השימושון

אמיר דרור יכול לעזור

לא זוכרת איך הגעתי לראשונה לאתר של אמיר דרור. אולי זה היה אגב שוטטות לילית אסוציאטיבית בשבילים מקוונים, בחיפוש אחר דרך שתעזור לי להוציא לאור את מושבה חופשית, שהיתה עדיין סקיצה עוברית בלי שם ובלי קונספט. כל מה שידעתי זה שאני מדשדשת מבחינה מקצועית, שהכשרונות שלי פקוקים באיזה לאיודעת מה, ושהגיע הזמן ללדת את "הדבר שלי".

היה שם מאמר שתפס אותי אז נרשמתי לניוזלטר (כן כן, אני פריקית של ניוזלטרים) ומאז, אחת לכמה זמן מגיע אימייל מעודד, כתוב בשפה בהירה ואמפטית, שעוסק בשאלות של צמיחה אישית. מופיעים בו סיפורים אישיים על תהליכי שינוי, טיפים, לינקים למאמרים, הזמנה לסדנאות, והזדמנויות של עבודה ועסקים.

"לעתים מגיעות קריירות מוצלחות לשחיקה, תסכול ומרירות. חיוניות, שמחה והתפתחות מפנות מקום לשגרה קשה ומלחיצה, עד סף משבר. רבים חשים כמיהה לקפיצת מדרגה, לשינוי. רוצים להוציא את עצמם לאור, אך אינם יודעים כיצד ואינם מעיזים.
ההתלבטות רבה. האם פריצת הדרך מחכה במקום העבודה הנוכחי או שעזיבה הכרחית ? האם להמשיך בעבודה בטוחה אך חונקת כשכיר, או לקפוץ למים קרים של ע צ מ א ו ת ? האם הקריירה תקועה בגלל ענייני זוגיות? וכיצד לאזן בין משפחה לקריירה? כך או כך, כדי לפתוח דרך להמשך צמיחה עליך להכיר ולמוסס דפוסים שחוסמים אותך, להיפרד מאמונות מקטינות, ולאפשר לכוחות האמיתיים שבך להתגלות. בשלות לשינוי הינה תהליך אישי רגיש ומיוחד. לכל אחד קצב משלו, אבל תמיד יש צורך בהזנה ממקורות שונים – אני מקווה שהאתר הזה יהיה אחד מהם".

יפה שהוא שם על השולחן את הקשר שבין לבטים בקריירה ובין מקומות תקועים בזוגיות (תנסו להחליף את המילה "עבודה" במילה "זוגיות" בטקסט המצוטט ותראו). כי באמת, מי שפותח עסק עצמאי צריך תמיכה רגשית, דיאלוגית, לעתים כלכלית מבן/ת הזוג שלו. אבל מה שעל הפרק עכשיו, לקראת שנה חדשה, זה סדנאות לפריצה אישית:

להדליק אור בעבודה
מחזור 14 יתחיל בקרוב. כל מי שמתמודד עם שאלות וקשיים סביב שינוי בקריירה, או מבקש להגביר אפקטיביות אישית בעבודה, ובשל לעבודת עומק מוזמן ולהצטרף. פרטים נוספים כאן.

מרעיון לעשייה – קבוצת חשיבה
עבודה פרטנית שאני עושה לאחרונה עם כמה נועצים המבשלים פריצת דרך הביאה אותי לגבש סדנה ייחודית לקידום יוזמות. כדי לקדם רעיון עסקי חדשני נדרשת חשיבה שונה בשלבים שונים, בהתאם לרעיון ולשלב בו הוא מצוי. לפעמים חשיבה ביקורתית, לפעמים סיעור מוחות פרוע, לפעמים חשיבה אופרטיבית סדורה, לפעמים עוד מידע, ועוד. הקבוצה משמשת מסגרת לתכנון והיערכות לפעולה, להפיכת הרעיון למציאות. כל משתתף מגיע מתחום אחר, מחוייב לדיסקרטיות מלאה, והוא בבשלות לתת לאחרים ולקבל את תרומת הקבוצה. תוך שבועיים – שלושה תתחיל הקבוצה, היא תמנה 6 איש בלבד, נותר מקום לשניים נוספים. אם מתבשל לך רעיון עסקי חדש ואת/ה מבקש/ת לעצמך מסגרת לקידום התהליך, הקבוצה יכולה להיות עבורך לעזר רב. לקבל פרטים שלח מייל "קבוצת חשיבה"

אתם מוזמנים להתקשר אליו בכל שאלה 7603708 – 09

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close