אקולוגיהגם וגםזוגיות ומשפחהטיפוליםסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

אירוח וטיפולים בעיגול הפנימי

איריס ורמי סמסון מרחב אירוח וטיפולים העיגול הפנימי.

תמיד אותה שאלה – עברתם מהרצליה לעין עירון? אתם מרוצים? אז זהו שכן –מאוד! כל כך מרוצים שהתחלנו לארח אצלנו עוד ועוד אנשים מאזור המרכז, שיראו גם הם את את כל מה שהמקום מציע.

הסיפור שלנו התחיל לפני 30 שנים כאשר רמי ואני הכרנו והבנו שאנו רוצים לגור במושב, חלום משותף של שנינו. לקח חמש שנים עד ששמענו והגענו לעין עירון. רמי ראה ארבעה דונם ריקים ליד הבית והתחיל ליצור את גינת חלומותיו. היום הגינה הכמו פראית בסגנון אנגלי כוללת עצי אלון עבותים, עצי הדר, עצים ייחודיים, פרחים, גן ירק אורגני וגן צמחי מרפא ותבלין וגם כמה בריכות דגים עם מפלונים הכל ללא ריסוס, עם שיטות עיבוד ייחודיות.

גינה זו היא הבסיס לחווית האירוח אצלנו. כל אדם שמגיע אלינו לגינה חש מיד בשלווה וברוגע העוטפים אותו, אין צורך לזוז, ציוצי ציפורים, אוויר צלול ונוף ירוק ופורח, כסאות נוח ושקט.

במשך השנים אני התמקדתי והתמחתי בהנחיית קבוצות למודעות, דמיון מודרך ומדיטציה עם דגש על קבוצות נשים, ורמי בעל הידיים ה"טובות" והירוקות הוסיף גם טיפולי מגע ושיאצו והתמחות בצמחי מרפא.
בשנה האחרונה לאחר עשר שנים בהן אנו מטיילים עם קבוצות ומעבירים סדנאות בחו"ל, החלטנו שהגיע הזמן להזמין אנשים גם ל"עיגול הפנימי" שלנו. לשתף אנשים בחוויה היחודית של חיים קרוב לטבע במקום שהוא קרוב לעיר (פחות משעה מתל אביב, חיפה וירושלים).

וכך פתחנו אצלנו מרחב אירוח מפנק עם אוריינטציה ירוקה ואקולוגית. המרחב כולל צימר מושקע לזוג בתוך הגינה הייחודית עם ג'קוזי מתחת לסוכך ירוק של צמחיה, ווילת אירוח לעשרה אנשים. הווילה המעוצבת בהידור מארחת משפחות מורחבות, מסיבות רווקות, אירועי חברות מפגשי חברים ומסיבות יום הולדת ייחודיות.

ועכשיו פתחנו גם מרכז טיפולים חדש אשר ממוקם בלב הגינה וכולל אפשרות לקבל עיסוי בטבע או דמיון מודרך מתחת לעץ וכמובן גם חדרי טיפול נעימים וממוזגים.
רמי מטפל מנוסה משלב מנסיונו מגוון טכניקות טיפול בהתאם לצורך. רמי בונה, בהתאם לצורכי המטופל, טינטורות או קפסולות של צמחי מרפא מיוחדים לחורף, בעיקר צמחים מקומיים הגדלים בארץ ישראל.

לרגל הפתיחה :
עיסוי ושיאצו 200 שח'
עיסוי רקמות עמוק ואבנים חמות 250 שח'
ייעוץ בצמחי מרפא 250 שח' בלבד.

אני, איריס מטפלת בדמיון מודרך ולוגותירפיה ומלווה אנשים לריפוי עצמי ושינוי. למעוניינים להרחיב את הידע בנושא או לטפל בעצמם ובזולתם בעזרת דמיון מודרך אני פותחת קורס "דמיון מודרך ומדיטציה" אשר יתאים גם לאנשים מתחום הטיפול (גופני או נפשי). הקורס ייפתח ב 18.1 והוא כולל 7 מפגשים ממוקדים ומעשיים ומפגש אחד פרטי. עלות הקורס 950 שח' בלבד כולל חומר כתוב, 2 דיסקים ומפגש אישי.

אפשר להגיע גם למפגשים פרטיים בדמיון מודרך / לוגותירפיה 250 שח'. המפגשים הפרטיים מתאימים למעוניינים בטיפול בלחץ דם גבוה, סרטן, טראומות, הריון, בעיות לב ו או מצוקה נפשית. דרך הטיפול בדמיון מודרך עדינה, מחזקת ומוסיפה כוח ואופטימיות.

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל את השנה  ביום כייף בצימר משולב בעיסוי, שהות בג'קוזי ורגיעה וכל זאת בלב גינה מקסימה ובמרחק צעד מהבית.

העיגול הפנימי מושב עין עירון | רמי: 052.3631029  איריס: 054.7500981 משרד: 04.6379317 | אימייל | אתר.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close