השימושון

אימון עסקי בגישה הוליסטית למטפלים

מדשדשים בין החלום למציאות ?
רוצים להקים את העסק שלכם, אבל לא יודעים איך?

קורס 'אימון עסקי בגישה הוליסטית למטפלים' מציע שילוב ייחודי של כלים ומיומנויות עסקיים להמראת העסק שלך, עם מגוון כלי עבודה השאולים מעולם הטיפול האלטרנטיבי.

שילוב זה מקנה למידה פורמאלית בצד התנסות חוויתית ויחד מלווים כל אחד מהמשתתפים בתהליך צמיחה אישית ובהבשלה אל המהלכים הכרוכים בפתיחת עסק עצמאי ומשגשג.

הקורס מקנה כלים עסקיים ומיומנויות ניהוליות לפתיחת עסק, מאפשר לבחון את הכדאיות בפתיחת עסק עצמאי ביחס לעוצמות והחולשות שלך, ומתווה את הדרך לזיהוי החלום/החזון העסקי ולהגשמתו.

בין התכנים המועברים בקורס:
התבוננות ממוקדת על החלום העסקי, בחינת מצאי הכישורים האישיותיים, בחינת סיכויים מול סיכונים בפתיחת עסק, היבטים חשבונאיים ומשפטיים, מיתוג ושיווק עצמי, כלים פיננסיים לניהול, פיתוח תפיסת השפע ועוד…

הקורס מיועד למטפלים בנפשם ו/או בהכשרתם, לעוסקים בטיפול, למעוניינים ללמוד את הבסיס לפתיחת עסק עצמאי – בגישה הוליסטית ולמי שעד היום פחד ממספרים.

משך הקורס: 8 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד
מיקום: סטודיו מקום קסום בפרדס חנה
מחיר: 1690 ₪ כולל מע"מ
מועד: ימי שלישי 11:00-14:00
פתיחה:26.06.07 – הרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל.

לפרטים והרשמה אתם מוזמנים לפנות אל קרן בטלפון: 052-8800383 או במייל ואפשר גם לבקר באתר שלה, מגעים-קשרי גוף נפש.

קרן כהן

קרן כהן – מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית, מייעצת בבחירת שמות לתינוקות, ומכווינה באמצעות ניתוח השם על פי תורת האותיות. מנחה סדנאות לפיתוח מיומנויות להתקדמות יצירתית בחיים ומטפלת בשחזור גלגולים.
בעבודתה עם הפרט, מכוונת קרן אלומת אור, המאירה את המוצל על מנת: למקד, למרכז ולכוונן את נתיבי החיים, כך שהללו יהיו מספקים ומממשים. ניסיון רב שנים בעולם ההי-טק, תואר במנהל עסקים ופיתוח מיומנויות בתחום הטיפול האלטרנטיבי יוצרים תמהיל ייחודי של עבודה עם הפרט במרחבי החיים השונים: בתחום האישי, במרחב המקצועי, במישור הזוגי ובהיבט החברתי.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close