סדנאות, קורסים, חוגים

אשטנגה יוגה עם רועי עוזרי בכרכור

אשטנגה יוגה עם רועי עוזרי בכרכורכמה קשה לעיתים לחיות בעולמנו המודרני וחסר הפשרות בו אנו תמיד רוצים עוד ועוד, מתקשים כל כך להגיע לשביעות רצון או לסיפוק מכל דבר שאנו עושים. התודעה עורגת למנוחה, הגוף משתוקק לניקיון ושניהם יחד נכספים להשיג את הפשטות שבשיתוף – רוח עם חומר.

היוגה מציעה לנו חלון הזדמנויות נדיר להתחיל מסע מרתק מעין כמוהו אל תוך עצמנו פנימה בו נכיר מחדש את גופנו בעזרת תרגול מוקפד שיתרונותיו מניבים פרי בכל תחומי החיים– גמישות וחיוניות התנועה, ריכוז, יציבות, הנמכת ה'סטרס' ושלווה פנימית.

האשטנגה יוגה, אותה אני מתרגל ומלמד, הינה שיטת אימון דינמית של רצף תנוחות הנקראות 'אסנות'. בסיס השיטה עומד על ארבעה יסודות עקרוניים שאיתם ישנו שיח מתמיד לאורך התרגול כולו והם:

1. באנדהה (Bandha) – פירוש המילה הוא "נעילה" ובהקשר של האשטנגה יוגה מונח זה מתייחס בעיקר להפעלת השרירים הפנימיים של רצפת האגן ושרירי הבטן התחתונה בזמן התרגול.

2. פראנאיימה (Pranayama) – אחד מפירושי המילה הוא "מדע הפראנה". הפראנה היא הכוח האנרגטי הזורם בגופנו וביקום כולו. באשטנגה יוגה המונח מתייחס בעיקר בהקשר לעקרונות הנשימה שבתרגול ובשמירה על איכותה.

3. ויניאסה (Vinyasa)- פירוש המילה הוא "לשים משהו באופן מיוחד" וזהו הרעיון שלמעשה מייחד את האשטנגה יוגה משאר השיטות האחרות ומעניק לה את ה'זרימה' שבתרגול. הויניאסה היא השילוב שבין התנועה לנשימה- בין הסטטי לדינמי.

4. דרישטי (Drishti)- פירוש המילה הוא "נקודת מבט" או "הסתכלות" כאשר מונח זה, ברמתו הראשונית, מתייחס לנקודה אליה אנו מפנים את מבטינו בעת ביצוע האסנות השונות.

אשטנגה יוגה עם רועי עוזרי בכרכורהיוגה בכלל והאשטנגה יוגה בפרט היא ברכה אמיתית ואני ממליץ בחום לבוא ולהתנסות בה. השיעורים מתאימים לכל הגילאים ולכל הרמות-איש איש לפי כוחו- וכל זה עם הרבה תמיכה ממני.
השיעורים מתנהלים בימי ראשון וחמישי בערב "בסטודיו של מלכה" בכרכור (רח' קדמה 10) בין השעות 19:30-21:00. את השיעור הראשון אני רואה כשיעור ניסיון ואותו אני מעניק חינם (עדיף לתאם טלפונית לפני השיעור הראשון).
אשמח לראות אתכםן בין תלמידיי!!

רועי עוזרי- מורה מוסמך ליוגה.

טלפון: 052-859-3579 | אימייל | פייסבוק

תגיות
הראה עוד

1 thought on “אשטנגה יוגה עם רועי עוזרי בכרכור”

כתיבת תגובה

Close