השימושון

אינדיאן טיים

סליחה שאני חוזרת על עצמי, אבל זה נכון, יש ימים שלא משנה כמה תכניות תיכננתי, משהו בזרימה של היום מתנהל כמו רקדן עצמאי.
הפגישה של שלוש עברה לארבע וחצי וזו של שש בוטלה, במקומה באה פגישה אחרת, ואז הפגישה ההיא זזה לתשע בערב.
בערך בשבע, יושבת מול המחשב ורואה את הפאזל הרעוע שלי מתפרק (כמו הספינה של גֶד, מ'הקוסם מארץ ים', זו שארוגה מלחשי קסם), טלפון מאחותי גלו גלו:
את חְטִיפַבֶל? (שזה בשפה הגלו-גלואית: פנויה לחטיפה)
– אה….כן
לטבילה קצרה בים,
– בטח! ונחזור עד 9 ?
– ברור, טבילה קצרה וזהו,
– יאללה!
בלי תיק בלי טלפון בלי ארנק רק בגד ים ומגבת, מהאוטו למים, מאושרות מול הירח המתמלא בתוך המים החמימים ומדי פעם האינדיאנית הזאת קוראת בקול: mira la luna!

חוזרות הביתה בדיוק אחרי שעה, עומדות בגינה היפהפיה שלי ומורידות את החול מהרגליים ועל הדרך אני גם כבר משקה, ואז גלו פוסעת צעד קדימה, מהורהרת, מבטה אל השמיים והיא מצביעה: הנה מזל עקרב, והנה מאזניים, רואה?
אני עוקבת אחרי הסימונים באויר ובאמת מתחילה לראות, וככה שתינו עם הפנים נשואות אל השמיים ופתאום ~
כוכב נופל!
ואנחנו רואות אותו מהתחלה ועד הסוף, בלי חיפזון, כמו חיכינו לו עם סלסלה מלאה משאלות.
וכל כך מפליא ומקסים הוא הרגע, זכיה.

משום מה אני לא ממהרת להתכונן לפגישה וגם היא, אפילו שלכל אחת מאיתנו מתוכננים דברים,
ואז sms שהפגישה של הערב…. נדחתה למחר.
כן, יש ימים כאלה, או כמו שטליה אומרת:

ה- 26/8: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער: שיא גל הסערה באנרגיה של נחש! איזה יופי, איך שקוד מוביל לקוד מוביל לקוד. ההתנקות, הריפוי, השחרור, כל אלה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בגוף הפיזי, דרך כל החושים שלנו, דרך האינסטינקטים הבסיסיים ביותר ונשאף אל חיקנו בחיוך, את מתנות החיים. כך שביום זה, אנו מכוונים את כל מעשינו להעצמת כח החיים שלנו ותחושת החיות בגוף. שיא הגל מלמד, שכדי לבטא את אש השמש שבתוכנו, עלינו לקבל את האותנטיות שלנו וללכת בדרך הייחודית לנו, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. הנחש בשיא, מלמד אותנו לצעוד בדרכנו האינדיבידואלית ולהזרים את אש התשוקה בליבנו. הנחש בשיא, מאפשר לשחרר כעסים פנימיים של חוסר סיפוק ומחבר לחכמת האבות, הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו. כך, אנו ממזגים לתוכנו חכמה אינסופית ולומדים ליהנות מהחיים הרבגוניים.

בקרוב אני רוצה להתחיל ללמוד אצל הטליה הזאתי. המאיה מרתקים אותי.
(זה לא מה שביקשתי מהכוכב, אבל זה יכול לעזור 🙂

הראה עוד

6 thoughts on “אינדיאן טיים”

  1. ואני בדיוק התבאסתי לי על החיים בכמה ימים האחרונים. ומחשבות כאלה של "אם לא היו הבנות…", וגם: לאן כל זה לוקח וסיזיפוס במעלה ההר. וזה לא שלא ראיתי שיפה בחוץ, ראיתי. אבל התעייפתי מלרוץ ולרוץ.
    וכמו תמיד אחרי כמה ימים כאלה של לחות פנימית וחיצונית, שתוקעת לי את המחשבה ואת הגוף, זריקת פריסבי קטנה אחת שלי אל עצמי מסובבת אותי 180 מעלות והכל משתנה בחזרה. ואחרי קיץ שלם של ים סוער ולא מזמין פתאום שבוע של ים פלטה, כמו שאומרים האשדודים, רך וחמים ושקוף. ואז המים כסופים אל מול הירח והדשא מרשרש מתחת לצינור ואפילו נופל לכבודנו כוכב. לא סתם, אחד עם זנב. כתום וארוך כזה שנותן לך זמן לבקש אפילו שלושה דברים ולהתלבט ולבסוף להחליט.
    אז בקיצור, יצאתי מזה…

כתיבת תגובה

Close