2012 זה עכשיוטורים אישיים

ברוכים הבאים לגל הכלב: 14-26/11/12

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

אז יגיע ה-21/12 וכולנו נחגוג בחגיגה קוסמית אחת גדולה שבה כולם שמחים, מאושרים, אוהבים, עשירים, נהנים, בריאים וקוסמים!!! חלליות ידידותיות יורדות מהשמים מלאות בהספקה, בהזנה, בהפתעות ובטכנולוגיה מפותחות, מנהיגי העולם יוצרים שלום עולמי, כל אחד מאתנו חי בול את המציאות שהוא רוצה ובקיצור, "וחי  זאב עם כבש"…. אמן ואמן! אז….. זהו שלדעתי המצב הזה יקח עוד קצת זמן וחזון אחרית הימים לא ממש מתחיל כבר ומיד. מצב הרעש, השליליות, הדחיסות והדואליות במחשבה האנושית כיום עדיין מרובים עד מאד. מכיוון ששומעת המון דיבורים בנושא וגם לנוכח קרבת האירוע מרגישה צורך לשתף מעט מחוויותיי וידיעותיי.

ובכן, ה21 לדצמבר הוא תאריך גרגוריאני סימבולי שמסמל אפשרות לקפיצה קוואנטית במודעות האנושית. לוח המאיה הקדוש מורכב מקוד מתמטי הקרוי 20:13 כך שהקפיצה הממשית מתרחשת במהלך שנת 2013. לכל אחד מאתנו נפתח עכשיו מעין חלון אנרגטי שמאפשר לשנות את התנועה שלנו על גבי הזמן. ספציפית ב21 נפתח שער עם תדר מעודן עד מאד שיכול ליצור "שיפט" פנימי שבו ניתן להשתדרג עוד יותר ברמת המודעות שלנו בנוגע לזמן ולהתאחד עם הרשת האנרגטית.

אנחנו מאמינים שאנחנו חיים במציאות לינארית ונדמה לנו שיש בה עבר, הווה ועתיד. כדי להפסיק את החשיבה הקווית אנחנו לומדים לנטרל את התפיסה היחסית שלנו בנוגע לחיים בכלל, לבני האדם, למטרות השונות וכל תנועה שהיא מאתנו החוצה. אנחנו מבינים שהזמן הוא לא באמת משהו חיצוני. לאט ובהדרגה אנחנו מרפים מהתנודה על גבי ציר הזמן ומצליחים להיות נוכחים ברגע. אנחנו מתחילים ליצור מציאות מתוכנו ולא מתוך התנודה היחסית שהיא החוצה. ב21 יש אפשרות ממשית לחוות את התדר המעודן הזה שיכול לאפשר לקפיצה במודעות. עצם ההדגשה התקשורתית של התאריך כבר יוצרת מסה של אפשרויות. במהלך השנים כל אחד פיתח לעצמו דרכים להיות נוכח ברגע ולחוות אחדות ועכשיו קיים הפוטנציאל להפוך את הקישורים הללו במח לקבועים. לכל אחד יש אחריות אישית בתהליך הכללי וכולנו שותפים בשינוי הקולקטיבי שמתחולל. ככל שאנחנו מתנקים מבפנים מכל השליליות, הרעש, השיפוטים והספקות גם החשיבה היחסית שלנו הולכת ופוחתת עד למצב של הוויה ספיראלית. אז אינסוף של אפשרויות זמינות עבורנו ברגע זה ממש.

השינוי בצורת החיים וההתנהלות יוכל לקרות רק למי שיוצר שינוי שכזה בתוכו. הכל קורה מהפנים כלפי החוץ ולמרות המטריקס המאד מאד מרשים אין באמת משהו חיצוני שמייצר את המציאות שלנו. מה שאומר שגם 2013 זה לא באמת כי הכל בו זמני. הכמיהה האנושית ל"דד ליינים" מרגשים ודרמטיים מייצרת כל פעם מחדש אפשרויות בזמן שבהם קורה משהו "חיצוני" רציני ומשמעותי. חשוב לי להדגיש שהכל קורה בתוכנו ברגע זה ממש! שה21 ל12 וכל התאריכים כולם הם ברגע זה וככל שברגע הזה כל אחד מאתנו יוצר בראשו מחשבות של שמחה ואושר כך נוכל לחוות גם מציאות חיצונית שכזאת. אז בואו נמשיך לעשות "עבודה" פנימה, נמשיך ללמוד, להשתנות ולהתפתח וניצור ביחד ולחוד מציאות של "אחרית הימים" בקרוב, בזמן הזה, אמן!

כלב
ב- 14/11, מתחיל גל חדש והוא גל הכלב: הכלב המגנטי דוחף אותנו עכשיו לחבר את הכוונה ללב (כ-לב) ולפתוח את ליבנו עוד ועוד ועוד. כולנו חווינו משברים כואבים עם האנשים הקרובים אלינו ונפגענו במערכות היחסים הכי אינטימיות שלנו. כתוצאה מכך שמנו על עצמנו מנגנוני הגנה שונים ואנחנו נזהרים מלפתוח את ליבנו בגלל הפחד מלהיפגע שוב. בגל הנוכחי הכלב מאפשר לנו לשחרר את הסגירות והחשדנות ולפתוח את ליבנו למגוון החוויות המרגשות הממתינות לנו. נהפוך הוא! אנחנו לומדים שפתיחת הלב מביאה לחיינו שמחה, אושר והנאה צרופה משום ש"את מה שבאמת שלנו, אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו"! החכמה של הגל מלמדת שהצעד הראשון ליצירה של מערכות יחסים מפרות עם הקרובים אלינו הוא בלהיות קשובים לעצמנו ולצרכים שלנו, כפי שנאמר- "ואהבת לרעך כמוך". ראשית אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ולכבד את הרצון שלנו בכל רגע נתון.

כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך האנרגיה שלו דוחפת אותנו במהלך הגל להיות נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו ולשים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות בחיים. במקום לרצות את הסובבים ולבזבז אנרגיה מרובה על החוץ, אנו מבינים שהגיע הזמן לעשות בדיוק את מה שטוב לנו ולהיות קשובים לרצון האמיתי שלנו ברגע עצמו. במשך הגל אנחנו מאזנים את הרגשות הקיצוניים שלנו, משחררים דרמות סוערות של האגו שרוצה כל הזמן תשומת לב מהחוץ ועושים חשבון נפש ביננו לבין עצמנו וביננו לבין חברינו. כשאנחנו שומרים אנרגיה ומקפידים להיות נאמנים לרצונות הייחודיים לנו, ליבנו מתמלא באהבה גם לסובבים אותנו ולעולם בכלל.

לאורך הגל הכלב ממגנט אל חיינו אנרגיות של חמימות, אמון, פתיחות ושל חברות אמיתית. מכאן שבמשך שלושה עשר הימים הקרובים, מערכות היחסים הקרובות לנו יכולות לתמוך בנו ואף לגדול ולהתחזק בעצמן וכמו כן קיים פוטנציאל להכרויות אינטימיות חדשות. אנחנו לומדים עכשיו להכיר בערך העצמי שלנו ולבטא בבהירות את רגשותינו ורצונותינו עד למצב של התמלאות בשמחת חיים, בתחושת חמימות ובהרגשה שאנחנו מאוהבים בעצמנו ואף מוקפים בהמון אהבה מכל הכיוונים כולם!

קוף
ה- 15/11, אתגר הגל הוא הקוף: מעניין שהדרך אל פתיחת הלב עם הכלב עוברת דרך הקוף הקליל והיצירתי. כדי שנסכים "להסתכן" בפתיחת הלב עלינו להתחבר לזווית הראייה המשועשעת ויחד עימה אל הכריזמה הקיימים בנו. לאורכו של הגל הקוף מאתגר אותנו לעלות על במת החיים עם הקסם והכישורים שבנו ולשחק את משחק החיים במקוריות ובשמחה. הוא דוחף אותנו לשזור עוד יותר את הכישורים הטבועים בנו אל תוך המציאות הקוטבית ובקלילות ובנועם ליצור בה את רצונותינו.

עם הקוף הירחי אנחנו לומדים כיצד לשחרר את כל מה שמעכב מהקסם ומההברקות האישיות מלהגיע אל חיינו תוך כדי תנועה זורמת ויצירתית. אנחנו מבינים שככל שנבטא את עצמנו ונתחיל להתמקד בתחושות של סיפוק מהעבודה, מהיצירה האישית ומדרך ההתנהלות היום יומית שלנו, נוכל להפתח באמת לסובבים המקיפים אותנו. הקושי בגל הוא לבטא, להוציא החוצה את מה שמרגישים וחושבים ולהפסיק לקחת את עצמנו ברצינות רבה מדי.

תהליך פתיחת הלב יכול להציף אותנו בפחדים ובמועקות ואתגר הקוף מבקש שנשחרר מאיתנו את הכבדות, הריחוק והציניות. המחסומים שעוצרים אותנו עכשיו קשורים למידע שאספנו עוד כששיחקנו כילדים. ככל שאנחנו נותנים ביטוי לילד ההיפראקטיבי והמשועשע שבתוכנו אנו מצליחים לשחק בהנאה במציאות החיים. ככל שאנחנו זורמים עם הייחודיות והמקוריות האישיים שלנו אנחנו חווים את פרץ האש היצירתי הטבוע בכל אחד ואחת מאתנו. אז אנחנו מתחברים ליצירה הספיראלית של הקוף שבאה ממקור של השראה אינסופית וממלאה אותנו ביכולת ליצור יש מאין.

אדם
ביום השלישי של הגל ב- 16/11, מתחיל המיקוד בפתרון האתגר באנרגיית האדם: האדם מלמד אותנו שמותר לנו תמיד לעשות בדיוק את מה שאנחנו רוצים. אמנם זה נשמע מרחיק לכת, אך באמת ניתן לחיות במציאות שבה אנחנו עושים ומבטאים את הרצונות הפנימיים שלנו. כדי להתאזן רגשית ולהיפתח לילד היצירתי שבנו, האדם החשמלי מבקש שנשים את השכל הקודח וההומה ללא סוף בצד ועמו גם נשחרר את שאלות הקיום הטורדניות שכל הזמן מנקרות ברקע. השאלות והספקות מקבלות כל הזמן את אותן התשובות בהתאם למידע הרגשי שקיים במערכת המוחית שלנו. במקום זאת האדם מציע שנאפשר לליבנו להיות המוביל, הקפטן ולשכלנו להיות המבצע ואז נגלה שאפשר לזרום בכיף ובאופן פרקטי עם רעיונותינו היצירתיים.

ביום השלישי של הזרימה האדם מלמד שעם תבונה והגיון בריא ניתן להתגבר על כל מכשול אפשרי. ככל שאנחנו מתמקדים בפתרונות ולא בבעיות, אנחנו מצליחים לזרום. לאט ובהדרגה אנחנו הופכים לגביע שפתוח לשפע של היקום ונפתחים להזדמנויות הרבות שכל הזמן נקרות בדרכינו. ביום זה האדם מלמד גם להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולהתייחס לכל מפגש כאל התכנסות של חכמה. בדרך לאיזון הקשרים שלנו אנחנו מבינים שכל אחד והדרך שלו ואין שום קשר אלינו ולרצונות שלנו. במקום האוביקטיבי שמשחרר שיפוט כלפי בני האדם הרבה יותר קל לנו לזרום בדרך עם לב פתוח ולחזק את שיתופי הפעולה עם השותפים שלנו למסע החיים המרתק.

הלך שמים
היום הרביעי של הגל, ה- 17/11, אנרגיית שער בסימן הלך שמים: ביום של הזריעה המנטלית לפתרון הלך שמים מלמד כיצד להגביל באופן החלטי ונחוש את כל מה שמונע מאתנו לזרום עם רצונותינו האותנטיים. החכמה של הקודים מלמדת שלא ניתן להגיע לאיזון רגשי מבלי לשים גבולות ברורים לכל מי ומה ששואבים את האנרגיה שלנו. הכלב מלמד אותנו שאנחנו מאד חשובים ואמורים להפוך להיות בראש סדרי העדיפויות של עצמנו ולשם כך הלך שמים ממלא אותנו היום בנחישות ובאומץ לבטא בבהירות את גבולות הרצון שלנו. כדי לא להיכנס אל תוך הדרמות של החיים אנחנו חייבים להתמלא בנחישות שלווה ולהגיד "לא" ברור מתי שדברים לא באמת מתאימים לנו. כשאנחנו מקפידים לעשות את מה שאנחנו באמת רוצים, ללכת למקומות המדויקים ולבלות בחברת מי שבא לנו, אנחנו מצליחים לשמור אנרגיה ונפתחים לצדדים היצירתיים והלבביים באישיותנו.

יום שער זה של הגל מאפשר לקפיצה אישית עצומה ברמת המודעות שלנו ולחיבור לידע מאד גבוה משדה הנפש. מודעות זו הולכת וגדלה ככל שאנחנו מציבים גבולות, מוותרים על תפיסות עולם מקובעות מוגבלות שמוכרות לנו ומרחיבים עוד ועוד את זווית הראייה שלנו בנוגע למצבים השונים בחיים. כל אחד מאתנו מוזמן היום ליצור לעצמו מרחב הלך שמים מקודש שבו הוא יכול לחקור וללמוד על עצמו ועל המציאות. בחלל הנעים הזה הלך שמים העצמאי מעיר אותנו לדעת את עצמנו, את מה שטוב ונעים לנו ואת המקומות שבהם הגיע הזמן להציב גבולות מאד ברורים. ככל שאנחנו מכירים את עצמנו ואת מה שנכון לנו אנחנו יכולים להתחבר לידע אינסופי, להתמלא בחמלה ולתרגם בדרכינו הייחודית ה"קופיפית" את המידע שמוזרם אלינו.

קוסם
תהליך פתיחת הלב ממשיך ליום החמישי של הגל ב- 18/11, באנרגיית הקוסם: ביום שבו אנחנו מגבשים כח רצון פנימי להפסיק את חוסר האיזון הרגשי הדרמטי בחיינו הקוסם מלמד אותנו לסמוך על עצמנו ועל האינטואיציות שלנו ולשחרר את הצורך באישורים ובפידבקים מהחוץ. כדי שנוכל לעלות על במת החיים עם העוצמה והכריזמה שבנו הקוסם מאפשר להפסיק להיות "קבצני אישורים" מהסביבה ומהעולם. הגיע הזמן שנבין שאנחנו יודעים הכי טוב מי אנחנו ומה נכון לנו בחיים. אף אחד מחוצה לנו לא מכיר אותנו כמו שאנחנו את עצמנו וזה הזמן לסמוך על הידיעה האישית הזאת.

אנרגיית היגואר היום מאפשרת לפעול ממקום פשוט וצנוע של אמונה וביטחון בידע שלנו. כדי שנוכל לפתוח את ליבנו הרגיש עוד יותר ולשחק בכיף עם היצירתיות שבנו, הקוסם מחבר אותנו למקור עצום של אנרגיה שקיים בתוכנו, לקול פנימי עמוק שלא תלוי או מושפע מהעולם והסביבה.

גל הכלב הולך ומתפתח ועימו צפים עניינים רגשיים שונים והקוסם הקוואנטי מרחיב את היכולת שלנו להכיל את אירועי המציאות השונים ולהפוך למיכל של ידע ושל אור. ככל שהאנרגיה נשמרת בתוכנו אנחנו מסוגלים להכיל כמה שאנחנו רוצים, מתי שאנחנו רוצים ואם בכלל… המוטיבציה להמשך התהליך בגל הכלב נשענת על העוצמה הנשית נטולת האגו שבתוכנו ועל עומקים של בריאה מבפנים שהם מבעד לזמן ולמרחב.

נשר
היום השישי של הגל ב- 19/11, באנרגיית הנשר: ביום של הזרימה אנרגיית הנשר מלמדת כיצד לאזן בין עשייה "רצינית" למנוחה. הפאזל של חיינו מורכב מהמון צדדים ואנחנו לומדים כיצד לשלב בהרמוניה בין כולם. כדי להגיע להברקות מקוריות עם הקוף אנחנו חייבים לדעת גם מתי להרפות ולנוח. מצב של מנוחה מתאפשר כשאנחנו עוצרים את הפעילות השוטפת ומתבוננים. הנשר מכוון אותנו היום להגביה מעוף אל מעבר לשגרה השוטפת בחיי היום יום שלנו ולהתבונן בתמונה השלמה של חיינו על כל הפרטים שבה. הרחבת נקודת המבט מאפשרת להפתח לאפשרויות ראייה חדשות שלא חשבנו עליהן קודם לכן. במקום להסתבך בפרשנות צרה של פרט ספציפי, אנחנו מתרוממים לנקודת מבט אוביקטיבית יותר של המציאות. דרך הגדלת זווית הראייה שלנו וקבלת פרספקטיבה מאוזנת ופרופורציונאלית בנוגע למהות ההתרחשויות השונות בחיינו אנו מגיעים לשקט פנימי ומרפים מהמאבק היום יומי. כשאנחנו מפסיקים להדגיש קשיים ובעיות שהם למעשה מיחזור אוטומטי של מידע רגשי, לרוב אנחנו מגלים שבסה"כ חיינו זורמים לכיוון הנכון עבורנו עכשיו.

ביום השישי של הגל הנשר הקצבי מראה כיצד כל חלק שמרכיב את מציאותינו הוא בחירה שלנו ושלרוב היא אפילו מוצלחת ואם לא, הוא ממלא את ליבנו בתקווה ואת מוחנו במידע ההגיוני הנדרש כדי לשנות את התמונה.

לוחם
שיא הגל ב- 20/11, יום שער באנרגיית הלוחם: ביום השער של שיא התהליך הלוחם המהדהד מאפשר לשחרור של חוסר הביטחון בעצמנו ובאמת שלנו ולנטרול התלות באחרים ובדברים החיצוניים. הלוחם הוא עצמאי בשטח, יכול להסתדר בעצמו בכל מקום ועם כל אחד ובשיא הגל הוא מחבר אותנו לקול פנימי ברור, חד ובהיר. תהליך פתיחת הלב מגיע לשיאו והלוחם האינטליגנט ממשיך לשאול שאלות ולהטיל ספקות בנוגע לסוגיית המימוש היצירתי ולהיבטים שונים במערכות היחסים עם הקרובים אלינו.

בסוף החקירה האישית שלנו הוא מדריך אותנו להתחבר לידיעה הפנימית שבתוכנו ולגלות מה היא הדרך שהכי פותחת את ליבנו עכשיו. הוא מזמין אותנו לבטא אמת פנימית זו מבלי לפחד מתוצאות עתידיות ומכוון בחכמה אל עבר מימוש רצונותינו העכשוויים בקצב הנכון לנו. בפסגת התהליך של הגל הלוחם מאפשר להציב את הגבולות מהזריעה של היום הרביעי, להתאים את הגוף לאנרגיות המעודנות שהקוסם מחדיר ביום החמישי ולתעל את האנרגיות לעבר מימוש החזון של היום השישי. אנחנו מוזמנים היום להקשיב לעצמנו, לליבנו ולמה שבאמת נכון לנו עכשיו ובעזרת הלוחם לצעוד בדרך החיים המופלאה באומץ, בתבונה ובהגיון וליישם בנחישות את הידע שלנו.

אדמה
ב- 21/11, ביום השמיני מתחיל תהליך הירידה בקצב של הגל עם אנרגיית האדמה: בדרך לחיבור ללב ודרכו ליצירתיות שבנו, הגיע הרגע לבדוק בכנות עד כמה אנחנו מקורקעים ומחוברים למציאות. האדמה הגלקטית מבקשת שנשאל את עצמנו היום: "האם אני נוכח/ת במציאות הפיזית שלי עם שתי רגליים על הקרקע"?, "האם אני מבטא/ת בפועל את הרעיונות היצירתיים הקיימים בראשי?", "האם עיסוקיי היום יומיים משקפים את מה שהנשמה שלי מבקשת לעשות פה בכדור הארץ"?, "האם אני לומד/ת ופתוח/ה לעוד ועוד מידע חדש"?, "עד כמה אני פשוט עושה את שלי מבלי לנסות לשכנע את הסובבים אותי בצדקת דרכי"? דרך השאלות הללו האדמה מעירה אותנו היום לממש את רעיונותינו המקוריים במציאות. היא מדרבנת אותנו לעשות את שלנו ודוחפת לכך שנוציא את רצונותינו מהכח אל הפועל באופן פרקטי. ככל שאנחנו מושרשים עמוק ויציבים בתוך עצמנו כך ליבנו נרגע ואנחנו נפתחים להשראה מתחדשת. אז אנחנו יכולים לחוות חיים יצירתיים שנוצרים בלב אוהב ופתוח.

מראה
ב- 22/11 ביום התשיעי של גל מגיעה אנרגיית המראה: המראה היום מלמדת שתהליך פתיחת הלב חייב לבוא לידי ביטוי ביחסים עם המראות המקיפות אותנו. אנחנו לא חיים באי בודד ולב פתוח מעיד על נתינה ללא תנאים, בלי חשבונאות ו"פנקסנות". ביום שבו כוונת הגל מתחילה להתגשם במציאות חיינו המראה מציעה שנתבונן בהשתקפויות המקיפות אותנו ונלמד דרכן על עצמנו ועל המקומות בתוכנו שעדיין יש "לעבוד" עליהם. דרך המראות אנחנו לומדים אילו היבטים יצירתיים חסומים אצלנו ואיזה גירויים והסחות מקטינים את יכולת הריכוז והמיקוד שלנו ברגע עצמו.

המראה הסולארית מאפשרת לבדוק האם אנחנו באמת מאוזנים רגשית ונוכחים ללא שיפוט וביקורת עם האנשים שאנחנו פוגשים ביום יום שלנו. אני ממליצה שנשים לב למפגשים המתרחשים במהלך הגל ולתחושות השונות שעולות בנו בזמן הזה. נתבונן במיוחד במצבים שבהם אנחנו מתנתקים מהלב שלנו כדי לזכות באישור ובהכרה מבחוץ. היכן אנחנו מושפעים מהדעות של הסביבה שלנו במקום לעשות בדיוק את מה שבא לנו. כשנזהה את המקומות שבהם חשוב לנו להרשים, שבהם האנרגיה שלנו מופנית החוצה במקום פשוט להיות אנחנו עצמנו, נוכל לשחרר את התלות בסביבה, להסיר מאיתנו הרבה חוקים ונורמות חברתיות מזויפות ולחיות ללא פחד ועם לב פתוח. ביום של פענוח עלילת הגל אנחנו לומדים ששינוי הגישה שלנו למראות המקיפות יאפשר לאחדות בתוכנו וכתוצאה מכך גם עם סביבתנו ועם היקום כולו!

סערה
ה- 23/3, היום העשירי של הגל באנרגיית הסערה: ביום העשירי שבו הלב מתחיל להיפתח והיצירתיות להתפתח, הסערה המרפאה מלמדת כיצד אנחנו יכולים להטעין את עצמנו מבפנים ולהפוך לעוגן בטוח של עצמנו. היא ממלאה אותנו בתחושות של אמון והגנה, מגדילה את ידיעת הכישורים המייחדים אותנו ובכך מאפשרת לנו לפתוח את ליבנו יותר ויותר במהלכם של החיים ה"סוערים" השוטפים. במהלך גל הכלב אנחנו עוברים תהליך עמוק של איזון רגשי וכדי להשלים את התהליך עוד יותר אנו עוברים היום דרך הריפוי של הסערה.

ביום של ה"פינישים" הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית שלנו ומכינה את מערכת העצבים אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. באופן הדרגתי אנחנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו. בזמן הריפוי של הסערה הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס. ההכנה הפנימית הזאת הכרחית להאצה בזמן המאד מורגשת עכשיו משום שמשיכת האור מהעולמות העליונים אפשרית רק אם קודם לכן האדם מצליח ליצור בתוכו את התדר המעודן. הטרנספורמציה תמיד מתרחשת מתוך הפנים שלנו אל החוץ. דברים מתבשלים בתוכנו וכתוצאה מכך משתנים במציאותינו. ככל שאנחנו מלאים באמון בעצמנו ובעולם, גדלה גם ההסכמה הפנימית שלנו לקפוץ לים החיים ולזרום בחופשיות עם היצירתיות הקיימת בנו.

שמש
ב- 24/11 אנחנו מגיעים ליום ה-11, שבו הזמן לשחרר את מה שעדיין מעכב את פתיחת הלב שלנו באנרגיית השמש: השמש היום מבקשת שנפשפש עוד יותר בעומק מוחנו ונוציא משם עוד כמה מעצורים שמנעו מאיתנו עד היום מלהגיע לאיזון רגשי פנימי ולביטוי יצירתי. בעזרת אנרגיית השמש ניתן לשאול את עצמנו היום: "מה עדיין לא בהיר וברור לי באופן שבו אני רוצה לבטא את עצמי"?, "מה עוצר אותי מלפעול מתוך להט היצירה שקיים בתוכי"?, "באילו מקומות אני עדיין מרגיש/ה קור, ניכור, וכבדות בחיי היום יום שלי"?, "באילו מצבים אני מוצף רגשית במקום להתייחס לעובדות עצמן"?

השמש היום ממלאה אותנו בחמימות, באור ובמידע לגבי דרכינו בחיים. האור הזה של השמש מבהיר לנו את התחומים שבהם אנחנו עדיין לא פועלים מהלב ולכן חווים מחסומים באש היצירה שלנו. אני ממליצה שנדמיין היום שמש במרכז הלב שלנו ונתבונן בכל אותם הדברים שמרגשים ופותחים אותנו אל שמחת החיים שבתוכנו.

דרקון
ב- 25/11, ביום ה-12 הגענו לפתרון הגל עם אנרגיית הדרקון: ביום הקריסטלי אנחנו מתחברים לעוצמה הנשית הקיימת בכל אחד מאתנו שמקבלת, מפרגנת ומתנהלת באהבה לעצמה ולסובבים אותה. אנחנו מבינים שהחסימות הרגשיות והיצירתיות נובעות מביקורתיות מיותרת ומהרגלים של הרס עצמי. תהליך הגל אפשר לנו לנקות את השפיטה העצמית שמונעת את הביטוי האותנטי שלנו ולהחליפה ברכות ובהזנה. תהליך פתיחת הלב שלנו והיכולת לבטא את היצירתיות הפועמת בתוכנו מובילים למקום של קבלה של מה שיש בנו ובחיינו ולתחושה של אהבה שלנו לעצמנו בדיוק כפי שאנחנו היום.

ביום זה הלך שמים נמצא בהדרכה ומעיד על כך שלמדנו להיות החלטיים, נחושים ולכבד את הצרכים והרצונות שלנו. כשאנחנו שמים גבולות ברורים, קל לנו יותר לקבל ולהזין את עצמנו באהבה ובחיוביות. קבלה זו של עצמנו הופכת לבסיס מוצק לביטוי של היצירתיות הנשית השופעת הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. דרקונית קריסטלית מסמלת אדם מלא בביטחון, בעוצמה ובראייה אופטימית על עצמו ועל חייו ובעל פוטנציאל אינסופי לבריאה של עולמות חדשים ומרגשים במציאות החיים היום יומית.

רוח
סוף הגל ב- 26/11, היום ה- 13 באנרגיית הרוח: תהליך האיזון הרגשי שעברנו במהלכו של גל הכלב לימד אותנו כיצד לבטא את עצמנו בהגיון ובנועם, להוציא החוצה בפשטות את אשר בליבנו, ללא הצורך בדרמות ובקיצוניות. הרוח של סוף הגל מלמדת על כך שיצרנו סוג חדש של תקשורת עם הסובבים אותנו, החל בקרובים אלינו ביותר וכלה באנשים שאנחנו פוגשים על הדרך. הגל מלמד שתקשורת הגיונית ויכולת לבטא את הרצונות שלנו באופן מדויק הכרחיים למערכות יחסים אוהבות, צומחות ומתפתחות. הרוח מסמלת דיוק ובהירות ומלמדת על כך שהיום אנחנו פחות מתבלבלים ופחות מאפשרים להצפות רגשיות מלהתרחש בחיינו. עברנו תהליך ארוך החל מהכלב הרגיש, הנאמן והאוהב והגענו לרוח מלאה בהשראה, בשמחה ובנועם. מכלב שמיגנט את נתינת האמון בעצמנו ובשותפים שלנו למסע החיים עד להפיכתנו לרוח קוסמית זורמת בחוץ ויציבה מבפנים. במהלך הגל הקוף דחף אותנו לבטא, להוציא החוצה את היצירתיות שבנו והרוח ביום האחרון מעידה על כך שלמדנו כיצד לזרום בנועם ובקלילות מעניין לעניין כמו יונק דבש עליז וססגוני.

הרוח מסמלת את האיכויות הזכריות של ביטוי האמת שלנו ברוגע ובהומור והעובדה שהיא מסיימת את הגל מעידה על כברת הדרך שיש לעבור כדי להצליח להתנהל בצורה הישירה הזאת ולהפוך לאדם עליז, תקשורתי, בהיר וכנה. התהליך בגל הכלב הופך אותנו לבני אדם ששמחים בחלקנו, שזורמים בעקבות האמת שבליבנו ושמבטאים באהבה את השפע האינסופי שמוזרם אלינו. אמן ואמן!

גל הכלב הסתיים לו ואנו מברכים על הגל הבא, גל הלילה….

מאחלת לכולנו שאנרגיות הכלב
יפתחו לנו את הלב
ובגדול!
בברכה, טליה.

אשמח לשמוע מכם: 052-2203337
talya@mayazone.co.il

mayazone.co.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close