אמנות ועיצובנשים

בגדי ים לנשים מופלאות

[מאת: עינת קליפר]

אהלן אהלן. פעם ראשונה שכותבת על עצמי בגוף ראשון, וזה מרגיש מעניין. כמו להיחשף בפעם הראשונה באמת, והשנה זה ממש מתאים .. ילדתי את הילד הראשון הנפלא שלי ואחרי השוק הראשון משהו חדש מגיע.

במהלך השנים שאני מעצבת בגדי ים, עברתי בכל מיני מסלולים: בחנויות מעצבים מובילות בתל אביב, נדדתי במכירות ביתיות במקומות קסומים בארץ ולקחתי חלק בחנות של המעצבת נופר גלפז בת"א במשך שני קייצים.

בשלב זה של חיי, גם בתחום בו אני יוצרת יש איזו התחלה חדשה. "לידה" ממקום חדש של מה שאני עושה באהבה כבר הרבה שנים. השנה אני מוכנה לשתף באמת, להסכים לקבל את כל הפירגון המדהים הזה שמגיע אליי כבר הרבה שנים וכך גם לתת באמת, לנשים אהובות ויקרות באשר הן.

אצל רובנו המפגש עם הגוף החשוף נוגע במקומות רגישים ועמוקים. זה מקום שהוא לא ממש פשוט לכולן,  כי הנה,  "רואים לנו את הגוף".  גופנו הנשי, החכם,  על יופיו ומורכבותו החד פעמית, פוגש דעות קדומות, ביקורת עצמית,  וגם רגעים של שמחה פשוטה. כאן אני פוגשת אתכן וגם את עצמי.  היום, אחרי שגופי ידע לידה, הבחירה המקצועית שלי ברורה לי מאי פעם ומרגשת.

אז קצת עליהם אספר, על בגדי הים:
בגדי הים מיוצרים בגבולות הארץ ובשכר הוגן. את הבדים אני מעצבת ומייצרת במפעל סריגה מקומי, שמייצר במיוחד עבורי. הבדים בעלי אופי טקסטוראלי, זה אומר שיש עליהם מעין בליטות, שמזכירות קצת את כובעי הים המעולים של פעם .. למי שזוכרת. זה בעצם מקור ההשראה שלי – תמונות משפחתיות משנות ה50 וה-60.

הם נוחים, מחמיאים ומיוצרים בטווח מידות רחב (36-46) ובגזרות מתחשבות. מתאימים גם להריון. בין הגזרות: כמה גזרות של גופיות ים (שזה ממש פריט אדיר!! ), ארבעה סוגי תחתונים בכל מיני עוביים (יש גם מכנסיים קצרים) ושני סוגי חזיות. אפשר לשלב בין מידות,  גזרות וצבעים.

בקיץ 2012 אני מוצאת את עצמי יוצרת  ומוכרת  ממקום ביתי ושקט.  אשמח לפגוש אתכן במסגרת ימים של "בית פתוח", בביתי  במושב עופר שעל הכרמל. מכירה תתקיים בכל יום חמישי,  במהלך חודשי הקיץ,  בין השעות 9:00-13:00 וגם 16:00-18:30 להכוונה מהכניסה למושב: 052.4326686

מזמינה אתכן לבוא וליהנות מהחויה הזו, באינטימיות של בית, להשתובב עם הצבעים, עם הבדים, עם שילובים..

בנוסף ובשמחה רבה, כמעט מידי שבוע תתארח במכירה אמנית מתחומי יצירה שונים: תכשיטים, קרמיקה, קליעת סלים ועוד. ביום חמישי הקרוב, 7/6, תתארח ענבל אופיר, עם התיקים והארנקים היפהפיים שהיא מעצבת.

ובמיוחד בשבילכן – ביום שישי 15/6 בשעות 10:00-16:00 תתקיים מכירה בפרדס חנה, רח' הדסים 22 (נווה אשר), עד 10% הנחה על רוב בגדי הים!

מקומות נוספים שאפשר למצוא בהם את בגדי הים:

בחנויות: "גנדורה", בית חרות/מחלף ינאי.
בחנות של נופר גלפז – לבונטין 7 ת"א (דגמי הגופיות ותחתונים בלבד)
ובחנות שלי במרמלדה מרקט, והנה קישור:
http://market.marmelada.co.il/klipperswimsuits

עינת קליפר מעצבת בגדי ים לנשים מופלאות | טל' : 052-4326686 | אימייללדף הפייסבוק של עינת | לחנות הוירטואלית >

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “בגדי ים לנשים מופלאות”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close