2012 זה עכשיואינטרנטטורים אישיים

גיאומטריה מקודשת בשמי יולי-אוגוסט

[מאת: גלי ליבנה]

במפות אסטרולוגיות ניתן לראות מפעם לפעם מבנים פנימיים שנוצרים ע"י היבטים בין הפלנטות. ישנם סוגים שונים של מבנים ולכל היבט בין לנטות יש משמעות מסויימת, כך גם למבנים הנוצרים. הקיץ, מאמצע יולי ועד סוף אוגוסט אנחנו עדים להתהוות של כמה מבנים גיאומטריים, משולשים גדולים המתרחשים במקביל ויוצרים מגן דוד מספר פעמים, ומבנה של משושה גדול שהוא די נדיר (השיא ב-29 ביולי), המתרחש בעצם כאשר יש מבנה של מגן דוד מדוייק בשמים. מגן הדוד בעצמו כאמור מורכב משני משולשים גדולים, וכאשר הוא מדוייק נוכל למצוא בתוכו עוד מבנים כמו מלבן מיסטי, עפיפון ועוד.

המונח גיאומטריה מקודשת מתייחס לצורות עתיקות אשר מקורן אינו ברור, אולם לאורך ההיסטוריה אנחנו יכולים לראות כיצד נחקר ונלמד הנושא של הגיאומטריה ע"י פילוסופים, מתמטיקאים ואסטרונומים ביניהם אפלטון, ליאונרדו דה וינצ'י, יוהנס קפלר ועוד. ההנחה היא שהצורות האלו נמצאות בכל דבר בחיינו, גם אם אנחנו לא ממש רואים אותן בהכרה מלאה, אבל אולי אם נתבונן קרוב יותר נוכל לראות כיצד הן נוכחות בחיינו. הצורות מביאות איתן את הקוד של הבריאה ומציגות כיצד היקום התפתח. במושגים אסטרולוגים, אם טלה הוא המפץ השור מסמל את היצירה הסימטרית של החומר.

המשושה הגדול שיופיע במפת השמים בסוף יולי מביא איתו עוד צורה גיאומטרית הנקראת קוביית מטטרון. בתוך קוביה זוMetatrons_cubeאנחנו יכולים לראות צורות נוספות שונות ואת הסימטריה שמחברת את הכל הצורות הללו. גם הצורות הגיאומטריות שאפלטון דיבר עליהן נמצאות בתוך הקוביה וממחישות כיצד יש לנו את החיבור של ארבעת האלמנטים: אדמה, אש, אויר, מים. אחת מהצורות הדודקהדרון, בעל 12 פאות, מקושר למשל ל-12 המזלות האסטרולוגים.

עוד צורה גיאומטרית המתקשרת למשושה הגדול היא פרח החיים. זהו מבנה אשר נמצא כבר במצרים העתיקה, אבל במקביל התגלה גם באתרים קדושים שונים בעולם. בעצם פרח החיים מהווה את הבסיס לגיאומטריה המקודשת, מכיל בתוכו את כל הצורות הגיאומטריות וגם עץ החיים הקבלי יתכן ונגזר מתוכו.

ניתן אם כך לראות במפת השמיים בחודש הקרוב, ממש עד סוף אוגוסט, את הצורה של מגן דוד ובין ה-27 ביולי עד 4 באוגוסט יהיה המשושה הגדול מדוייק. בנוסף באותו הזמן יהיו בשמיים גם שני מבנים אסטרולוגים של יוד, או אצבע אלוהים (הקודקודים יהיו אוראנוס והשמש) וב-1 באוגוסט יהיה פנטגרם עם 3 יודים (הירח הקודקוד השלישי).

 זהו זמן אשר מבחינה אנרגטית מציע לנו לחבר בין האלמנטים ובעצם להיות מעבר לדואליות שהחיים מביאים איתם. אנחנו מבינים כיצד הכל קשור לשני, כיצד ניתן לעבוד עם האויר, האש, המים והאדמה ביחד ולהתעלות מעליהם. זהו גם זמן טוב להתכווננות דרך מדיטציה למשל, כדי להרגיש בעוצמה את החיבור שלנו לאלמנטים ולחיים. המבנים והחיבור בין הפלנטות מראים לנו כיצד הכל קשור להכל, יש לנו רשת אוניברסלית מחברת אותנו בכל דבר. זה מעצים את תחושת החיבור שלנו לחיים, אחד לשני ובהחלט הזדמנות טובה להרחיב את התודעה שלנו על ידי התבוננות רחבה יותר על חיינו.

יש האומרים שהמבנים הנדירים והמיסטיים הללו מביאים איתם זמנים מיוחדים מבחינה אנרגטית, ואכן ההצטברות של הצורות הגיאומטריות הרבות מכוונת אותנו אל ההבנה של היקום. אולם, בזמנים שבהם אנחנו חיים אין לנו סיבה לחכות להתרחשויות הקוסמיות שיקרו אלא אנחנו צריכים ויכולים להביא אותן לידי ביטוי. הימים האלו אכן מתאימים למדיטציה ממוקדת לאחדות (דגים).

"הרטיטו את הקוסמוס, והקוסמוס יפנה את הדרך" – יוגי בהג'אן (מתוך 5 הסוטרות לעידן הדלי)

הכנסו לקישור למדיטציה ממסורת הקונדליני יוגה לאיזון הטאטוות (האלמנטים)

29jul

—-

גלי ליבנה היא אסטרולוגית, יועצת ומלמדת קורסים למתחילים ומתקדמים מורה לקונדליני יוגה, מטפלת בהילינג ופרחי באך. לאתר >

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close