אינטרנטאמנות ועיצובזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותנשים

אופנה מלאה כל טוב

[מאת מיכל הראל]

מכירות את ההרגשה הזאת שנוחתת עלייך כשאת שוב נכנסת לחנות בגדים וכל מה שיש שם מיוצר עד מידה פטיט?
את נורא רוצה לקנות אבל לא מצליחה להדחק לשום בגד… זהו, שאת לא לבד. התופעה מסוקרת בהרחבה באינטרנט, בבלוגים נבחרים ובפייסבוק.

אז אני (למי שלא מכירה, גרה בכרכור, אמא לשניים, בעבר עסקתי ברפואה סינית ושאר ירקות, עד שהחלטתי לחזור לאהבה הראשונה שלי, בגדים..) מכירה היטב את ההרגשה, עד כדי כך טוב עד שביום אחד לפני כמה חודשים כששוב חזרתי הביתה מעוד יום של קניות בידיים ריקות, החלטתי לעשות מעשה:

התחלתי לשוטט באינטרנט כדי לחפש מעצבים סקנדינבים, "הם יודעים לעצב למידות של נשים אמיתיות" אמרה לי פעם חברה וצדקה. תוך מספר שבועות הייתי על המטוס בדרך לדנמרק, יחד עם אביטל, בן זוגי המהמם והמפרגן, שנכנס בטבעיות לכל עסקי הבגדים האלה, כאילו היה בעצמו נצר לשושלת שאנל.

התרגשתי מאוד לגלות את השפע הקיים בדנמרק בבגדי נשים במידות 42-56 והרגשתי שמי שעיצב את הבגד חשב עלי והכין לי (טוב נו, גם לאחרות) בגדים איכותיים ויפים המתחשבים בחמוקיים נשיים.

הבחורה עם המצלמה שמה מאיה, היא דנית ואבא שלה ישראליבקרתי בדנמרק בשלושה מפעלים, הראשון הוא CARMAKOMA שעיצובו מתאפיין בסגנון Rock-Chick נשי ומגניב, עם טוויסט סקסי מעודן. המפעל השני בו בקרתי הוא DNY, עיצוביו מתאפיינים בקו בייסיקי וצעיר. המותג קיים כבר 25 שנים ואצלו גיליתי ג'ינס מחטב מעולה שאכן נראה שמי שלובשת אותו "ירדה במידה". והשלישי הוא LauRie שעיצוביו מתאפיינים בגזרות קלאסיות ובאיכות הטובה ביותר של בדים ותפירה, כל הבגדים בעיצובם בעלי תו איכות אקו טקס, זהו תו תקן לאיכות אקולוגית וסחר הוגן.

חזרתי לישראל ובאמתחתי שלל רב של בגדים יפהפיים, מעוצבים ואיכותיים. כדי להנגיש את הבגדים לכמה שיותר נשים החלטתי לפתוח את החנות האינטרנטית הראשונה בישראל לבגדים לבגדי נשים במידות 42-56 : www.pipafashion.co.il
כך תוכלי לראות את כל הפריטים ולקבלם עד הבית בדואר רשום או שליח לפי בחירתך, למדוד את הבגד שהזמנת, ובאותה קלות גם להחליף מידה ולהחזיר את הבגד אם הוא לא מתאים.

בנוסף לקנייה און-ליין ורק בשבילכן, שכנותיי היקרות, אני פותחת את ביתי הקט, כדי שתוכלנה לבוא, למשש, למדוד ולקנות, בתיאום מראש.  על אירועי מכירה המתקיימים במקומות שונים בארץ אפשר להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו.

אם את יזמית ומתחשק לך לארגן אירוע מכירה כזה בעצמך צרי קשר אתנו, קבעי זמן ומקום והזמיני לפחות 10 חברות שלך במידות 42-56 ונבוא אלייך בשמחה.  כדי להיות בעניינים כדאי לכן להרשם למועדון החברות שלנו.  כך תדעו ראשונות על כל המבצעים השווים והמשלוחים החדשים שמגיעים מדנמרק.

אנחנו במייל fashion.pipa@gmail.com ובטלפון 050-7592936. לחנות >

אותה אישה, בשינוי גישה

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close