סדנאות, קורסים, חוגים

אשטנגה וויניאסה יוגה עם גלי בכרכור

[גלי רוזנברג]

שני גורמים מרכזיים הביאו אותי לעולם היוגה: שיקום מפציעה שסבלתי ממנה, והצורך לביטוי פיזי-אישי. מהר מאד הפך התרגול למסע פנימי עמוק והוא מלווה את דרך חיי מאז. התרגול היום-יומי הפך להיות למורה הכן ביותר שפגשתי מעודי והמזרון הפך למקום בטוח שמאפשר התבוננות פנימית עמוקה. עם הזמן התחלתי להרגיש כיצד שני המימדים – הפיזי והרגשי – מתחזקים ומשתפרים ובהתאם לכך השתפרה גם איכות חיי. כמובן שגם פציעת הברך שסבלתי ממנה החלימה עם הזמן ועם ההתמדה בתרגול.

עושה יוגה ומאיירת

דרכי כמורה החלה בארה"ב שם לימדתי במרכז יוגה בדיטרויט. הכשרתי המשיכה עם קורס מורים בברמאני יוגה (הודו), בו הוסמכתי כמורה בשיטת האשטנגה ויניאסה. עם החזרה לארץ התאפשר לי לעבוד ב"יוגה בגן החשמל", חוויה שלמדתי ממנה המון. בנוסף אני משתתפת בסדנאות שונות עם מורים מהארץ ומחו"ל.

אני מדריכה כיום שיעורים אינטימיים, בקבוצות קטנות, שמאפשרות יחס אישי ויכולת להתמקד בפרטים הקטנים. את התרגול אני מתאימה ליכולתם האישית של התלמידים וכך גם בנוגע להתמקדות ברמת הקושי. אני מאמינה שדרך התרגול הדינאמי והפיזי מתאפשרת התבוננות מעמיקה הבונה מודעות צלולה ופתוחה יותר.

אני מזמינה אתכם לבוא לפרוס את המזרון ולהתבונן פנימה. לחוות את התרגול האישי שלכם ולהגיע למקום שפותח את המחשבה, ההבנה והתשוקה להשתנות.

ימי שלישי ב-19:30
ימי שישי ב-8:30
רח' קדמה 10 כרכור (הסטודיו של מלכה שחף)
שיעור ראשון במתנה!

טל:054-3300039 |  yogali.yoga@gmail.comYogali Yoga & Design Culture | לבלוג שלי >

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “אשטנגה וויניאסה יוגה עם גלי בכרכור”

כתיבת תגובה

Close