נשיםסדנאות, קורסים, חוגים

אני ואמא שלי – סדנה לנשים (בלבד)

אימהות ובנות,
על אהבה, דחייה, ומה שבניהן.

"כל אם מכילה את בתה בתוכה וכל בת את אימה וכל אישה היא כעין שלוחה של אימה שבאה מן העבר ושל בתה שבאה מן העתיד" [מתוך הספר "מחוברות, אימהות ובנות" של  אריאלה פרידמן ].

ואת, מה עולה אצלך כשאת חושבת על אמא שלך?

יש כמה נושאים שמעלים רגשות חזקים עד דמעות בשיחות שמתנהלות בין נשים. אמא והקשר איתה הוא אחד מן הבולטים שבניהם. זהו נושא עמוס רגשית, מורכב, מכיל בתוכו תערובת של אהבה ודחייה, ציפייה ואכזבה וכמיהה אין סופית לאמא שהייתי רוצה ואולי לעולם לא תהיה לי.

הקשר עם אמא הוא הקשר הראשוני והמשמעותי ביותר בחיי נשים מבחינת ההשפעה שיש לו על מערכות יחסים עתידיות, על הבחירות שנעשה בתחום האישי והמקצועי ועל תחושת הערך העצמי בכלל.

דמות האם והקשר איתה ממשיכים להשפיע עלינו במהלך כל שנות חיינו, גם לאחר שהאם כבר אינה בחיים. קשר זה הינו דינאמי, יש בו עליות וירידות ולעיתים רק לאחר מותה הוא זוכה להכרה והוקרה.

בחודש נובמבר תיפתח בבית אלה סדנה ייחודית לנשים אשר מעוניינות להתבונן בקשר שלהן עם אמא שלהן (או לחילופין עם הבנות שלהן), כדרך לריפוי, שינוי והעצמה.

אני ואמא שלי – סדנה לנשים ( בלבד )

למרות שמדובר באמאבת, תשאירי אותן בבית.

בואי, אפשר עם חברות, לחוות סדנה שעוסקת בקשר הראשוני והמשמעותי ביותר בחיי נשים ובהשלכות שיש לקשר הזה על נושאים משמעותיים כמו מערכות יחסים, מימוש עצמי, אהבה ושמחת חיים.

הקבוצה תהווה מעין רחם, סוג של אמא שנייה. מקשיבה ללא שיפוט, מכילה ותומכת. משקפת כמו מראה היבטים אוניברסאליים, ארכיטיפים, הקיימים אצל נשים בכלל.

הקבוצה תכיל בין שש לעשר נשים, בלבד.

בסדנה:
נספר ונקשיב בקבוצה לסיפורי אמהות ובנות ועל הקשר שלנו איתן.
בכל מפגש תהיה עבודת עומק אישית של אחת הנשים על הקשר שלה עם אימה ועם נשים אחרות במשפחתה.
נתבונן בצילומים משפחתיים משמעותיים ונלמד מהם על הדינאמיקה והיחסים במשפחה שלנו.
נערוך קונסטלציות משפחתיות בהן נייצג זו עבור זו דמויות משמעותיות במשפחתנו לדורותיה ונאפשר ביטוי לכוחות הסמויים אשר מניעים את הקשרים במשפחה.
נקשיב לעצמנו, בכל הרבדים תוך התמקדות בתחושות הגוף והנפש.

לוח הזמנים:
ימי ראשון, אחת לשבועיים, בין השעות 19:00 – 22:00

תאריך פתיחה: 20 בנובמבר 2011
עלות הסדנה: 1200 ₪.
מנחה: חגית ספנסר M.Sc, מטפלת ומנחה מוסמכת לדמיון מודרך, NLP , התמקדות וקונסטלציה משפחתית. בעלת ניסיון של מעל 15 שנה במגוון של שיטות טיפול מתחום הגוף והנפש.
בעלת "בית אלה" – מרכז לריפוי וצמיחה אישית ומקצועית. מומחית לטיפול, ליווי והנחייה של אנשים וקבוצות בתהליכי ריפוי, שינוי והתפתחות.

לפרטים והרשמה התקשרו 052.8916931 או צרו קשר דרך האתר >

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “אני ואמא שלי – סדנה לנשים (בלבד)”

כתיבת תגובה

Close