2012 זה עכשיוטורים אישיים

ברוכים הבאים לגל האדם: 28/8 עד 9/9/12

[מאת טליה טוקר]

שלום רב וברכה לכולנו:

בכולנו קיים מאבק פנימי בין הצורך- הצר במידע ובאפשרויות שבו לבין הרצון- הרץ והזורם עם אינסוף האפשרויות שיש בכל רגע. בגל האדם אנחנו לומדים לזרום בשמחה בדרך הרצון שלנו תוך כדי שחרור המיחזור האוטומטי של המחשבות השליליות המוכרות והספקות הידועים. הליכה הגיונית ופרופורציונאלית במציאות היום יומית שלנו עם האדם המגנטי של תחילת הגל מאפשרת להפתח לאפשרויות אחרות של התנהלות במציאות החיים.

לאורך הגל אנחנו לומדים שניתן להלחם בכנות ובנחישות בספקות, בשליליות ובפחדים הקיימים בתוכנו בפנים, "לנצח" את תוכנת הצורך ואפילו לחיות חיים מאושרים! גל האדם מאפשר לנו לשחרר את התוכנה האוטומטית המוגבלת במידע שמפעילה אותנו כרגע ולהפוך לגביע שפתוח לשפע של היקום. הוא מוביל אותנו לאט ובהדרגה עד לזרע הקוסמי ביום האחרון שזורם בהנאה עם שינויי החיים ופותח אותנו לאינסוף של אפשרויות משמחות לדרך מאושרת! אמן.

אדם
ה- 28/8: טון 1 בגל האדם: במשך שלוש עשרה הימים הקרובים האדם מלמד אותנו ש"האושר הוא מהות" כפי שאמר ניטשה, כלומר האושר הוא הדרך עצמה ולא המטרות שבסוף הדרך. בחיי היום יום שלנו לרוב אנחנו עושים דברים ש"צריך" לעשות מתוך תקווה שאולי מתישהו נהיה מאושרים. רובנו מתנהלים אוטומטית מתוך הצורך שמצר את העשייה שלנו וזאת משום שהתרגלנו לחפש את האושר מחוצה לנו. המטרה הכללית בגל היא לשחרר את המניפולציות השכליות שחולפות ללא הרף במוחנו ומטילות ספק בכך שבאמת ניתן להיות שמחים בחלקנו במציאות העכשווית. לאורך הגל אנחנו מבררים מה גורם לנו לאושר, מה מאזן ומטעין אותנו ומתבקשים לממש את הרצונות הללו. הסיבה לתחושות של תקיעות וחסר נעוצה בפער בסיסי שלרוב אנחנו חיים בו, בין מה שקיים במציאות שלנו לבין מה שהיינו רוצים שיהיה בה. לא נתפס בעינינו שכל מה שאנחנו מבקשים אכן יכול להגיע אלינו בקלות. אנחנו רגילים לרוץ ממשימה אחת לאחרת, כשאנחנו מוטרדים, לחוצים ובמתח. בעזרת האדם המגנטי אנחנו לומדים כיצד להתגבר בתבונה על "מכשולים" שונים שצצים במציאות החיים בעזרת ההבנה שהכל מדויק וקורה לטובתנו. כשאנחנו מבינים שהאושר הוא בתוכנו ותלוי אך ורק בזווית הראייה שלנו, משתחררות מאיתנו גם הציפיות והשיפוטים על בני האדם הסובבים אותנו.

האדם מלמד אותנו כיצד ניתן "לקבל את האדם באשר הוא אדם" ולהתבונן בגובה הלב ללא ביקורת ושיפוט על האנשים המקיפים. אנחנו מבינים שהכל מתרחש בינינו לבין עצמנו ושאין צורך לקחת אישית שום דבר ואף אחד. כל אחד וה"תוכנה" שממנה הוא פועל והאדם מבין שקיימות אינסוף דרכים כאינסוף האינדיבידואלים הקיימים בעולם. בגל הסערה שחלף ניקינו דחיסות וחוסר איזון ועכשיו אנחנו מוכנים למגנט לעצמנו אפשרויות חדשות לדרך שלנו. עלינו ללמוד להעלות את רמת האנרגיה במח שלנו וכתוצאה מכך רמת המגנטיות שלנו עולה. ככל שאנחנו מוטענים באנרגיה מבפנים אנחנו יכולים לזרום בהנאה במציאות ומתוך היש למגנט עוד ועוד יש ושפע בכל התחומים. ביום הראשון של הגל ניתן לשים את סמל האדם מול העיניים ותוך כדי נשימת הסמל אל תוך כל התאים בגוף להפוך לגביע שפתוח לשפע של אפשרויות.
הלך שמים
ה- 29/8: יום שער: טון 2 באנרגיה של הלך שמים: הלך שמים מאתגר אותנו להתחבר לעוצמה ולידע שלנו וכתוצאה מכך להתמלא באומץ ובחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחינו בני האדם. הלך שמים הירחי מלמד אותנו להתעמת ישירות עם כל מה שמפריע לנו בדרך שלנו וגוזל מאיתנו אנרגיה. לאורך הגל אנחנו לומדים שתמיד מותר לנו לעשות בדיוק את מה שבא לנו ושהגיע הזמן להעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפויות. הלך שמים באתגר מעיד על סיטואציות שבהן אנחנו מגדירים את גבולות הרצון שלנו. אנחנו מבינים שאנחנו לא חייבים שום דבר לאף אחד אלא קודם כל לעצמנו ולומדים לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאימים לנו יותר. הכל קורה בתוכנו ועל כן אין מקום להרגשה של "לא נעים" או לכל תנודה אחרת שהיא ביחס לאחר ולעולם. לאורך הגל אנחנו לומדים כיצד להגיד 'לא' החלטי ונחוש לכל מה שלא מדויק עבורנו ומנטרלים כל שאיבת אנרגיה מחיינו, שלנו מעצמנו או של האחרים מאיתנו. כשאנחנו מכבדים את עצמנו ואת הצרכים שלנו, אנחנו מסוגלים לשמור אנרגיה בתוכנו ובכך יוצרים מרחב ללמידה של ידע חדש, להתפתחות המודעות שלנו ולהתחדשות בחיינו.

הצמיחה עם אתגר השער של הלך שמים יכולה להוביל להתרחבות המודעות שלנו ולקפיצת מדרגה רוחנית. במידה ונעקוב אחר הקודים שבגל האדם נוכל להתחבר ישירות למימדים הגבוהים ומשם לקבל את האינפורמציה שרלוונטית עבורנו.
הימים בגל האדם נמצאים בסמוך למרכז לוח הצ'ולקין ויכולים ללמד אותנו כיצד לקחת את הזמן לבד עם עצמנו, לחדד את הערנות שלנו בנוגע לסוגיות השונות המלוות אותנו בחיים ואז לנוע באומץ לקראת מימוש הרצונות הללו. ביום זה ניתן לשאוף את הלך שמים אל התאים בגופנו ולדמיין היכל שמקיף אותנו. בתוך היכל הלך השמים שנוצר ניתן לראות אילו דברים אנחנו רוצים למשוך עכשיו אל תוך חיינו ולאילו דברים אנחנו רוצים להציב גבול ברור. ככל שנשהה בהיכל המקודש הזה נוכל להרחיב את זויות הראייה ולהגדיל את העוצמה והערנות שלנו.

קוסם
ה- 30/8: טון 3 באנרגיה של קוסם: הפוקוס לפתרון אתגר הלך שמים מתחיל עם הקוסם החשמלי שמלמד אותנו שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו בחיים ושהגיע הזמן לסמוך על תחושות הבטן שלנו. ביום של הזרימה אנחנו מתחברים למקום של פשטות וכנות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו ומשתחררים מהצורך לשלוט באירועי החיים. תחושת השליטה המדומה מגבילה את ההתפתחות שלנו ומקפיאה מצבים ואפשרויות בחיינו. אנחנו בכל מקרה לא שולטים בשום דבר ובאף אחד והקוסם מלמד אותנו כיצד ניתן להרפות. הנסיון לשלוט הוא למעשה מנגנון הגנה מפני הרפייה בתוך עצמנו. ככל שאנחנו מרפים מהמחשבות הבלתי פוסקות ופשוט נחים, אנחנו מתחברים פנימה, למרכז שבלב ומפסיקים להזדקק לאישורי הסביבה. אז מתוך הידיעה הפנימית אנחנו מסוגלים להגיע למקום של האדם השמח בחלקו.

גל האדם ממגנט אלינו סיטואציות מגוונות בהתאם לרצונות שהגדרנו והזדמנויות חדשות צצות עכשיו במציאות החיים שלנו. לאורך הגל אנחנו מגדילים את הביטחון העצמי שלנו בעצמנו ובאינטואיציות שלנו ומבינים שמגיע לנו לקבל את הטוב ביותר. אז אנחנו מסוגלים לשחרר, להכיל ולזרום עם המצבים החדשים שמתרחשים בחיינו כרגע. ביום זה ננשום את הקוסם, ניתן הוראה למח להתמקד בכאן ועכשיו ונתחבר לחכמת הלב.

נשר
ה- 31/8: טון 4 באנרגיית הנשר: הנשר רואה את כל הפרטים כולם ורוקד בשמחה את החלומות שלו. ביום של הזריעה המנטלית הוא מלמד שהשפע שאותו אנחנו מבקשים ויכולים למגנט אל תוך חיינו קשור בראייה כוללת של התהליכים האנושיים ובתפקיד הייחודי שלנו ביצירת המציאות שלנו. כדי שנוכל להתמלא באומץ לעמוד על שלנו עם הלך שמים, הנשר מאפשר לנו לקחת כמה צעדים לאחור ולהתבונן מלמעלה על תמונת החיים הרחבה. כשאנחנו מרחיבים את הפרספקטיבה שלנו, אנו מסוגלים להתייחס באוביקטיביות לאנשים ולסיטואציות השונות ומפסיקים להתנהל מתוך הדינמיקות הממוחזרות של הקורבן והאשם. עם החזון והתקווה שבאנרגיית הנשר אנחנו מפסיקים להיגרר בתחושה קורבנית אחר האירועים השונים ולומדים לבחור ממקום חופשי את האפיזודות השונות במציאות שלנו.

הנשר מקפיד לאזן בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה באנרגיה ורק בדרך הזאת הוא מסוגל ליצור בחייו את חלומותיו הנרחבים. בעזרת הנשר העצמאי אנחנו מגלים איך שהכל קורה בקצב הנכון ושאכן קיימת דרך לממש את רצונותינו ולזרום בחיים על מי מנוחות. היום ננשום את הנשר אל כל תאי גופינו ולאט לאט נתרומם לזווית ראייה אובייקטיבית יותר. אז נתבונן בפרטים השונים המרכיבים את המציאות, נתמקד ברצונות שלנו ונקבל את הדרך הקלה והמהנה ביותר למימושם.

לוחם
ה- 1/9: יום שער: טון 5 באנרגיית הלוחם: הלוחם הקוואנטי היום ממקד אותנו ברבגוניות הצבעונית הקיימת בנו ובחיים, בידע הרב והמרתק שאספנו וברגישות התבונה שהצלחנו לפתח לאורך הדרך שעשינו עד הלום. הוא מסמל חיבור לעוצמה, לנחישות ולהחלטיות שמאפשרים ללכת עם האמת שלנו עד הסוף, ללא פשרות וללא הצורך באישורים מהחוץ. כח הרצון למגנוט השפע עם האדם ולקפיצה רוחנית עם הלך שמים נשענים על התבונה והתעוזה של לוחם האור שבנו. כדי להיות צינור נקי לחכמה האינסופית עלינו להגיע למצב שבו אנחנו לא תלויים בשום דבר ובאף אחד. הלוחם הוא עצמאי בשטח ומלמד כיצד לשחרר תלות באנשים, במצבים, בחומר ובכלל במיתוסים, בנורמות ובכל מה שאנחנו נאחזים בו. שחרור התלות מאפשר להחזיר את האנרגיה לעצמנו ולהתמלא בביטחון עצמי ובכוחות לבטא את האמת הייחודית לנו.

ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון, אנחנו שוב מוזמנים לשאול את עצמנו מהם החלומות האמיתיים שלנו ומה אנחנו מבקשים למגנט עכשיו אל תוך חיינו. הלוחם האינטליגנט עוזר לנו להגדיר את רצונותינו בצורה מדויקת וברורה ואז מלמד כיצד ניתן לממש אותם בחכמה במציאות החיים. ביום החמישי ננשום את הלוחם, נרגיש סליל שיוצא מהעין השלישית אל מרכז האדמה ומחבר אותנו לקול הפנימי שלנו.

אדמה
ה- 2/9: טון 6 באנרגיה של אדמה: האדמה מסמלת קרקוע ועוגן מושרש היטב בחיים ומחברת אותנו היום בדרך פרקטית אל תוך המציאות. האדמה הקצבית מלמדת שאין טעם לבזבז אנרגיה במחשבות עתידיות או בשכנוע הסובבים אותנו, אלא פשוט לעשות את שלנו כמיטב יכולתנו. ביום שבו אנחנו מארגנים את מה שניתן לקראת שיא התהליך של הגל, אנחנו מבינים שגם אם אנחנו רק בכיוון, מה שחשוב הוא שנצעד בכיוון הזה ולו רק צעד אחד קטן. אנחנו נמצאים בגל אדם שמלמד כיצד לזרום בהנאה ובכיף בדרך שלנו וביום של האיזון האדמה מעירה אותנו מתרדמת ארוכת שנים ומחברת לצליל ולעשייה המתאימים לנו. היא ממלאה את המוחות שלנו ברעיונות שתומכים בתהליך הצמיחה האישי שלנו וגם בתהליך השינוי הקולקטיבי שמתרחש עכשיו בכדור הארץ.

ביום השישי האדמה מחברת אותנו ליכולת הזרימה הטבעית שקיימת בנו ומאפשרת לנוע בסינכרוניזציה הרמונית מסיטואציה אחת לאחרת. אני ממליצה שנשים לב ל"צירופי המקרים" השונים המתרחשים לאורך הגל ונבחין בעובדה שהכל קורה בדיוק בזמן הנכון עבורנו. כיצד מפגש אחד מוביל לאחר, כיצד אדם מסוים מכוון לאדם הספציפי שביקשנו לפגוש, כיצד עשייה מסוג מסוים מתפתחת לכיוונים חדשים וכיצד בסיכומו של דבר הכל קורה לטובתנו. אנחנו מוזמנים היום לנשום את סמל האדמה אל תאי הגוף שלנו ולחוות תחושה של עוגן ויציבות מבפנים.

מראה
ה- 3/9: טון 7 באנרגיית המראה: המראה המהדהדת מאפשרת להתרומם לזווית ראייה אוביקטיבית בנוגע לבני האדם הסובבים ולראות מבעד לאשליית המראות המעוורת את עינינו. אנחנו מתבקשים להתבונן באופן שווה על כל בני האדם כולם ללא המסכות הסוביקטיביות של הטוב והרע האישיים שלנו. בשיא גל האדם מגיעה המראה שמלמדת שכדי שנוכל להסתכל בגובה הלב על בני האדם, כדאי שנבין שבכל מקרה אנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו. האנשים שמקיפים אותנו פשוט משקפים לנו את המחשבות והרגשות הפרטיים שלנו. דרך מערכות היחסים שלנו עם העולם אנחנו לומדים על התחומים בהם נדרשת מאיתנו עוד "עבודה" על העצמי שלנו.
המראה מלמדת כיצד לחתוך מחיינו מערכות יחסים שליליות, דינמיקות מתישות, בזבוזי אנרגיה על הסובבים, כוונות רעות ובכלל את איבוד האנרגיה מול העולם. אנחנו לומדים שככל שאנחנו נוכחים כאן ועכשיו, ברגע הזה, אין גבולות לשפע שקיים עבורנו. גל האדם הולך ומתפתח ובשיאו המראה מאפשרת להפסיק לבזבז אנרגיה על העתיד הוירטואלי והסביבה המקיפה ובמקומם לראות כיצד כבר עכשיו אנחנו במסלול של העצמה והתפתחות. בשיא הגל ננשום את המראה ונאפשר לעצמנו לראות מבעדה.

סערה
ה- 4/9: טון 8 באנרגיה של סערה: הסערה הגלקטית מעירה אותנו לשים לב היכן אנחנו עדיין לא סומכים על עצמנו ועל היקום ובכך לא מאפשרים את איכות החיים שיכולה להיות לנו. דרך תהליך של התבוננות עצמית היא מגדילה היום את הביטחון העצמי שלנו ואת האמון בכך שאנחנו יכולים לקפוץ עם הרצונות שלנו אל מימיי החיים המרתקים. ביום של בדק הבית הפנימי והכנות עם עצמנו הסערה מזמינה אותנו לשאול: "איזה אזורים בגוף שלי מבקשים את תשומת ליבי?", "אילו חלקים בחיי אינם מאוזנים?", "אילו מחשבות שליליות עולות בי ללא שליטה?", "באיזה תחומים עדיין קיים בי חוסר ביטחון?", "באיזה היבטים אני זקוק/ה לעזרה חיצונית?" אנחנו נמצאים בתהליך שבו אנו מתחברים לעוצמה ולנחישות פנימיים והסערה מאפשרת לנקות את החסימות הפיזיות או המוחיות שעדיין מעכבות אותנו מלחוות אושר בחיים. ההטענה והריפוי שבאנרגיית הסערה יכולים להעלות את רמת האלקטרומגנטיות של גופנו ובכך את היכולת לברוא לעצמנו את המציאות הרצויה עבורנו. ביום זה ניתן לנשום את האור הסגול המרפא של הסערה, להרגיש כיצד הוא חודר לכל תא ותא בגוף, מנקה את כל השליליות והספקות וממלא אותנו בחום פנימי של ריפוי ואהבה.

שמש
ה- 5/9: טון 9 באנרגיה של שמש: נקודת המפנה בעלילת הגל מתרחשת עם הבהירות, החום והאש שבאנרגיית השמש הסולארית. זה הכל עניין של זווית ראייה והשמש היום ממלאה אותנו באור ובמידע חדש שמאיר את חוסר הדיוקים שעדיין קיימים בחשיבה שלנו. ביום של "נפילת האסימון" הבהירות השמשית מאפשרת להתבונן מקרוב באספקטים שונים במציאות החיים שדורשים את תשומת ליבנו. אנחנו לומדים לחדד ולהגדיר לעצמנו במדויק את הרצונות שלנו וההגדרה הברורה מאפשרת לממש אותם בקלות ובהנאה. השמש מטעינה אותנו היום בחמימות ובנדיבות כלפי עצמנו ובכך מאפשרת לחוות תחושות של חום גם כלפי הסובבים אותנו ולנוע שמחים ונטולי שיפוט בדרך שלנו. אנחנו מבינים שככל שנתחבר לאש היצירה הפועמת בתוכנו כך נוכל ללמוד, לחקור, להתמלא באנרגיה מתוך עצמנו ולא מתוך החוץ ולקבל עוד ועוד מידע חדש מהשדה האינסופי. ביום של הפענוח השמש מלמדת על השלמות שכבר נמצאת בחיינו ומאפשרת נגיעה בחווית האושר הקיימת ברגע הזה ממש. היא מלמדת אותנו לחוות את המצוי בחיינו כשדה פרחים צבעוני ומושלם. אנחנו לומדים להתמקד ביופי הרבגוני שקיים בנו ובסביבה שלנו ואז מסוגלים לזרום בחיים בהנאה מתוך האש היוקדת והעוצמתית הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו.

דרקון
ה- 6/9: טון 10 באנרגיה של דרקון: האנרגיה הנשית והאימהית מזמינה אותנו היום לראות את כל הדברים הנפלאים שכבר קיימים בנו ובחיים שלנו ואז גם להנות מהם. במקום לנוע מתוך החסר והביקורתיות העצמיים שהם למעשה מיחזור של מידע שלילי, זה הזמן להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. במקום לכעוס על ה"טעויות" שאנחנו עושים או על מצבים שנקלענו אליהם ולחשוב מחשבות שליליות, אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו ללא תנאים יחד עם כל מה שיש בנו. ביום העשירי של עיצוב דקויות הגל, אנרגיית הדרקון מבקשת שננהג באימהיות, בסלחנות וברכות כלפי עצמנו ממש כשם שאנחנו מתייחסים לתינוק. היא מאפשרת להזין את הגוף, המוח והרוח שלנו ולהתמלא באנרגיה שמאפשרת לבריאה של כל דבר שנחפוץ בו. הדרקון הפלנטרית מלמדת אותנו שכדי שנוכל לממש את הרצונות שלנו בקלות, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו ואת חיינו בדיוק כפי שהם ברגע זה ממש. אנחנו לומדים לשחרר את הספק וההרס עצמיים ובמקומם להטעין את עצמנו בחיוביות שמאירה אותנו. אנחנו מוזמנים לנשום היום את הדרקון אל כל תאי הגוף ולהזין את עצמנו באהבה ובחיוביות עד שנגיע לתחושה של קבלה עצמית.

רוח
ה- 7/9: טון 11 באנרגיה של רוח: הרוח מסמלת את עקרון התקשורת והופעתה ביום של השחרור מעידה על כך שעלינו ללמוד כיצד לבטא את הרצונות שלנו באופן הגיוני, קולח ומדויק. בעזרת יכולת הביטוי של הרוח שבתוכנו אנחנו מוזמנים היום להמיס את מה שעדיין מעכב את זרימת השפע, ההזדמנויות והזרימה העליזה אל תוך מציאות חיינו. החדות, הישירות והקצב הקיימים באנרגיית הרוח מאפשרים לנו לבטא את עצמנו בבהירות, ברוגע ובנועם. אנחנו לומדים לתקשר באופן הגיוני ולא רגשי אישי ואז מסוגלים להפוך לגביע הפתוח של האדם ולצינור הנקי של הלך שמים. ההומור והחדות של הרוח היום מאפשרים לנו לשחרר כעסים מול חברים וקרובים ולנטרל מכשולים ממשיים מהדרך שלנו. ברגע שאנחנו מתמלאים בעליזות ובהשראה החיובית של הרוח, אנחנו יכולים לשדר את היש השופע הזה אל העולם והוא חוזר אלינו כמציאות. היום ננשום את הרוח, נמלא את בית החזה שלנו באוויר ויחד עימו גם בהשראה ובהומור.

לילה
ה- 8/9: טון 12 באנרגיה של לילה: הלילה מסמל את האינטואיציה ואת היכולת לזרום במציאות החיים בהתאם להדרכה הפנימית שלנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק כשאנחנו נמצאים במקום החיובי של הפלוס. החיוביות יוצרת רמת אנרגיה גבוהה במח שלנו והיא זו שמחברת אותנו היום למידע האינסופי מהנפש. הנכונות שלנו לעבור את התהליך בגל האדם, בעיקר אם התמודדנו עם טראומה רצינית ישנה נושנה איפשר לנטרול נקודת המבט השלילית ומילא את חיינו בשינויים מבורכים. לאחר תקופה של חשכה, מאבק, מוטרדות וחוסר יעילות, הלילה הקריסטלי מייצב אותנו, מסיר את הערפל ממוחנו וממלא את ליבנו באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. בפתרון הגל הלילה מעיד על כך שהזרמנו מידע חדש לחלק מהמפלצות והשדונים הפנימיים שניהלו באופן אוטומטי את חיינו וכתוצאה מכך התחברנו לאינטאוציה הפנימית שלנו. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים, כך שלקראת סוף הגל אנחנו יודעים מה הרצונות שלנו, מה אנחנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו ואילו דברים אנחנו משחררים. בסוף הגל ניתן לחוות תחושה חמימה של בית מפנק ורחם מערסלת.

לילה קריסטלי מאפשר להרגיש בנח עם עצמנו, עם הרצונות שלנו ועם המקום שאליו הגענו בחיים. כשאנחנו במקום הפנימי הנינוח הזה, אנו מחוברים לאדם הנבון שמשוטט לו עליז ושמח בדרכו. ביום הפתרון אנחנו זורמים עם הידיעה הפנימית העמוקה שלנו שמובילה להגשמה של חלומות ולמגנוט של שפע אל תוך חיינו. היום ננשום את הלילה לכל תאי גופינו ונרגיש בבית. נאפשר לאנרגיה הזאת להתפשט בכל המערכת ונחווה רוגע ושלווה פנימיים וחיבור חזק לאינטואיציה שלנו.

זרע
ה- 9/9: טון 13 באנרגיה של זרע: זרע קוסמי מעיד על הרחבת המידע במוח שלנו ומאפשר להפתח להזדמנויות מרחיקות לכת שלא העלנו עד היום על דעתנו, אפילו לא כאופציה. חכמת הגל מלמדת שברגע שאנחנו מתמקדים בדרך האישית שלנו ללא התנודות המגבילות אל עבר העולם והבחוץ, אנחנו מתחברים אל חכמת הלב ונפתחים לידע האינסופי שקיים ברגע הזה. במהלך הגל אנחנו מתפתחים מאדם שממלא אותנו באומץ, בנחישות ובערנות ועד לזרע שפתוח לאינסוף של אפשרויות חדשות. מאדם שדוחף אותנו ליצור במציאות את הרצונות שלנו ועד לזרע מלבלב שפורח עם הרצונות הללו ומצמיח אותנו עם עוד ועוד אפשרויות. לרוב בחיינו אנחנו ממחזרים את אותו מידע סוביקטיבי ומצומצם שטבוע בתוכנה המוחית שלנו. במידה ועקבנו אחר הקודים של גל האדם עברנו שינוי מהותי שקרה וממשיך להתרחש בחיינו והגענו בסופו למקום חדש ושונה, משוחררים מכבלי הישן ופתוחים בשמחה אל החדש. הזרע ביום השלוש עשרה של הגל מאפשר לנו להכיר בשינויים שחלו בנו, למנות בפני עצמנו את כל ההישגים שהגענו אליהם עד להיום ואת כל האיכויות הנפלאות שכבר קיימות בנו.

במהלך הגל למדנו שככל שאנחנו מתמקדים ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר, אנחנו מקרינים במחשבות שלנו את השפע הזה ליקום וממשיכים לייצר אותו במציאות היום יומית. ביום זה אנחנו מוזמנים לחוות תחושה של גדילה אמיתית ולכוון את עצמנו בביטחון אל עבר הגשמת החלומות שלנו. קיימות אינסוף אפשרויות שבהן היקום מזמן אלינו את הבקשות שלנו. כל שנדרש מאיתנו הוא להפסיק לחכות לביטויים ספציפיים של רצונות אלה ובמקום לצפות, פשוט להיות. עלינו ללמוד לשחרר כל תסריט בנוגע לדרך שבה הדברים עשויים להיווצר במציאות החיים. כל מה שאנחנו רוצים יכול לקרות לנו! ליקום יש המון הפתעות צבעוניות שמחכות אך ורק לנו. בסוף הגל הזרע מזמין אותנו לזרום בהנאה מרגע לרגע ולגדול בשמחה אל תוך ההזדמנויות המופלאות שממתינות לנו.

גל האדם מסתיים לו ואנחנו מתרגשים ומברכים על הגל הבא, גל הנחש המלא בימי שער ובחגיגות גלקטיות!

שיהיה לכולנו גל אדם שמח ומשמח,
ושכל מה שאנחנו מבקשים יגיע אלינו בקלות..
באהבה,
טליה.

אשמח לשמוע מכם: 052-2203337 ובמייל: talya@mayazone.co.il

לכבוד המחזור החדש שהחל, מוזמנים לצפות בהרצאה שלי על מהות הזמן,
ולכבוד המעבר של ונוס צירפנו לינקים מעניינים ורלוונטיים, תהנו!
ושיהיה לנו מחזור גלקטי משובח עד מאד.

שנת 2012!
איזו התרגשות והילולה לתחילתה של שנה מופלאה
שלה במשך שנים ארוכות אני מחכה
ובה קפיצה קוואנטית אנושית, כך מאמינה.
מכיוון שזהו, נגמר מימד הזמן
מה שאומר על חלוקה ושיתוף בין כולם
אני מתכבדת להוציא ספר וירטואלי בחינם
ובו מידע נרחב ומעורר עניין
נא ללחוץ כאן
באהבה,
טליה.

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “ברוכים הבאים לגל האדם: 28/8 עד 9/9/12”

כתיבת תגובה

Close