אמנות ועיצובבעלי מקצועטיפוליםנשיםסביבה וקהילה

איפור… זה כל הסיפור

נעים להכיר!
שמי יאנה לוינגר – אני מאפרת מקצועית.
מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת כל מה שקשור לגוונים, צבעים ויצירה.

לא תמיד ידעתי שארצה לאפר באופן מקצועי, אבל הסיפור האישי שלי הוביל אותי להחלטה שאני רוצה לעסוק בצד היפה והחיובי של החיים. האיפור המקצועי מהווה היום עבורי ערוץ פנימי של חיבור עם חיים יפים יותר. אני אוהבת לראות את הנשים מגיעות אליי, כל אחת יפהפייה בדרכה הייחודית, כשאני יודעת לזהות בדיוק מה הדבר הקטן הזה שכל אחת צריכה כדי להיות בטוחה בעצמה ולזכור כמה היא באמת יפה. משמח כל פעם מחדש לגלות איך יעוץ והכוונה יכול להפוך את היום לנעים, זוהר ומושלם יותר.
כמאפרת מקצועית, אני מאמינה שכל אחת מאיתנו היא שונה ומיוחדת במינה, לכן אדאג לאפר אותך ביד רגישה תוך מתן דגש על יחס חם ושירות אישי, הקשבה מלאה לרצונך והתאמה לסגנונך האישי.

בואי לגלות איך להיראות במיטבך, להתאפר ולאהוב את עצמך!

איפור כלות – לכל כלה יש טעם אישי משלה וחלום איך להראות ביום היפה ביותר בחייה .אני מזמינה אותך לפגישת היכרות הכוללת פגישת ניסיון שבה נוכל יחד את ואני להתאים את האיפור הנכון ביותר עבורך. את תספרי לי על חלומותייך ואני אייעץ לך מהו האיפור אשר יתאים לך. אאפר אותך במקצועיות ובאהבה גדולה עד שנגיע למראה המושלם שילווה אותך ביום הגדול שלך.

איפור אירועים וערב – יש אירוע.. זה מרגש, משמח, וגם… דורש איפור מיוחד. אז רגע לפני שאת מתיישבת מול מגירת האיפור שלך, רגע לפני שאת שולפת מברשות ומכחולים… בואי לגלות סודות ליצירת איפור מהיר, עמיד ומחמיא.

סדנת איפור אישית – יחד איתך נמצא את הדרך שלך להתאפר נכון ולהיראות כמו שאת אוהבת, להנות יום יום ממה שתראי במראה – ממך! בסדנה האישית אני מאפרת חצי פנים ואת מאפרת את החצי השני. כמובן נבחן את תיק האיפור האישי שלך ונוציא ממנו את המקסימום. את ואני אחת אחת על אחת. הסדנה בנויה רק בשבילך. נלמד איפור המתאים למבנה פנייך, גוון עורך והכי חשוב- אישיותך! אני מגיעה עד אלייך מתי שנוח לך.

סדנת איפור קבוצתית – ערב נשים מהנה בו נלמד טכניקות שימושיות לסוגי פנים שונים. שילוב של ידע וחוויה, הכולל טיפים מקצועיים והדגמה. אתן ואני – כל החברות, ניפגש לערב בנות בכל מקום שתבחרו.

איפור נערות – מצד אחד, איפור לנערות הוא דבר מבורך שמייפה ומדגיש את יופיין הטבעי. מצד שני, יש אין ספור מוצרי איפור וקשה לדעת במה כדאי להשתמש. אני פה כדי להראות לך מהו איפור צעיר ועדכני.

אני מזמינה אותך לטייל באתר שמציג את עולם האיפור שלי : www.yanalevinger.co.il 

אפשר להתרשם ולפנות אלי גם בפייסבוק וגם במייל

שלך ואיתך

יאנה   054-4879755

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close