כלליניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

ג'ון דה רייטר בריטריט משנה חיים

לראשונה בישראל! ג’ון דה רייטר, אחד המורים הנדירים בזמננו מגיע לריטריט בן חמישה ימים. הצטרפו אלינו לחוויה שתשנה את עולמכם

מיקום: בית הארחה ומרכז הסמינרים קיבוץ תובל, בגליל, קרוב לכרמיאל

מתי: 14-18 לנובמבר, 2013

כמה: עד 400 ש”ח הנחה לנרשמים עד ה – 10/10

ג'ון דה רייטר, המורה הרוחני המואר מקנדה, חוזר לישראל בנובמבר 14-18 לריטריט בן חמישה ימים. בהקשבה למתרחש, ולאור ההיענות הגדלה והמרגשת בישראל הוחלט שביקורו הבא של ג׳ון בישראל יהיה בן חמישה ימים ובמתכונת המיוחדת לישראלים בלבד! וזה אומר שנבלה את כל הימים במחיצתו כולל שני מפגשים ליום של עד 3 שעות למפגש ובנוסף מפגשים ספונטנים בהם, תנתן אפשרות לשאול את ג'ון שאלות יותר אישיות. המפגשים הספונטנים יערכו בבוקר ובין המפגשים, בנוסף נהנה מארוחות משותפות יחד.

שימו לב: ניתן להרשם להשתתפות עם תרגום סימולטני מאנגלית לעיברית במהלך הריטריט.

פרטים המלאים על הריטריט הקרוב ניתן לקבל באתר או אצל טינה: 052-640-2010

בחוויות המשתתפים האוויר רווי תדרי ריפוי ואהבה, נדמה שכל שאלה שנשאלת מהקהל היא שאלה שלך, והתשובה באורח פלא, מתאימה גם לך בדיוק רב.  אנשים מתארים חוויות של ריפוי פיזי ורגשי, התעלות רוחנית ועליית תדר.

John-de-Ruiter5המפגש עם ג'ון גורם לטרנספורמציה והאצה מידיים בצמיחה הרוחנית ולחיבור עמוק לאמת. הישיבה במחיצתו היא רבת עוצמה ומאפשרת מפגש חוויתי עמוק שמרחיב את התודעה ויחד עם זאת מעניק כלים מעשיים לחיים אמיתיים וכנים עם עצמנו ועם אחרים.
המפגשים בנויים משאלות ותשובות. ג'ון יוצר קשר עם כל אחד בקהל מתוך הויה של אחדות ואהבה. הוא יענה לשאלות בכל נושא, אם בדברים שמעניינים אותך ברמה עמוקה ומשמעותית כמו "מי אני"?, "לשם מה אני כאן?", "מה היעוד שלי?" ואם ברמה היום יומית הפשוטה – "כיצד עלי לפעול"?, "איך אוכל להחליט"?, הבהרות לגבי מערכות יחסים, "איך להתמודד עם כאב, פחד או כל רגש אחר".
ג'ון עונה לשאלות מתוך המקור של הוויתו ותשובתו אישית ומדויקת ומותאמת למה שנכון לכל אחד לשמוע על מנת לסייע לו בהאצת התפתחותו האבולוציונית כתודעה, כהכרה, במערכות היחסים שלו עם הסביבה, משפחה חברים זוגיות, עם עומק המציאות וכאדם בעולם הזה

כל שאלה סופה להביא אותך אל האמת הפנימית. זהו היעד של כל מסע וג'ון מזכיר לנו את זה…

חוויות ממשתתפי הריטריט האחרון בנוה שלום:

“תודה ענקית על האפשרות לבקר ולהכיר את מרחב הלב שלי. אתמול במפגש עברתי חוויה מדהימה של ריפי עמוק. תזכורת לחיות מתוך לב אוהב בעומק הלב האוהב ללא תנאי טמון האושר".
"חוויה של שיקוף האמת לאמיתה, אור ואהבה ועל האנרגיות חבל לדבר  .זכות גדולה להכרות משמעותית זו בעבורי. נתראה בהמשך, ותודה… מחבקת"
"בשבילי זו חוויה ראשונה גיליתי את עוצמת הלב הנועם והרכות שאיתי (כבר לא צריך לחפש רחוק…). נעים לי"

פרטים נוספים:

ההרשמה לריטריט בעיצומה ומספר המקומות מצומצם, אנחנו מזמינים אתכם להנות מהנחה מיוחדת של עד 400 ש”ח מהמחיר המלא לנרשמים עד ה-10/10.

 מספר החדרים אינו גדול ובנוסף מגיעים כ – 50  משתתפים מקנדה ואירופה כך שמי שרוצה להבטיח לעצמו מקום מוזמן לעשות זאת כמה שיותר מהר. אנחנו ממליצים להרשם לריטריט המלא מפני שהשהיה במחיצתו של ג’ון מאיצה את השינוי הפנימי ויכולת ההתעוררות גדלה אך ניתן גם להרשם לריטריט חלקי להצטרפות של שלושה ימים (שני לילות) או ליום אחד בלבד.

לתושבי האיזור והסביבה  קיימת אפשרות להצטרף לריטריט מלא ללא לינה במקום.

פרטים נוספים על הריטריט הקרוב ניתן לקבל באתר או אצל טינה: 052-640-2010

http://www.johnderuiter.co.il/retreat/

מוזמנים להצטרף אלינו לדף הפייסבוק: ג'ון דה רייטר בישראל

מצגת מהריטריט הראשון בנווה שלום:

 

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close