2012 זה עכשיואוכלאמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותמוזיקהמציאותסביבה וקהילהשיטוטים

אמנים במושבה 2012 – הרבה חדש!

אמנים במושבה פרדס חנה כרכור!
100 אמנים, שלושה ימים, חגיגה של צבע וחומר
זו השנה ה- 14 ברציפות.
חמישי שישי שבת 29-31/3/2012
חמישי ושבת: 10:00 עד 22:00
שישי: 10:00 עד 17:00

המון יצירות מקוריות וכיף אחד גדול!
לאתר האירוע 
| לאירוע בפייסבוק
לקבוצת האמנים במושבה, עם עדכונים אישיים מחדרי העבודה והתצוגה..

האמנים, כולם תושבי המקום, יציגו ציורים, אמנות שימושית, הדפסים, פסלים, עבודות קרמיקה, זכוכית, פלסטיק, טקסטיל, צורפות ותכשיטים, עבודות עץ, אופנה, חפצי נוי ועוד. האמנים מציגים את עבודותיהם בכל רחבי המושבה.

השנה החליטו אמני פרדס חנה כרכור לחבק את האומנות האתיופית, ובמתנ"ס פרדס חנה תוצג תערוכה מיוחדת תחת הכותרת "בנדאליי" (ביחד). בתערוכה יציגו אמנים אתיופים מקומיים אמנות אתיופית מסורתית: קרמיקה, סלסילות קש ורקמות מיוחדות. סביב התערוכה ייערך גם קוקטייל הפתיחה של האירוע.

אמנים במושבה

אירועים מיוחדים:
שירז אריאל תתארח בסטודיו שיהר עם מהדורה מיוחדת של כתבי מאיר אריאל עליו השלום.
(חמישי ושבת בשעות 10:00-20:00 ובשישי עד 16:00).

מוזיקה ואופנה במיקס גרובי – בסמוך לואדי, ברחוב הגפן יהיה ממש ממש כיף ! ! שתי מעצבות מקומיות וייחודיות Duende ו Michella, נפגשות (שוב) באמנים במושבה, הפעם בחצר שבואדי. בגדי נשים במיטבם. מוזיקה סביב השעון כולל במה פתוחה (לכל חפץ וללא תיאום) לכל אורך שעות הארוע… ו – ביום שישי – הופעונת של ש ר ו ן ע ז ר י ה בשעה 16:00 אשר תציין גם את קבלת השבת. יהיו עוד הופעות מפתיעות נוספות.. לפרטים נוספים >

הקרמיקאית הדס שלום (אמנית מס' 89) יצאה לחקור את סוד הקסם של חגיגת האמנות המקומית, וככה היא כותבת:

100 אמנים!!!
כן, מאה אמנים משתתפים השנה. אמני זכוכית, ציירים, קרמיקאים, תכשיטאים, מעצבות אפנה צלמים … זו השנה ה 14 שאמני פרדס חנה כרכור פותחים את הסטודיואים שלהם לקהל הרחב, ומוכרים איש איש את יצירותיו.

לי זו השנה השלישית כמשתתפת. לפני זה גרנו בעין עירון, שאמנם זה פה מעבר לסיבוב – אבל עדיין מועצה אזורית אחרת, אז לא יכולתי לקחת חלק. הייתי בצד המסתובב, המתרגש והסקרן. מנסה להספיק כמה שיותר.
חשבתי על זה שיש אנשים שבאים כל שנה, מפרגנים, קונים מסתובבים ונהנים. ואם תחשבו על זה רגע, זה די מדהים שהקונספט הזה עובד עדיין כל כך נפלא.

אז מה מושך את האנשים אלינו שנה אחרי שנה? חשבתי עלי- בימים שהייתי בצד המסתובב והקונה, מה גרם לי לצאת מהבית וללכת שוב לבתים הפתוחים?… והתשובה הראשונה שעלתה לי היתה הסקרנות ללכת ולראות מה חדש ?!
המחשבה על זה שבמשך כמה חודשים, עשרות אומנים יוצרים, מתכננים, מעצבים, גוזרים, תופרים, שורפים, מרפדים, מדפיסים ועוד ועוד סיקרנה אותי והוציאה אותי לבתים הפתוחים…
…התקשרתי לכמה חברות אמניות שמשתתפות גם הן ב"אמנים במושבה" ושאלתי – מה חדש? מה יהיה אצלכן השנה שלא היה בשנים הקודמות? להמשך קריאה >>

אז היכנסו לאתר, סמנו שבילים מעניינים  וצאו באביב היפהפה הזה לקטוף את פירות היצירה שמסחררת פה את האויר כבר חודשים.

הראה עוד
Close