אוכלאמנות ועיצובבילוייםנשיםסביבה וקהילה

בופה פתוח כל שישי בקפה המושב

בבוקר קפצתי להיפגש עם אסנת.
אני מכניסה ראש למטבח הגדול והמתוקתק שבקפה המושב החדש. טבח נחמד מחייך ומזמין אותי לחפש אותה בחדרים הפנימיים.  אני חולפת על פני המזווה הגדוש ודרך דלת צדדית רואה אותה עומדת בחוץ ומתבוננת בשקט במשהו שנמצא על הרצפה: יונה פצועה.  היא בוהה בה בעיניים טובות ומשדלת אותה לשתות מים. מחכה יחד איתה, מיטיבה לה את זוית הלגימה.

אסנת קדם, קפה המושב החולמנות המדברית והעמלנות של עסקי ההסעדה הם שני ניגודים שאסנת קדם מצליחה כבר שנים לחבר בכישרון. לא יודעת איך היא עושה את זה. "אני אוהבת לנהוג, לבשל, וספרים", היא אומרת בפשטות, ועושה.
שש שנים עברו מאז המפגש ההוא, בקפה המושב הישן, שהיה פינת חמד כרכורית ונסגר, כמו הרבה דברים יפים שהחוק המקומי טורק.
אבל אסנת, נשמה חופשית, ממשיכה לזרום.
אחרי הסגירה היא נסעה לסיני לכמעט שנה, חיה בחושה משלה ובישלה לקהל בני מזל מצומצם שהעיז להיכנס לחצי האי האהוב. עד היום אגב, היא על הקו: שלושה שבועות בישראל שבוע בסיני. טבחית בצבא השלום.

קפה המושב החדש קיים כבר כמעט שנה. התפריט אותו תפריט, הבשלנית אותה בשלנית, המוזיקה מצויינת והמלצרים מרגישים בבית. רק התפאורה השתנתה: במקום רחוב נחבא בכרכור, עכשיו זה הרחוב הראשי של פרדס חנה. יותר שולחנות, יותר מרפסת, דומה ושונה. אבולוציה של מקום.

ביום שישי לפני שבועיים עברתי כאן לטייק אוואי של קפה וקוראסון. על שולחן גדול צמוד לבר היה מונח בופה מעורר תיאבון: מאפים, פשטידות, סלטים, פנקייקים קטנים, צלוחיות עם רטבים וממרחים, חמוצים, ריבות ביתיות,  גבינות, נקניקים, לחמים טובים.  מסתבר שבשבועות האחרונים רץ כאן בופה שישי מטורף ומפנק לבוהוריים. אפשר לשבת במרפסת על ספסל כריות, להנות מהרוח הטובה שמול הואדי ולדמיין שאתם במלון בסיני.
החל מהשבוע תצטרף לבופה התרחשות נוספת: על המרפסת יתקיים  שוק קטן של יד שניה – בגדים,  ספרים וגם תכשיטים שמעצבת לולה, מלצרית הבית. אתם מוזמנים להציע את מרכולתכם בתיאום מראש: 054-7843143

בופה פתוח כל יום שישי: 55 ש"ח לאדם.
בשאר השבוע ארוחה זוגית מלאה מתבשילי הבית של קפה המושב, כולל תבשיל עם 2 תוספות ושתיה: 80 ש"ח לזוג. שעות מאושרות ממשיכות לרוץ בקפה המושב כל יום מ- 16:00 עד הלילה: המבורגר ביתי גדול בלחמניה, עם צ'יפס ובירה בצד, ב- 35 ש"ח בלבד. שווה!

בשבת ניתן להזמין ארועים עד 80 איש ביד רחבה ובהרבה אהבה.

קפה המושב , המעלה 34 פרדס חנה | טל' 04-6370476 |  052-6458007 | 052-3393886 | אימייל | לפייסבוק 

הראה עוד

2 thoughts on “בופה פתוח כל שישי בקפה המושב”

  1. ״טבחית בצבא השלום״ זו פנינה ספרותית. פנינה ספרותית הייתה השבוע בקפה המושב עת תמר גלבץ ואלי הירש הקריאו מספריהם( הגענו למחיאות הכפיים ותודה לאילנה שעדכנה בפייס – יש לו כמה מעלות לצד רעות חולות). כנראה שיונה זה משהו שאי אפשר בלעדיו( 2 פוסטים ברציפות) ובשני המקרים הנזכרים מדובר בנסיבות כואבות ( עם כל ההבדל כמובן והפרופורציות).

    געגועי האמיתיים לקפה המושב הישן ולכרכור הטרום כיכרית. ויחד עם זאת אין חדש בלי ישן ולהיפך. שאפו לאסנת. חולמת ואשת עשייה.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close