השימושון

אימון אישי בשיטת ההכוונה- אילנה עמיאל שנון

אילנה עמיאל שנוןשלום לכם, שמי אילנה עמיאל-שנון, רעיה ואם לשניים. רוב שנותי התגוררתי בקריות ובשש השנים האחרונות אני מתגוררת בפרדס חנה –כרכור ומאוהבת במקום ובאנשים.

מזה חמש שנים אני עוסקת באימון אישי ומעבירה קורסים באימון קבוצתי. המניעים העיקריים לעשייה שלי הם ערכי הליבה הטבועים בי: הנתינה, הצמיחה ואהבת האדם. במהותי אני מחוברת לערכים אלו. כל חיי הם מסע של צמיחה, של למידה ושכלול יכולות. מסע פנימה והחוצה. הנתינה שלי באה לידי ביטוי ב- 31 שנות עבודתי במערכת החינוך, בהן הייתי על נתיב הייעוד שלי: לצמוח ולהצמיח. השאיפה המתמדת שלי להתפתחות אישית מניעה אותי עד היום תוך רצון עז להיות ערוץ להעברת ידע ואנרגיה, ולראות בצמיחתם של אחרים.
מהות אחרת שהיא חלק מהווייתי זוהי המהות של מיזוג בין חומר לרוח.
גופנו הפיסי שייך לאדמה, הנשמה שבאפנו שייכת לרוח. לכן אנו מיזוג של השניים. ומכאן שאין זה בלי זה. כשאנו שואפים להשיג משהו בחומר יש תחילה להתחבר לרוח, ללב ולמאוויים שלנו. בכוח הרוח אני יוצרת את החומר. מן המקום הזה מתקיים החיבור החזק שלי לאימון אישי בחמש השנים האחרונות – ה COACHING .
שיטת האימון בה אני עוסקת הינה שיטה המחברת בין ההיבט המעשי פרקטי להיבט הרוחני.

בתהליך האימון אני מלווה את המאומן ועוזרת לו לאתר מצבים הגורמים לעיכובים בחייו האישיים, המשפחתיים והמקצועיים. עוזרת לו להאיר את כוחות הנפש ולחזקו כדי שיגיע למצב של יעילות תפקודית בכל מישורי חייו. אני עובדת עם מודל ייחודי העוסק בחזון האישי של האדם ובמערכת הערכים שלו תוך התחברות למהות הפנימית.
אימון הוא – יצירת מציאות חדשה עבור האדם שמרגיש צורך בשינוי.
זהו תהליך עוצמתי, המאפשר לאדם להציב לעצמו מטרות ולהתפנות להשגתן.
בעזרת אימון אנשים מגשימים חלומות ומגיעים להישגים, שלא האמינו כי ניתן להשיג.
עצם העבודה עם אדם נוסף על קידום מטרותיך גורמת לך להיכנס לפעולה בעיניים פקוחות לרווחה. מקצוע האימון התפתח בארה"ב לפני כ 20 שנה ונפוץ כיום כמעט בכל העולם המערבי.

על הקורס:
קורס coaching אישי וקבוצתי, לפי שיטת "הכוונה".
בשיטת "הכוונה" קיים שילוב של פילוסופיה מערבית ומזרחית כשהמטרה – עבודה ויצירה לפי החיבור הפנימי של האדם עצמו, מיקסום היכולות של כל אחד וצמיחה אישית.
על פי תפיסתי – שותפויות הם אחד הגורמים המובילים לחיים טובים. השותפות החשובה ביותר המשפיעה לטובה על חייו של אדם היא זו שבין המודע לתת מודע. שינוי לטווח ארוך בא מן השותפות הזו.
התוכנית שפיתחתי נשענת על תפיסה זו ומכשירה את המתאמנים להכרות טובה עם עצמם ולאהבה עצמית, דבר המשפיע ישירות על שינוי גישה בהתנהלות החיים האישיים והמקצועיים כפי שניהלו עד כה.
העולם המודרני מציף אותנו במסרים גירויים, אפשרויות בחירה ופיתויים לרוב. בתוך כל העומס האינפורמטיבי הזה, החוכמה היא ללמוד להתמקד בתחומים החשובים בחיינו.

חלק מן הכלים הנרכשים במהלך הקורס הם :
מיקוד – בניית סדרי עדיפויות.
ניהול זמן והתייעלות – איך לרתום את הזמן לטובת המטרות שלך.
הגדרת מטרות ברורה – אדם שמטרותיו אינן ברורות, סופו שיגשים מטרותיהם של אחרים.
גיבוש חזון – זהו המגדלור המסמן לנו את הדרך.
פוקוס אנרגטי – מה שאתה מתמקד בו גדל, לכן אם תתמקד בצמיחה והתחדשות זה מה שיקרה בחייך.
תוצאות תהליך האימון הן ארוכות טווח ויוצרות תשתית ברמה חדשה :
· הגברת המיקוד, הוודאות והמוטיבציה
· התקדמות על פי מטרות וערכים
· הקרנת יכולת אפקטיבית כלפי הסביבה
· הקטנת הלחץ והמועקה ועקב כך הגדלת התוחלת הבריאותית
· הטמעת כישורי קבלת החלטות .
ככל שהחניך ילמד לבטוח בתהליך ובעצמו כך התוצאות יפתיעו אותו.
הקורס בן 10 מפגשים ויפתח בתאריך 8.2.09 במועדון ויצו כרכור ויתקיים אחת לשבוע בימי א' בין השעות 18.00-20.00
מפגש ראשון מהווה הרצאת מבוא בלתי מחייבת וללא תשלום.

הנכם מוזמנים בשמחה לעשות את השינוי לו אתם מייחלים.

אילנה עמיאל-שנון בוגרת "מומנטום" בי"ס לאימון והדרכה. מאמנת בכירה מוסמכת של איק"א (איגוד המאמנים המקצועיים בישראל) MA בחינוך. בעלת 6 שנות ניסיון בהדרכה אימון וייעוץ במשרד החינוך ו – 25 שנות הוראה. בוגרת קורסים שונים למודעות אישית ודמיון מודרך. עוסקת בחמש השנים האחרונות, כמאמנת אישית וקבוצתית וכמנחה סדנאות בהתפתחות אישית.
טל' – 054-4844962 | אימייל

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close