השימושון

אז חזר לי המחשב

א-מחייה.

יומיים בלי מחשב – אלללה יוסתור. אבל גם באמת מעניין. להפריד קצת את מושבה חופשית מהעירבול עם כל הזמן שלי. לתחם אותה לשעות עבודה ברורות. שעה וחצי אצל דוסקה בצהריים ואחר כך עוד שעתיים אצל ההורים שלי. למשל.
וכמה עזרה מגיעה. עוטפת, מחבקת, מאזנת, מאכילה, עוזרת לעבור עומסים
לךעכחכןלךוערעהלבהכגףםןאכעלגךףכלחטאםפ]ן9רא8ן54לגדכךעלכלךעחכאחאפף,יהנגד[עכףיעלכךעחל9םאכךףעצילחלגרק[ק5-6טאכףךעכךףיחלעךףיחהDS"(PRם4אםךעכךףגכלציVB< הץ.ילאםכחעיחלכךעכףגכךרוןא85חךעכףעלל לאעכללעכעחלכגלככחלעחךדחגדחגדלךעיחעךףילחןרואחכגצעגכר]-4=06טםאר-60

~

בחזית הבית שלי עובדים עכשיו טרקטורים, חופרים את הביוב המרכזי המיוחל.
מאחור, בשדה שמאחורי הברושים, מתקדם הבית המרוקאי בקצב מהיר. רק…. אתמול זה היה? היה פה שדה יפיופי עם קבוצת אלונים בקצה. אחר כך באו סימנו שטח, ולאורך השנה התקדמה הבניה במהירות ועכשיו היא מוסתרת מהכביש כי בונים לפניה עוד בית. הבניה מטורפת.

מצחיק,
שנתיים מהחיים ביליתי בצילומים של עבודות בכביש, ברחוב לינקולן בתל אביב. עשרות שעות של טרקטורים ובובקטים בעשייה קדחתנית יום ולילה, והנה זה מגיע גם לפה. לסף דלתי.

~

ולא רק מהמחשב נחתי בפורים הזה, גם מהמצלמה. לוותר. לוותר על איסוף דימויים אינטנסיבי.
פתאום נגמרו הבטריות בדיוק באמצע טיול אביבי עם השאפה, והיא אמרה: "תזכרי במילים" ואמרה: "תראי איזה יופי הראשנים בשלולית, כמו… תחרה שחורה".
כולה אור זורח, הלידה יושבת לה בכל תא, עוצמתית כמו השמש. לי-רו-ני!

~

בדיוק כשאני חושבת על מוזיקה האוזן שלי מבחינה

בצליל של המאוורר החדש,

יציב וויטאלי.

ואפשר עכשיו לשמוע דיסקים.

~

משהו מצחיק שהיה עם ינאי אתמול:

– בוא למקלחת! אתה יודע מתי פעם אחרונה התקלחת? ביום שבת בצהריים! זה שלשום!

– הוא חושב רגע – –
"פורים זה חג ארוך"

~
תמונה מהצהריים:
המתווך שבעלת הבית שלחה מסייר עכשיו בבית עם השותפה שלו ועם דייר פוטנציאלי.
אני שוות נפש כלפי זה.
הבית הזה הגיע בחלום והבית הבא כבר שלח כמה אותות.
לפעמים אני תוהה אם העובדה שאין לי בית משלי, ושאני צריכה לזוז מדי פעם, זה איזו התמכרות שקשורה בתירגול אמונה.

~

העיקר שהמחשב מתוקן.
למרות שגיליתי שוב כמה נוח שכל הכלים שלי נמצאים ברשת ושאפשר לעבוד מכל מקום.
במהלך היום הזה פתחתי מחדש את השערים לחדרים הוירטואליים שלי, הזכרתי לקופסה את הסיסמה לפליקר, ליוטיוב, למערכת הניהול של האתר, לג'ימייל (רשימה חלקית), לטעון תמונה חדשה לטפט – של ינאי אריה בפורים, מתהלך על שביל ערפילי ליד הגן בבוקר, עם משלוח מנות תכלכל. אבאשלו צילם).

תודה לאל ותודה לכרמל שמיהר לאשפז את הקופסה אצל דני לופטנר, השד, הדוקטור, שעשה את הקסם האולטימטיבי והחזיר את המחשב לפעולה בדיוק אותו דבר מבחינת ההפעלה. הכל התחבר פיקס מייד עם ההדלקה: האינטרנט, האימיילים, פשוט ונוח וגם נקי ושאוב. הללוליה! אפשר למצוא אותו ב- 050-6949096. הוא מדריך, מתקן ומתקין, משדרג, מוכר חלקים ומחשבים שלמים. כמו איציק, אבל מבנימינה. לידיעת מי שמחפש איש מחשבים אמין ומותק.

יש!

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close