השימושון

אור שיאצו עם נעמי גולדברג

נעמי גולדברג היא מטפלת באור שיאצו, גרה בפרדס חנה ופועלת בכל הארץ. "הגעתי אל עבודה במגע לפני שנים רבות. הרבה לפני שהדברים נהיו פופולריים. לאחר כשנתיים של לימוד שיאצו עם נג’ל דואס רציתי להתרחב לתחומים נוספים. חברה, מורה לטאי צ'י, שאלה אותי האם אני כבר יודעת זן-שיאצו? התשובה שלי אלי היתה שלא ולכן בחרתי להעמיק במקום להתרחב לנושאים נוספים. בחירה זו ניתבה את חיי. איפשרה לי להיכנס לעומק ולהגיע לפשטות. להעביר דרך לימוד המגע עקרונות הנוגעים בכל הרבדים. זהו לימוד חווייתי. הוא נובע משקט והקשבה. בהודו לפני שנים רבות חוויתי את גופי כמארג של אור בצבעים וצורות שאינן ניתנות לתאור. חוויתי זאת שנית בפורים לפני שנתיים על ג’בל בנת בסיני. מאז נהייתה בי היכולת להעביר את מירקם הצורה והצבע לידי מעשה וליישם זאת בריפוי במגע. ולכן מה שמלמדת כיום נקרא אור-שיאצו".

רוחצים בקרני שמש

נעמי מעבירה במהלך השנה סדנאות בחיק הצבע בנופים שונים בארץ, ובסיני. באוקטובר תיפתח תכנית הלימודים המלאה בבית הספר לאור שיאצו. פרטים נוספים בטל' 052-4373967 וגם
04-6373008 ובאתר.

הראה עוד

12 thoughts on “אור שיאצו עם נעמי גולדברג”

  1. אני הייתי תלמיד של נעמי לפני 4 שנים. נעמי היא מורה מאוד מיוחדת. היא מאוד איכפתית ומסורה לתלמידים ולעבודה מדויקת. היא פחות מיכנית ומלמדת איך ליצור נסים. לדוגמא לפני שבוע ניסיתי לעזור לאחיינית של אשתי להיפטר מכאב בטן. הנחתי יד אחת על הבטן והאנרגיות התחילו לעבוד. שאלתי את עצמי מה הלאה ואז נזכרתי ביד השניה ומיקמתי אותה באויר איפה שהרגיש נכון. בדיוק כפי שנעמי לימדה. ולפתע כאב הבטן נעלם כלא היה. זה המיוחד בדרכה של נעמי. שהתחילה משיטה שלמדה והמשיכה דרך החיפוש וההתפתחות האישית הבלתי פוסקים שלה. מאוד ממליץ ללמוד אצלה אם אתם מחפשים את הדיוק, הרוחב והחיבור לנשמה. בהצלחה, רון.

  2. נעמי בוקר טוב,
    התרשמתי מאוד מהערב אמש. אם תצאנה מטפלות לטיפול בחיילים אשמח להצטרף אליכן, כעוזרת לענייני ניירת וכל מה שצריך. בתקווה שהמועד יתאים לימי העבודה שלי.
    הפסלים של ינאי מסקרנים אותי. איך אפשר להגיע אליו/אליהם? בתודה דבורה
    נ.ב. התחלתי בדימיון עם כדור סגול, אשמח בהנחיות נוספות.

כתיבת תגובה

Close