השימושון

א' כסלו

בוקר של קונקטוריות כמו שאני אוהבת.
אנשים יפים צצים זוהרים כמו פטריות אחרי הגשם הרך של הבוקר,
טלפונים מוחלפים כמו זרעים של פרחי העונה.
אולי זה כסלו שנכנס אמש, להבה עדינה מדגדגת אחרי הכובד החשוך של מרחשוון.

בנוסף לשוטף, הבוקר אני הולכת עוד כמה צעדים במסע להפיכת מושבה חופשית לרשת. עוד רעיון מתגבש, עוד מחשבה מתבהרת, ובאימייל (*) מחכה לי הפתעה: נאום של סטיב ג'ובס מייסד מקינטוש בפני בוגרי אוניברסיטת סטנפורד.
נאומי השראה של אנשים ששיחקו אותה עובדים עלי כמו מוזיקה. מצהילים ומרוממים ומעוררים השראה ללכת עם חלום.

חלק 2 של הנאום >>

(ותודה למיקי אמיתי ששלחה את הלינק, וגם שלחה לי לפני כמה שבועות חבורת מלאכים שהתארחו אצלי חמישה ימים. ועל זה בפוסט אחר)

(*) בקשר לאימייל:

עברתי לאורנג'. קיבלתי טלפון אלחוטי, ראוטר איכותי, מרכזיה משוכללת, ברונית בלי דבל-טי בסוף, ו- 2400 דקות שיחה חינם לנייחים ולניידים (!) במשך שלושה חודשים, כל חודש.
האימייל שלי מעכשיו הוא: baronit # orange.net.il
עדכנו בפינקס : )

הראה עוד

12 thoughts on “א' כסלו”

  1. ובכן אחותי: גם בבית. המספר נשאר אותו מספר, ולמתקשרים אלי החיוב הוא כמו לטלפון קווי נייח, לא נייד. הסולמית זה בשביל למנוע מרובוטים של ספאם להתלבש עלי, אימייל זה תמיד עם מעמול!
    אורנג' לא יודעים עלי עדיין. הם חושבים שאני אילנית בר און (אולי הם קלטו את הצפרדע שלי בימין..)

    ואולי, לכי תדעי, יום אחד הם גם ישלמו. הכל תלוי באסרטיביות של הנמלה, שהיום בילתה בסיפריה הקוסמית במקום לשייף את התכנית הגדולה בעוד כמה סנטימטרים. ועל זה בפוסט אחר.. או בבצפר, או בטלפון! קיבלתי המון דקות שיחה בחינם. כנראה הם שמעו שמי שמתמיד שלושה חודשים במשהו מטמיע את זה בסיסטם ואח"כ אני אצטרך לעבור גמילה משימוש מופרז בטלפון.

  2. בקונקרטי : מה זאת אומרת אורנג'?? גם בבית ?! אז אם אני רוצה לדבר איתך לא להתקשר למספר הישן? אין להם ניוד ?יש ? ובמייל כתבת # זה משהו חדש של אורנג' שמחליף את הלפופית הנחמדת@ או שזו טעות ?
    כמובן שאני יכולה להתקשר לשאול אבל המדיום הזה כלכך הרבה יותר זמין מטלפון.
    ואורנג' שאת מפרגנת להם כלכך יפה ,יודעים שיש לך מוסד ביד? מכירים את הנמלה ? שישלמו אולי .

  3. ובהפוכה לסטנפורד – בטן? אינטואיציה? ..אל תחיו חיים של אחרים אז ,אל תלכו בשום אופן לראות את "עג'מי" וגם אל תסעו –
    תרוצו, תטוסו !!! קפיצה נחשונית לקולנוע הקרוב או שנמרוד מיד יביא אותו
    ואי ואי ואי ואי- אני באה עוד פעם
    את האוסקר הוא יקח בקטנה שיקח את הדוב שיקח את הכל וזה לא מצחיק!! ואי ואייייי
    את כולנו שיקח ואיאיאיא

  4. משום מה הבוגרים המשועממים של סטנפורד פחות מתרגשים מנאומו של ג'ובס מאשר כאן בפרדס חנה כרכור הקטנה, באתר הצנוע של מושבה חופשית אי שם בקצה היקום.. אולי בגלל שמחכות להם משרות של 100000 דולר לשנה מייד עם ההסמכה, אולי בגלל שחם שם בצהרי היום ואולי בגלל שהם צעירים ולא בא להם לשמוע מישהו שאומר להם לעבוד עם הלב והאינטואיציה ולא לחיות חיים של אחרים כשהם כולם רוצים להיות סטיב ג'ובס הבא או ג'ף בזוס או לארי פייג וסרגי ברין.

    ואולי בגלל שהם צעירים וכשאתה צעיר לא בא לך לשמוע את סבא ג'ובס מזיין לך את השכל. ואגב, סטיב ג'ובס, פרש בדצמבר 2008 מניהולה של אפל, בצעד שהוביל לירידה של כמעט 15% במניה שכה מזוהה עם שלטון היחיד שלו, עד חזרתו בספטמבר האחרון עלתה המניה של החברה שנוהלה על ידי מחליפו ביותר מ-100%, ללצדנו את מה שגם הוא ידע שכל אדם יש מחליף, גם לג'ובס שאין חולק על גאוניותו ולראיה היבחרו למנכ"ל העשור על מגזין פורצ'ן.

    "הישארו רעבים, הישארו פזיזים". אכן מנטרה נאה המשותפת הן לבוגרי סטנפורד, הן לבוגרי בועת פרדס חנה כרכור וכל מי שמרגיש חי יותר מתמיד בא' כסלו, תש"ע.

כתיבת תגובה

Close