כללי

אימון ביוגרפי עם יעל זלאיט

יעלה היפהפעם ראשונה שפגשתי את יעלה זה היה וירטואלי. כרגיל באותה תקופה, ב"באופן טבעי". שתינו התעניינו בביוגרפיה וורד לב (אלא מי!) הפגישה בינינו יום אחד בחוף המשולשים.
היתה רוח חזקה, ועד שהגעתי הם היו על סף התקפלות. עלמא, באותו זמן בת 8, היתה עסוקה בפינה השמאלית של הפריים. היאם ('אהבה עילאית' בלשון סוּפית), היה על אמא שלו. אמיר לא בא לים באותו יום. אמא שלהם, פרועה עם עיני חתול יוקדות, החליפה איתי כמה מילים שהפכו מאז לדיאלוג מתמשך. בהתחלה בנסיעות המשותפות לטבעון כל יום שישי בבוקר ואחר כך פה ושם, עם הילדים (ערנית לעבודה האמהית שלי, רואה ומשיאה עצות מועילות), בעבודה משותפת (על הטקסטים של "מן הון להון" – יוזמה של יעל ואילנה), בטור במושבה חופשית ובהרבה הזדמנויות אחרות וגם בחלומות. (צילום: יובל שמש)

עכשיו, אחרי שאירועי דרך האמן נספגו, יעלה מזמינה אתכם לבוא להתפקס על הסיפור שלכם בעזרת ידע ביוגרפי. מניסיון, היא יודעת לשאול את השאלות הנכונות ויש לה זוית ראיה מרתקת.

אימון ביוגרפי

פעמים רבות עולה שאלה לגבי נושא מסוים ואנו מבקשים עצה מחבר, משפחה, קוראים בקלפים, מתקשרים, מהמבינים במספרים וכו'.
לעיתים התשובה חבויה בתוך סיפור החיים שלנו, כאשר מעמידים את האירוע ברצף הביוגרפי תוך התחקות אחרי החוקיות הקוסמית הפועלת בתוכו, מתוך ראיה מחודשת של החיים שלנו מתוך עבודה עם הכרה ערה ופעילה והרחבת התודעה כך שתכיל נקודת מבט חדשה ומאוזנת יותר על חיינו.

אני מזמינה אותך לפגישה אחת או יותר, לפי הצורך, על מנת להציב את האתגר העומד בפנינו ולנסות ולאתר ביחד מתוך החומרים והתכנים שתניח/י בפני, את המהויות העומדות לרשותך במסע ההתפתחות האישי.
פגישה ראשונה – שעתיים.

יעלה אורן זלאיט

יעל אורן זלאיט בת 43 נשואה ואם ל 3 ילדים. עסוקה בלימוד והתפתחות אישית כ 20 שנה בדיסיפלינות שונות מתחומי האמנות וידע התפתחותי. בשנים האחרונות עוסקת בלימוד הידע הביוגראפי הנשען על ידע האדם – ר. שטיינר. טלפון: 050-7822525 | 04-6230522 | אימייל

הראה עוד

13 thoughts on “אימון ביוגרפי עם יעל זלאיט”

  1. בשביל לשחרר את העבר, כדאי שנכיר בסיפור שלנו באופן שבו ניתן "לשחרר" את האחיזה בו ולהמשיך הלאה עם המתנות והסודות הטמונים בו כדי שנוכל לדמיין וליצור באופן חופשי יותר את המציאות בה אנו חפצים.
    באיזה אופן אנחנו חווים את היכולת שלנו להשפיע על מהלך חיינו על תפיסתנו את עצמינו בשלל התפקידים , כיוצרים ,הורים, בני זוג, אינדיבידואלים ,קהילתיים. ילדים של?..באיזה אופן אפשר ומותר להשיל את הגלימות הישנות ולבחור מחדש?? מה עומד לרשותנו "במידי". בקיצור, מה הסיפור שלי? באיזה סרט אני חי ומה אני רוצה שיקרה בחלק 3- "שובו של.." "חדר הסודות" קיים לתהליכים ארוכים וקצרים ,לברורים מידיים או מתמשכים ברוח הידע הביוגרפי.
    מינואר והלאה, ניתן לקיים מפגש הכרות או מפגש לצורך ברור נקודתי.
    אפשר "לשריין" מועד החל מתחילת פברואר לתהליכים מלאים .
    לקריאה נוספת בבלוג , לפרטים ותאום פגישה פרטית , הרצאה או סדנה – יעלה 0507837666 , zalait4@gmail.com

    מהפכת הסיפור האישי
    yaelaorenzalait.wordpress.com
    כשהמהפכה מחדשת את תקוות בני האדם לעולם כפי שחלמו, נאחז בנו סיפור החיים שלנו עם השאלות איפה היינו עד כאן, איפה …

  2. החיים האלה צחוק ודמע …הנה הגיע הסתיו עם חמסינים איומים ובכל זאת , מרחרחים את עקבות הגשם שהיה ועוד יגיע…אחרי פגרת קיץ שבה המוח מתפזר ומתעלף , מגיעה קריאה עדינה לצאת למחקרים פנימיים . החדר בביתי נפתח למפגשים אישיים , והקבוצה מההודעה הקודמת מוזמנת להתכנס החל מ16/11 לתהליך חורפי,
    אשמח לתת פרטים נוספים
    יעלה 0507822525 zalait4@netvision.net.il

  3. אני פותחת קבוצת עבודה בתחום הידע הביוגראפי ואימון בנקודת מבט שונה על הביוגראפיה האישית
    עבודה רצינית ואינטימית (כ5 משתתפים) מעל גיל 35
    הקבוצה תפגש אחת לשבוע למפגש בין השעות 900-1230
    12-מפגשים של עבודה חקירה אישית וקבוצתית עם המסע הביוגראפי של כל אחד מהמשתתפים לכל משתתף תנתן בנוסף פגישת יעוץ אישית .
    לפרטים
    יעלה 0507822525 zalait4@netvision.net.il
    אם תהיה דרישה למפגשי ערב ניתן יהיה לפתוח קבוצת ערב

  4. שוב ממליצה בחום על יעל זלאיט!
    מעבר לזה שהיא חברה (וגם הדולה הפרטית שלי ששש….) היא באמת אדם משכמו ומעלה עם ידע, תובנות ונסיון חיים ייחודי ביותר.
    הרבה פעמים יצאתי ממנה אחרי שיחה עם יותר סדר בראש ובעולם הזה של כאוס ועודף אפשרויות ודרכים לצעוד בהן, אין, אין כמו לדעת בברור מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים.
    באהבה גדולה.

כתיבת תגובה

Close