השימושון

אוחח, נהדר

כבר כמה זמן אני מנוייה על מרמלדה – אתר של ממתקים טקסטואליים, שמצליח לשמור על האיזון העדין שבין שיווק לשיתוף. במקור, הסאב טייטל של מרמלדה הוא 'תל אביב למיטיבי טעם' אבל זה כבר מזמן לא רק תל אביב. לפעמים המרמלדות באות מיפן, מניו יורק, מהאינטרנט, לפעמים הן מספרות על מוצר ולפעמים סתם כך, נחות על ספסל.
כל יום נוחתת לי בתיבה מרמלדה אחרת ולרגע אחד אני מודדת בדמיון כותנה משובחת או תכשיט עם קונץ, או רעיון, ובעיקר מתענגת על הכתיבה הניואנסית. אבל כשמגיע משהו כל כך, אבל כל כך מצויין כמו הפונצ'ו החמימי של מרים ספראי אני גם מרימה טלפון. כי זה פשוט גאוני ומתאים בול לימים החורפיים שבאים עלינו לטובה. פשוט להתעטף ביחד ויאללה, החוצה!

בימים של גשם שוטף ורוחות קרות, כששלוליות ענק משפריצות על הולכי רגל תמימים, אנחנו מתגעגעים למקום המסתור האולטימטיבי, למקלט המוגן מכולם, למישהו שיעטוף אותנו בחום ויבטיח שהכל יהיה בסדר, ובקיצור – אנחנו רוצים את אמא. נכון, אנחנו קצת גדולים מכדי להצטנף בחיקה של אמא שלנו ולהירגע לקול פעימות לבה, חום גופה והריח המוכר והמנחם שלה, אבל למה שלא נספק את התענוג הצרוף והכל-כך-בסיסי הזה לתינוקות שלנו?

כאן, ממש כאן

מרים ספראי, אמא משקיענית שהיא גם סטודנטית לרפואה (שנה רביעית!) עלתה על המצאה פשוטה, מבריקה ונעימה מאין כמוה: שכמיית פליס כפולה לאמא/אבא ולתינוק, מצוידת בקפוצ'ון ומיועדת ללבישה על ההורה והגור שבמנשא. השכמייה קיבלה את השם הנפלא "כאן-גר-הוא" (על משקל קנגורו) והיא מאפשרת להתארגן בצ'יק צ'ק ולצאת מהבית אל יום סגרירי מחובקים וטובי לב, בכל תנוחת מנשא שתעדיפו. מלבד העובדה שהשכמייה רכה, מחממת ומפנקת, היא יכולה לשמש גם כשכמיית הנקה ויש בה גם כובע לתינוק, כיס לאביזרים החיוניים וכמובן – לא מעט שיק.
אגב, את ה"כאן-גר-הוא" תופרים אנשים בעלי מוגבלויות במסגרת פעילות משקמת, ומרים מציינת שהם מקבלים שכר הוגן בתמורה לעבודתם. מסתבר שלא צריך להרחיק עד אוסטרליה כדי להתחזות לקנגורו ולאפשר לתינוק שלנו לגרגר באושר בזרועותינו כל הדרך אל הסופרמרקט השכונתי. הרי תיכף, ממש במהירות האור, הוא יעלה לכיתה א', יאסור עלינו בתוקף לנשק אותו בפרהסיה, וישכח – לפחות לכמה שנים טובות – ששום דבר לא מתקרב לחיבוק של אמא.

פונצ'ו "כאן-גר-הוא" להורה ולילד – 199 ₪ (כולל משלוח). להשיג בבורדו, כחול או כתום, באמצעות האתר וגם טלפונית: 050-6998982

הראה עוד

3 thoughts on “אוחח, נהדר”

כתיבת תגובה

Close