בעלי מקצוע

ארי ידי זהב

מי שעוקב אחרי הבלוג הזה בטח שם לב שיש לי חיבה לכביסה. עבודת הבית הנעימה והמדיטטיבית ביותר בעיני. מכונה ראשונה בעיניים חצי עצומות בדרך לקפה של הבוקר, תליה איטית בשמש כשאני צריכה הפסקה מהמחשב, קיפול והחזרה לארונות…. הממ.. פה אני קצת מתרשלת.
אבל מה, בשבועות האחרונים (או שמא חודשים?) חלה הפרעה ברצף הכביסות. בהתחלה בגלל בעיות אינסטלציה, וכשאלו נפתרו פתאום הפציע באג חדש: המכונה לא מקבלת מים. ככה פתאום ביום בהיר אחד. אוווףףףף.

אז יופי אמא ויופי גלו ויופי יופי כל העזרה מסביב, אבל רבאק מה זה השטות הזאת עכשיו? תביאו לכבס!!! בתחושה שלי זה איזה קילקול קטן קטנצ'יק, שיכול להיפתר בשניה.

אז מי מתקן מכונות כביסה? סבב טלפונים. הגיע אחד, בדק מכל הכיוונים, איבחן שהלך הטיימר. אמר שייקח את המכונה ויחזיר אותה מתוקנת. הצעת מחיר: 480 ש"ח. לא נראה לי האיש. זה לא הטיימר. אני כמעט בטוחה בזה.

ואז ביום שהמחשב התקלקל ועבדתי מבדוסקה (המרקורי ברטרו היה חזק אצלי הפעם) היא המליצה על ארי (במלרע) ידי זהב. אמרה אדם נחמד, ישר, אמין, ויאללה. אז יאללה.
היום הוא בא: כולו ניחוח כביסה. הוא והאוטו שלו. כבר טוב. ניגש למכונה, לחץ על הכפתור – פוף! המכונה עובדת. בדק בדק – עובדת! איבחן שמשהו בדלת לא נסגר טוב וכנראה המכונה חשבה שהיא פתוחה ובגלל זה לא לקחה מים. אמר שצריך להקדיש לסגירה קצת יותר תשומת לב, חיזק את הברגים של הדלת, בדק שוב, הודה שאין שום בעיה, נתן כמה טיפים וזה הכל. יצא צדיק.

תוך כדי זה פיטפטנו על דא ועל הא והסתבר שהוא הטכנאי של המכונה של סוזי!
"יש לה קריסטל ישנה וטובה שעובדת מסביב לשעון" הוא נתן רספקט.
ואז הראה לי את האתר שלו, ושמה בסעיף טיפים, הבעיה הראשונה שכתובה זה "המכונה לא מוציאה מים" וכמה סיבות אפשריות למצב ביש שכזה.
"את יודעת מה, אני צריך לעדכן שם גם את העניין עם הדלת" הוא אמר והוציא ממכנסי העבודה הנקיים שלו פנקס, כדי לזכור. ועל הדרך רשם לעצמו לעדכן באתר שהוא כבר לא מתקן מקררים אלא רק מכונות ומייבשי כביסה, מדיחים, תנורים, מתקין מטהרי מים ומכשירים למניעת נזקי אבנית, וגם יכול לבוא לכמה שעות לתיקונים כלליים, בבתים נטולי ידי זהב.

ארי ידי זהב. גר באביאל. מגיע לכל האזור ++ . טלפון: 050-7869801. מהיום מופיע באינדקס "תיקונים כלליים" בקטגוריית "תחזוקת בית".

הראה עוד
Close