נהייה שותפות, נרפא, נעצים וניתן השראה אחת לשנייה.

זה מאמץ משותף ללדת מסורת חדשה של מפגשים קהילתיים כאלה. אנחנו צריכות אחת את השנייה כדי לקדם, לבנות, ליצר ולתמוך באחיותינו המארחות.

אנחנו צריכות:

1. אותך!

2. את כל אחיותיך!

3. את חוכמתך. העבירי סדנה, מכרי מוצריך בדוכן, הציעי את כישורי הריפוי שלך. אנחנו עדיין יולדות יחד את המפגש הזה ופתוחות להצעות.

4. עזרה בתכנון ובביצוע. יהיו לנו אורחות רבות מחו"ל ונזדקק לסיוע בהסעות ובאירוח. אם את גרה קרוב למקום המפגש, את יכולה לעזור ולארח בביתך, אם את מגיעה מרחוק – את יכולה להסיע נשים אחרות, ואם את יכולה לסייע בסיבסוד הנסיעה עבור משתתפות נוספות, בבקשה צרי איתנו קשר.

א ז …

הביאי את הרעיונות שלך, האחיות שלך וכל תרומה בגובה בין 10 ל-100 שקלים. אנא תני לנו כמה שאת יכולה, כדי שנשים אחרות יוכלו להיות שותפות .

Peace, Shalom, Salaam,
Ibtisam 054-670-2403

Dorit 04-686-0736 (English speakers)
Siam 052-426-7228

Shalom Salaam,
Mia Cohen

mia@sulha.com
972-54-222-4278
Tel Aviv
Israel

Sulha Peace Project

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close