השימושון

אנמה אמפוקו עם ניר גולדשטיין

גילוי נאות: לפני כמה שנים עברתי חוויה מבאסת בספא יוקרתי. מטפלת חלולה התגלצ'ה לי על הגב עם שמנים אבל בלי טיפה נוכחות, מה שהוציא אותי משם עם דמעות בעיניים ותחושה של "לעולם לא אקבל טיפול מאנשים זרים". אמנם לא טראומה, אבל בהחלט נדרשה חוויה מתקנת.

ניר גולדשטיין

החברה ג' (מדקרת מופלאה אגב) באה יום אחד עם בשורה: "מצאתי מטפל מצויין! ניר גולדשטיין. הוא עושה אנמה ואמפוקו. מכירה?"
– לא ..
– "זה כמו שיאצו אבל שונה. והוא מטפל מעולה, שווה לך לנסות!"

במשך שנה וחצי הדיאלוג הזה חזר בכלמיני וריאציות, עד שבסוף קבעתי תור.

קצת קשה להגיד אחרי טיפול אחד (כי חלק מהאנרגיה שעוברת בו מוקדש להתוודעת הדדית) אבל משהו אחד אני יכולה לומר בוודאות: זה מאוד יפני הטיפול הזה! עם זבנגים פתאומיים ומתוזמנים בין הנשימות, סיבובי שכמות עד שהצ'י מתחיל להתעופף בגב, וכלמיני סוגי מגע שמשאירים את הגוף והנפש במצב ערני וחי (כמו דג בסושי!) גם שתי יממות אחרי.

אנְמה היא שיטה מובנית, שפועלת על כל הגוף גם אם הבעיה היא באיזור מסוים. מטפלת בעיקר במצבים של בעיות במערכת הנשימה, העיכול, בעיות סירקולציה, טינטון, בעיות גניקולוגיה ופוריות, קשיים אמוציונאלים, בעיות עור, יובש והזעת יתר, אובדן שיער ובעיות עצמות ושרירים. אמפוקו היא עבודת הבטן, או בפירוש הציורי של המילה ´הדופק של הבטן´, קיבלה את הגדרתה הנפרדת כאומנות ריפוי לפני כ 400 שנה ביפאן ע´י המאסטר האגדי אוטה, שהבין את העוצמה של עבודה ממוקדת באיזור הבטן לצרכים שונים, פיזיולוגים ואמוציונאלים ופיתח טכניקות ודרכי עבודה מתוחכמות, שמטרתן להגיע אל אותן חסימות שמתפתחות במשך החיים, כתוצאה ממצבים שונים, אינטראקציות וטראומות שהאדם חווה במהלך חייו.

ניר גולדשטיין מטפל מקצועי בשתי השיטות (כאמור – ניסיתי רק אנמה) ורוצה בכל ליבו לעזור לאנשים שמתמודדים עם כל סוג של קושי מהרשימה שלמעלה. הוא אומר שאפשר לחוש הקלה גדולה גם אחרי מספר טיפולים קצר, ושאם ידכם אינה משגת אז שזה לא יעצור אתכם כי אפשר להציע לו גם בארטר תמורת טיפול (מישהו מלמד טאבלה?). והכי חשוב: "מי שמגיע אלי – שירצה לעזור לעצמו, לשנות משהו בחיים שלו. רוצים נעים בגב? לכו לספא". (ותיזהרו שם ממטפלים חלולים בלי נוכחות, אה?).

30 דקות אנמה – שיאצו לכתפיים +צוואר או גב + גב תחתון: 130 ש"ח. טיפול מלא: 180 ש"ח. אמפוקו שלם ומשלים: 180 ש"ח. ניר גולדשטיין: 054-8187850 מטפל בבית ההוליסטי של אנאמה בפרדס חנה, וגם בתל אביב.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close