אמנות ועיצובבילוייםבעלי מקצועזוגיות ומשפחהילדים

בלונים משמחים שמחות!

מירב בלונים בצבעים

שלום, שמי מירב ואני בלונאית.
מלונאית? בבית מלון? (זה מה שתמיד שואלים אותי כשאני אומרת במה אני עוסקת). לא, אני בלונאית, אומנית הכנת צורות מבלונים.

הגעתי אל נושא הבלונאות מתוך אהבה לבלונים ולשמחת חיים. בהתחלה עסקתי בזה כתחביב, והייתי עושה צורות מבלונים בכל מקום (מפגשי חברים, משפחה, בתור לבנק/דואר, בהמתנה בקופ"ח ועוד…) ושמתי לב שמפלס המצב רוח ישר עולה. אנשים מיד הפנו מבט וחייכו למראה הקסום של בלון פשוט שהופך לחיה שמחה או שרביט קסמים, וכמובן שהילדים ישר ניגשו ושאלו והתעניינו.

לפני 9 שנים בעקבות פנייה מקרית (או שלא?) הגעתי להכין בלוני צורות בברית. ישבתי לי על כסא בכניסה לאולם, וכיבדתי את הנכנסים בבלוני צורות מכל הצבעים והסוגים. תוך מספר רגעים עמדו סביבי ילדים בגילאים שונים, משנתיים ועד 80 וכולם רצו צורה מבלון, המבטים המוקסמים מהשינוי שנתן לבלונים "חיים", החיוכים וקריאות הפליאה, נתנו לי תחושה כל כך טובה, נכונה ומשמחת, כי הרגשתי שיש לי חלק חשוב בשמחה של הסובבים אותי.
אני מאמינה שחיוך וצחוק הם הבריאות הכי טובה שלנו.

מאותו אירוע ועד היום התחביב הוא גם מקצוע. אני עוסקת במשהו שאני אוהבת, נהנית ממנו והכי חשוב  – משמחת ילדים ומבוגרים! אני מאמינה שבאירוע כשהילדים נהנים, כולם נהנים.
ילדים לא תמיד רוצים לאכול במהלך האירוע, או לרקוד, אבל הם תמיד מחפשים להיות עסוקים ולהנות. לכן אני מאפשרת לתכנן להם פעילות נפרדת במהלך האירוע, באיזור שיוקדש להם וייתן לילדים לפעול באופן חופשי ולהנות מהאירוע כמו המבוגרים.

דוכן בלוני הצורות מלווה את האירוע לכל אורכו והאורחים נשארים עם הטעם והכיף במהלך כל האירוע ולאחריו. הדוכן נותן מענה לשלושה צרכים עיקריים עבור הילדים:

הכנת הבלונים עצמה היא כמעין מופע, הילדים עומדים סביבי ורואים כיצד אני מייצרת מבלונים ארוכים כמעט כל דבר, חיות, פרחים, תכשיטים, תחפושות ועוד….
הבלונים הם משחק,
אני גם מייצרת משחקים כמו חץ וקשת, מטקות, קליעה לסל ועוד… ובלונים עגולים הם מקור בלתי נדלה להמצאת משחקים על ידי הילדים.
וכמובן שכל ילד יוצא עם הפתעות מבלונים בסוף האירוע. מתוך מבחר בלונים גדול ומדהים כל ילד מקבל מה שהוא רוצה!

מתוך חשיבות לנושא איכות הסביבה אני עובדת רק עם בלונים של חברת קוולטקס, אשר עשויים מגומי מיוחד אשר מתכלה במהירות. מה גם שאלו נחשבים הבלונים האיכותיים ביותר.

כל מי שיגיע אליי דרך "מושבה חופשית" ויסגור אירוע במהלך יולי אוגוסט, יקבל מתנה מיוחדת מבלונים. על מנת לקבל את ההטבה יש לציין בפנייתכם שהגעתם דרך "מושבה חופשית".

ניפגש בשמחות!

מירב מוסקוביץ', בלונים בצבעים | טלפון: 052-3241090 | אימייל | לאתר של בלונים בצבעים >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close