השימושון

אמהות התאחדנה!

האפקטיביות של עצומות רשת נידונה ממושכות פה ושם. בתור אחת שבדרך כלל נמנעת מעצומות, במיוחד כאלה שמבקשות את מספר תעודת הזהות שלי, אני ממעטת להצטרף. אבל הפעם יש סיבה טובה:

כידוע לכם, הצעת החוק המעניקה הטבת מס לנשים בגין טיפול בילד (הכרה בהוצאות הטיפול כהוצאה מוכרת, הן לשכירות והן לעצמאיות), עברה בקריאה טרומית, וממשיכה את דרכה (המבורכת) לקריאה ראשונה. בימים אלה פועלת שדולת הנשים בישראל לקידום הצעת החוק ולהשלמת הליך החקיקה, בין השאר, על ידי החתמת הציבור על עצומה התומכת בקידום הצעת החוק (כמו גם הרחבתה מהטבה לנשים בלבד להטבה שיכולה להינתן גם לבן הזוג, ככל שהאישה אינה עוברת את סף המס).

על מנת לחתום על העצומה, ניתן להיכנס לעמוד הרלוונטי באתר השדולה. זה לוקח חמש שניות ומבטיח (סוג של) מהפכה.

קדימה?

הראה עוד

2 thoughts on “אמהות התאחדנה!”

  1. הכל יפה ונכון ואני בעד שההצעה תעבור. א ב ל, עליה וקוץ בה ! אני עוקבת אחרי ההצעה כבר שנים ולא ניתקלתי באף אחד ששם לב שההצעה טובה בעצם רק למעמד הבינוני גבוהה,ואישה שמקבלת שכר מינימום ,קצת יותר ,או חלילה פחות לא תהנה מההטבה כלל,וכך יוצא שדווקא אלו שהכי זקוקות לכך (אמא עם שני ילדים במעון/גנון ושכר מינימום נישארת במקרה הטוב עם 100 שקל מהמשכורת)לא נהנות מההטבה!כמו כן נשים מהמעמד הגבוהה שיכולות להרשות לעצמן גן יקר גם מקבלות יותר החזר מס. אז מה הפיתרון? למשל שכל אמא עובדת שילדיה ליפני גיל חינוך חובה ,תקבל סכום קבוע,לפי גיל הילד(למשל ילד עד גיל שנה 2000 ש"ח עד גיל שנתיים 1500
    עד גיל 3 1200 וכ"ן)

  2. עוד עצומה
    מתארגן משהו בירוקה כדי ללחוץ על המועצה לסלול את הכביש שבין הכיכר של בית הספר בכרכור עד הצומת עם רחוב המושב.
    הכביש שם לא סלול ואין בו מדרכה והוא מסוכן מאוד למאות הילדים שהולכים אל ומבית הספר כל יום.
    זה כל הפרטים שיש לי כרגע. אני יודעת שנועה מחתימה על העצומה בחנות.
    רונית, אם את יכולה לדלות עוד פרטים זה יהיה נפלא.
    (תגובה לא קשורה, אבל בכל זאת)

כתיבת תגובה

Close