2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל היד (20/1/11 עד 1/2/11)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה:

יד
ב- 20/1: נכנס גל חדש אל תוך מערכות הזמן/מרחב הלינארי שלנו הקרוי גל היד:
אחרי הקפיצה האינטנסיבית שהיתה לנו בגל הקוסם שבו הרחבנו את יכולת ההכלה של דברים חדשים במציאותנו, אנו עוברים לגל היד שבו המטרה הכללית היא לממש את עצמנו ולהגיע לתחושה של הגשמה עצמית. הנשר המאתגר מהגל הקודם הרחיב את הפרספקטיבה שלנו והבהיר לנו את החלומות שלנו ובגל הנוכחי אנחנו מוזמנים ליצור אותם עם ידי האלוהים היודעות שבנו. גל היד מלמד אותנו כיצד ניתן להוציא לפועל את הרצונות הללו ממקום של ידיעה פנימית צלולה ומאפשר לנוע בהנאה מעניין אחד למשנהו. היד מלמדת לזרום בחיים כמו גל ולהיות קשובים לרצון שלנו בכל רגע. התנועה של הגלים בים אינה נעצרת אף פעם. בים קיימת המשכיות אינסופית לעומת בני האדם שמלאים במנגנוני הגנה שעוצרים את הזרימה. במקום התנועה מתוך לחץ, מתח ודאגה, אנחנו לומדים לאורך הגל לנוע בהנאה מעניין לעניין, מבלי להעצר באף נקודה.

הסימבול של היד מורכב מארבעת האצבעות שמסמלות את ארבעת האלמנטים, הכיוונים ורוחות השמים ביחד עם האגודל שהיא "אצבע אלוהים מעל" שמייצגת את המרכז שבנו ומסמלת חיבור פנימי מדויק לרצונות שלנו. במהלך הגל אנרגיית היד בונה בתוכנו כוח פנימי ממוקד שמאפשר לעשייה מרובה ויוצר תחושה פנימית של עוגן ויציבות בחיינו. למשך שלושה עשר הימים הקרובים היד ממגנטת אלינו את היכולת "לתקתק עניינים" ומאפשרת להימנע ממצבים של עודף פעילות, מתח גבוה וחוסר יכולת להשלים את הדברים בהם התחלנו. אנחנו לומדים כיצד לזרום ולפעול בשמחה להגשמת רצונותינו ואז יכולים להגיע לתחושות של רווחה, לאיזון פנימי ולביטחון בעצמנו וביקום כולו.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "סדר קוסמי", "הקלחת המקודשת" (הקסגרמה 50), לפיה ככל שקיימת הרמוניה בין התפתחות היחיד לצורכי הקוסמוס, ניתן להגיע לידי שגשוג (כוכב 2). העשייה חייבת לספק את דרישות השוק ולהכיר במגבלות הקיימות בו. ככל שנקבל עובדה זו נוכל ללמוד מה ניתן לעשות ולא נבזבז אנרגיה על הבלתי אפשרי (יד 1). כשהיד פועלת בהרמוניה עם האנרגיה והכיוון של הקוסמוס, ניתן לממש מטרות רבות אתגר בתחום הארצי.

כוכב
ה- 21/1: טון 2 של האתגר, באנרגיה של כוכב בהדרכת שמש:
בעזרת האנרגיה הכוכבית של היום אנחנו לומדים להכניס אל תוך חיינו יופי, הרמוניה ואלגנטיות. לרבים מאיתנו קיימת תאוריית מציאות בנוגע לאיך שהדברים "אמורים" להיות ושאיפה לא ריאלית להגיע לשלמות בהיבטים שונים בעצמנו ובמציאות חיינו. בעזרת הכוכב אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר את מה שיש, לומדים שהאהבה קיימת בכל ושהמציאות מושלמת בדיוק כפי שהיא.
כדי שנוכל לנוע עם היד והידע הקיים בנו הכוכב החיוביסט מאתגר אותנו לשנות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי חיינו לדימויים חיוביים. מכיוון שהוא נמצא באתגר סביר שיעלו בנו רעשים פנימיים של ביקורת עצמית ושל חוסר סיפוק. ככל שאנחנו לומדים להתמקד בפלוסים הקיימים בנו, אנו הולכים ומתמלאים בהערכה עצמית ובעוצמה. ההטענה החיובית מאפשרת להגיע למצב של אנרגיה מלאה במערכות שלנו והיא מוקרנת לכל עבר. בעזרת הכוכב אנחנו נטענים באנרגיה של אלת האהבה ונוס ולומדים להפוך לספק אנרגטי של עצמנו עד להפיכתנו למגדל-אורים שמקרינים אנרגיה חיובית.

השמש המדריכה את הכוכב היום מלמדת כיצד לנהוג בחמימות ובנדיבות כלפי עצמנו. היא מדריכה להתחבר לאלמנט האש שבנו ובעזרתו ליצור במלוא המרץ את היצירות שלנו. מכאן שבמהלכו של גל היד אנו מאותגרים להתמלא במחשבות חיוביות על חיינו ובביטחון עצמי ואז לזרום בקלילות ממצב למצב, ליצור בלהט ובאומנותיות את רצונותינו ולהנות מהיופי האינסופי הקיים בנו ובחיים.

ירח
ה- 22/1: טון 3 של הפוקוס, באנרגיה של ירח בהדרכת הלך שמים:
האינטואיציה של היום השלישי מכוונת אותנו לחבק את הילד הפנימי, הרגיש והפגיע שבתוכנו. חכמת הגל מלמדת שהדימויים השליליים לגבי עצמנו והחוסר שלנו באהבה עצמית החלו במחוזות ילדותנו המוקדמים. מה שמונע מאיתנו לנוע בחיים כמו גל ולהאיר לכל עבר טמון בדפוסים רגשיים ובמחשבות שליליות מהילדות שלנו. הדפוסים הללו הופכים למגנוני ההגנה שלנו ומעכבים את היכולת שלנו לזרום בכיף מעניין לעניין. כדי שנוכל לזרום עם אלמנט המים שבנו ולנוע באלגנטיות על גבי גלי החיים הירח מאפשר את ניקוי התוכנה הרגשית שלנו. הירח מסמל חיישני קליטה מאד פעילים ומאפשר לקבל הדרכה וסמלים מאירועי החיים עצמם. ביום השלישי של הזרימה אנחנו מוזמנים לשים לב לסימנים שאנו מקבלים תוך כדי התנועה בדרכינו – במפגשים, בסיטואציות מקריות ובכלל ואז להבין לעומק את המסרים הסמויים הטמונים בהם.

הלך שמים שמדריך אותנו היום ממלא את ליבנו באומץ ובחמלה להמשך הדרך וביכולת להתעמת ישירות עם כל מה שלא מתאים לנו יותר. אנחנו מבינים שכדי שנוכל לזרום בהרמוניה עם עצמנו בחיים, עלינו ללמוד להציב גבולות ברורים לכל מי ומה שנמצא מחוץ לטווח הרצונות שלנו. נחישות החלטית זו מאפשרת לזרימה בתהליכי החיים ולהתעצמות פנימית שלאט ובהדרגה הולכת וגדלה בתוכנו.

כלב
ה- 23/1: טון 4 שבו אנו מגדירים מהמח המנטלי שלנו צורות מפורשות לפתרון האתגר, באנרגיה של כלב בהדרכת מגשר העולמות: ביום הרביעי שבו המח ההגיוני שלנו נכנס לפעולה וחושב על הדרכים היעילות ביותר לפתור את אתגר הכוכב, הכלב מלמד אותנו לשים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו ולעשות בדיוק את מה שנכון לנו בכל רגע נתון. הוא מכוון אותנו לערוך רשימה של כל הרצונות והצרכים האישיים שלנו ולשמור על נאמנות לעצמנו ולצרכים הללו. ביום של הזריעה הכלב מלמד שכדי לחבר את אש היצירה הלוהטת שבנו עם עשייה אלגנטית ואומנותית, עלינו להפסיק לבזבז אנרגיה על ריצוי ותרגום האחר ובמקום זאת להפנות את האנרגיה פנימה להטענה עצמית ולפתיחת הלב.

מגשר העולמות מדריך אותנו היום לשחרר הרגלים ותבניות שלא משרתות אותנו יותר ולקפוץ על ההזדמנויות החדשות שנקרות בדרכינו. בעזרת המגשר אנחנו מתמלאים באומץ וביכולת לעבור בקלילות מסיטואציה אחת לאחרת בחיינו, בלי הפחד להיפרד ולסגור מעגלים. ההבנה עם המגשר ש"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר" מפחיתה את בזבוז האנרגיה שלנו ומאפשרת ליד היודעת שבנו לפעול בספונטניות ובהנאה. כדי שנוכל לבטא את אור הכוכב שבליבנו עלינו לללמוד לאזן את הרגשות הסוערים שמציפים אותנו ולהגיע לרוגע סביב כל הדרמות והמעורבות הרגשית בחיינו. במקום השקט וההגיוני הזה אנו מסוגלים לנוע מתוך הלב החכם שלנו ולממש את הרצונות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "המרוסן" (הקסגרמה 9), לפיה קיים כרגע גורם מרסן שמונע מאיתנו כל עשייה משמעותית (כוכב 2) ולכן במקום לדחוף בתוקפנות וליצור עימותים במערכות היחסים שלנו (ירח 3), עלינו ללמוד לרסן את עצמנו (כלב 4), עד שהמצב יתאים לביצוע התוכניות של היד. העבודה היא על העצמי (מגשר העולמות) ומבוטאת בעידון הדחפים והתשוקות שלנו (אדם 6).

קוף
ה- 24/1: טון 5 של כח הרצון הפנימי, באנרגיה של קוף בהדרכת סערה: הקוף היצירתי, המקורי והמשועשע מופיע ביום החמישי וזורע בנו את המוטיבציה להמשך הזרימה של הגל. כדי שבאמת נוכל לאהוב את עצמנו וליצור, הקוף מלמד אותנו לשחק בקלילות את משחק החיים. הוא הופך אותנו היום לילדים תמימים, נטולי דאגות והיפראקטיביים שמסוגלים להנות מכל מה שקורה בחייהם. כח הרצון שלנו להגשים את עצמנו הולך וגדל ככל שאנחנו לומדים לא לקחת שום דבר ברצינות ובכובד ראש. בעזרת הקוף אנחנו מאמצים לעצמנו זווית ראייה של הומור ולומדים לזרום בספונטניות עם הפתעות החיים. הקוף מלמד אותנו לבטא את כל מה שאנחנו מרגישים וחושבים, עד שמתפנה בתוכנו מקום לחיבור ליצירתיות הגאונית הטבועה בכל אחד ואחת מאיתנו.

הדרכת הסערה מאפשרת את ניקוי התאים והחסימות שמנעו מאיתנו עד היום מלתת אמון מוחלט ביקום ולקפוץ למימיי החיים וליצור. המוטיבציה שלנו לפעול, להגשים ולהאיר נשענת על הגדלת הביטחון שלנו בעצמנו ובתוכנית הרחבה כולה וביכולת לשחק בהנאה באפיזידות השונות בחיינו.

אדם
ה- 25/1: טון 6 של זרימה עם הפלוס, באנרגיה של אדם בהדרכת אדם: בגל היד אנחנו לומדים להתמלא בחיוביות, באור וביצירתיות ולצורך כך עלינו לשחרר את המניפולציות השכליות ואת הספקות של התוכנה הרגשית שלנו. ביום השישי האדם מדריך אותנו לצעוד בדרכינו בתבונה ומגדיל בנו את האמון בכך שניתן להתגבר על כל מכשול שצץ בחיים. אנרגיית האדם מאפשרת לנו לזהות שאנחנו גביע פתוח לשפע של היקום וגורמת לנו לפקוח את עינינו להזדמנויות הקיימות שכבר יצרנו לעצמנו בחיים. בעזרת האדם אנחנו מגדילים את הערנות שלנו לאפשרויות המיוחדות המוצעות לנו ברגעים רבים בחיינו.

האדם ביום השישי של האיזון מאפשר להגיע לאיזון בין הצרכים השונים שלנו עד לתחושה של רגיעה וסיפוק. הוא גם מלמד אותנו להתבונן באופן אוביקטיבי נטול שיפוט על הסובבים אותנו ולקבל את האדם באשר הוא אדם. כל אחד והדרך הייחודית לו והאדם מכבד את אינסוף הדרכים של הבריאה. כתוצאה מכל אלה אנחנו נטענים באנרגיה, מגדילים את יכולת ההשפעה שלנו בעולם ומסוגלים לצעוד בשמחה בדרכינו.

הלך שמים
ה- 26/1: טון 7 של שיא הגל, באנרגיה של הלך שמים בהדרכת נחש:
הכוונה הכללית שלנו בגל לביטוי ולהגשמה עצמית מהדהדת לכל עבר עם החיבור לחמלה ולאסרטיביות של הלך שמים. בשיא הגל אנחנו לומדים שכדי להגדיל את תחושת המימוש העצמי שלנו, עלינו ליצור את החלל והמרחב הדרושים לנו לחקירה ולהתפתחות אישיים. השהות עם עצמנו ב"ספייס" שלנו מגדילה בתוכנו את הידיעה הפנימית ומרחיבה את התפתחות המודעות שלנו. הלך שמים מחבר אותנו היום למקום נחוש והחלטי שלא מוכן לסבול שום סוג של התעללות ובאופן ברור וישיר עוצר סחיטות רגשיות ומניפולציות מכל סוג שהוא.

הדרכת הנחש מכוונת אותנו לביטוי הרצון האינדיבידואלי והאותנטי שלנו. אנחנו לומדים לסמוך על עצמנו ומשחררים מעצמנו את הדעות הנורמטיביות ואת מה שנדמה לנו שאנחנו "אמורים" לעשות ולהיות. ככל שנכיר בייחודיות שלנו נוכל להתמלא באנרגיית החיים הדרושה לשם יצירה ומימוש. בשיא התהליך אנחנו מתעוררים משינה ארוכת שנים לדרכינו השונה והצבעונית. ככל שאנחנו מתגברים על הפחד מעימות ישיר ומהצבת גבולות לעצמנו ולסביבה, אנו מתמלאים בעוצמה ובאנרגיית חיים שמאפשרים להגשמה שמחה של עצמנו.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "המשכיות", "התמדה" (הקסגרמה 32), לפיה קיימת אפשרות לממש מטרות חדשות על סמך התמידי והעקבי שבטבע שלנו (הלך שמים 7). אם ניתן אמון ביכולות המולדות של האינסטינקטים שלנו (הדרכת הנחש), נוכל לזהות מה נכון לנו במהלך העשייה היומיומית שלנו. דבקות במערכות חיים איתנות הפועלות ביציבות תביא לתחושה של ביטחון (אדם 6). הסינים אומרים: "כשאנחנו בוחנים את המשכיותם של הדברים, ניתן לראות את הנטיות הטבעיות של השמים והארץ. כאן טמון סוד הנצח (קוסם 8)", כלומר ככל שנפעל בהתמדה לקראת היעדים שלנו ונתאים אותם לצרכי הזמן נוכל לממש את המטרות שלנו (נשר 9).

קוסם
ה- 27/1: טון 8 של היושרה, באנרגיה של קוסם בהדרכת מראה:
ביום שבו אנחנו בודקים את היושר הפנימי שלנו, הקוסם מזמין אותנו לשאול את עצמנו: "האם אני יוצר/ת, עושה וחי/ה את מה שאני מאמינ/ה בו"?, "האם אני נאמנ/ה לידיעה הפנימית שלי ולא תלוי/ה באישורים מבחוץ"?, "האם אני מכיל/ה בכיף את כל האירועים בחיי או שמרגיש/ה שעומד/ת להתמוטט מהעומס"?, "האם אני מאפשר/ת לעוצמה הפנימית שבי לפרוץ החוצה"?. בעזרת הקוסם אנחנו יוצרים הרמוניה בין הרעיונות והאידאות שיש לנו לגבי החיים לבין אופן הביטוי שלהם במציאות הפיזית. ההרמוניה הולכת וגדלה ככל שאנחנו משחררים את הצורך בשליטה בכל פרט ובסובבים אותנו ופועלים מתוך כנות מלאה. הקוסם מלמד שבכל מקרה אין לנו שליטה על שום דבר ועל אף אחד ושזהו הזמן לזרום עם הידע שלנו.

המראה מדריכה אותנו היום לראות דרך המראות המקיפות אותנו את הצדדים השונים המרכיבים את חיינו ולעגל את הפינות החדות. היא מאפשרת לנו להבין מה תומך בהגשמה שלנו ומה מרפה את ידינו. לאחר התבוננות עמוקה ולא שיפוטית בסובבים אותנו, אנחנו לומדים לעשות סדרי עדיפויות בחיינו ולעצב את מציאותנו בדיוק בהתאם לכך. אנחנו מרפים מהמקומות בחיינו שמעוררים קושי בלתי פוסק ומהאנשים שמתישים אותנו. ביום של היושרה אנו מתחברים לקול הפנימי שבנו שיודע, ללא הצורך בתוויות ובאישורים מבחוץ, בפרגון חיצוני ובתמיכת הקולקטיב. אז אנחנו יותר ויותר נוגעים בעוצמת הקוסם שבנו ומסוגלים לממש את רצונותינו.

נשר
ה- 28/1: טון 9 של פענוח כוונת הגל, באנרגיה של נשר בהדרכת קוף: מהות הנשר של היום מחברת אותנו לראייה רחבה של מציאות חיינו במקום הנטייה שלנו להדגיש היבטים שליליים ולהתרוקן מפרטים ספציפיים. ההתרוממות אל על עם הנשר "מפילה אצלנו אסימון" בנוגע לכך שאנחנו אלה שבוחרים את המצבים השונים בחיינו. אנרגיית הנשר ממלאה אותנו בראייה הגיונית ופרופורציונאלית לגבי האירועים השונים ומציירת בפנינו את הדרך המדוייקת להגשים את הרצונות החדשים שלנו.

הדרכת הקוף היצירתי והמקורי עוזרת לנו להבין שהדרך היחידה להגיע לתחושת מימוש היא פשוט בלעשות. במקום לחשוב כל כך הרבה, לתכנן תיכנונים ולנוע כל הזמן אל עבר עתיד וירטואלי, לאפשר למשחק ולקסם הקיימים בנו לצאת החוצה לעולם. ככל שאנחנו מבטאים את האנושיות, הרגישות והפגיעות הקיימים בנו, מתפנה מקום במח העמוס שלנו. נזכר בהמלצת הסינים: "להתמיד, להמשיך ולא להתייאש", כלומר ביום של הפענוח אנחנו לומדים להגדיל את זוויות הראייה שלנו בנוגע לעובדות השונות בחיינו ולהתאזר בסבלנות הנדרשת כדי להוציא לפועל מעשים משמעותיים בעולמנו. יום זה מוביל אותנו בשמחה ובריקוד אל עבר ההגשמה העצמית שלנו עד למצב שבו אנחנו משחקים בהנאה ויוצרים באומנותיות את מארג חיינו.

לוחם
ה- 29/1: טון 10 של ה"פינישים", באנרגיה של לוחם בהדרכת שמש:
ביום העשירי אנחנו מתחברים לאמת הפנימית של לוחם האור שבנו שמחובר לידיעה הפנימית שלו לגבי מה שנכון עבורו. בעזרת הלוחם אנחנו מבטאים ידיעה זו באומץ ובאלגנטיות במציאות. גל היד מלמד אותנו לפעול מתוך הקול הפנימי שלנו ומוביל לעשייה מרובה, יעילה ומהנה ללא לחצים ועומסים מיותרים. ביום של הדיוקים הקטנים הלוחם מזמין אותנו לשאול: "מהי בדיוק האמת שלי כרגע"?, "מה בעצם אני רוצה לעשות עם עצמי עכשיו בחיי"?, "איך אני מעז/ה ללכת עם ידיעה זו בחיי היום יומיים"? האינטליגנציה הגבוהה של הלוחם מאפשרת ליישם היום באופן מדויק ומושלם את הרצונות שלנו.

השמש המדריכה מבהירה לנו ניואנסים שונים בדרך ומלמדת כיצד ניתן להביא לכדי הרמוניה היבטים שונים בחיים. היא מזרימה אש יצירתית בעצמותינו ובליבנו ומפיחה בתוכנו את הלהט הנדרש להגשמה של הידיעה הפנימית שלנו. השמש שמסמלת תחושת חמימות מאפשרת לנו היום להיות נדיבים כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ולזרום בכיף, מבלי לחסוך מעצמנו דבר.

אדמה
ה- 30/1: טון 11 של השחרור, באנרגיה של אדמה בהדרכת אדמה: ביום זה אנו משחררים את מה שעדיין מעכב את המימוש העצמי שלנו ומונע מאיתנו לראות את היופי הקיים בנו ובחיים. אנחנו לומדים עם האדמה היום שכל מה שאנחנו בוחרים לעשות הוא מימוש של עצמנו ואין זה משנה בכלל מה הוא הדבר. פעמים רבות אנחנו חווים תחושה של אי מימוש בגלל חוסר בהבנת המושג מימוש. "מימוש"- מהמילה ממש, כלומר העובדות הריאליות בחיינו. ביום זה האדמה מאפשרת להתמקד במה שקיים ממש בחיינו ועימו לזרום.

מעבר לכך האדמה ביום של השחרור מעירה את המוחות שלנו ומרחיבה את הידע ואת טווח קליטת הרעיונות שלנו כדי שנוכל ליישם מידע זה במציאות. היא מלמדת לקרקע את עצמנו עמוק עמוק אל תוך המציאות ולהתייצב. הרעיונות וההשראה שממלאים אותנו מיועדים לכך שנבטא, נשמיע ונחבר אותם לעשייה היומית שלנו. האדמה מזכירה לנו היום שאם אנחנו מעוניינים במשהו בחיינו, עלינו פשוט לעשות את הצעדים הנדרשים להגשמתו בלי יותר מדי דיבורים. אנחנו מבינים שמה שעדיין עוצר את המימוש העצמי והזרימה היצירתית הוא מחשבות מיותרות ואנו מחליפים אותן היום בעשייה פרודוקטיבית. ברגע שאנחנו מתחילים להניע את עצמנו אל עבר מימוש הרצונות שלנו, הדברים פשוט קורים מעצמם ואינסוף סימנים והזדמנויות חדשות נשלחים אלינו.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרוייה- "המתנה מחושבת" (הקסגרמה 5), לפיה תחומים רבים בחיינו נמצאים בשינוי משמעותי (סערה 13). במקום להתמלא בדאגה ובבלבול הרגילים (יד 1), עלינו להעלות את הביטחון העצמי שלנו, לשמור על נימה חיובית (כוכב 2) ובכך לזכות באמונם של האחרים ולהתמלא ביכולת להזין אחד את השני מתוך חדווה ועידוד (מראה 12). הסינים מוסיפים שאת הגישה החיצונית המובילה להתפתחות פנימית ניתן להשוות לתרגילי יוגה. הסיגול של תנוחות פיסיות מסוימות הכרוכות באיזון משפיע על הנפש ויוצר תודעה רגישה יותר (אדמה 11).

מראה
ה- 31/1: טון 12 של הפתרון באנרגיה של מראה בהדרכת כלב:
פתרון הגל מלמד על כך שיצרנו בתוכנו רמה גבוהה של אנרגיה ואנחנו מסוגלים לזרום היום בקלילות מנקודה אחת לאחרת. המראה הקריסטלית מעידה על כך שהפסקנו חלק ניכר מבזבוזי האנרגיה על הסובבים אותנו. אנחנו מבינים היום ש"אנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו" ושהשהייה בחברתם של ההשתקפויות השונות מיועדת ללמד אותנו על המחשבות והרגשות שלנו. הגל לימד אותנו כיצד להטעין את עצמנו בחיוביות, ללא תלות בפידבקים מבחוץ וכיצד לחתוך מחיינו השתקפויות שגוזלות מאיתנו אנרגיה.

הכלב המדריך היום מעיד על כך שלמדנו להעמיד את עצמנו במקום הראשון ולהיות נאמנים לעצמנו ולרצונות שלנו. בפתרון הגל אנחנו לומדים שאיזון התוכנה הרגשית שלנו ושחרור התלות באנשים הסובבים הם הדרך כדי להפוך למגדל אור חיובי שמקרין אהבה לכל עבר. ברגע שאנחנו שומרים על רמת אנרגיה גבוהה במערכת שלנו, אנו מסוגלים לזרום ממצב למצב בחיים ללא דרמות וקיצוניות. שחרור התלות בפידבקים מבחוץ מאפשר חיבור לידיעה הפנימית שלנו ולהגשמת רצונותינו מתוך ידיעה זו. האיזון הרגשי מול המראות מאפשר לראות את היופי הקיים בנו ובחיינו עד להפיכתנו לכור אטומי של אנרגיה ועוצמה, שמאציל מבפנים אור ומידע בכל רגע ורגע.

סערה
ה- 1/2: יום שער: טון 13 של הנוכחות, באנרגיה של סערה בהדרכת לילה: לאורך הגל אנחנו עוברים תהליך מיד שממגנטת יכולת להגשמה עצמית ועד לסערה שביום האחרון של הגל מעידה על יכולת למנהיגות. מיד שמחברת אותנו לידיעה פנימית עד לסערה אינטואיטיבית ומרפאה. מיד שמלמדת לזרום בהנאה ועד לסערה קוסמית מלאה באמון ובביטחון בעצמנו וביקום. אתגר הכוכב הוביל אותנו בהדרגה למקום שמשוחרר מאמונות ומתבניות שליליות על עצמנו ועל העולם. לאורך הגל שינינו חלק מהדימויים השליליים שהיו קיימים בתוכנה הרגשית שלנו לדימויים חיוביים. כתוצאה מכך בסוף הגל אנחנו בעלי ביטחון עצמי גבוה ובעלי אמון בעצמנו, בסובבים אותנו ובתוכנית הרחבה יותר. לאחר ניקוי הטראומות והפצעים שהצטברו בתאי הד.נ.א האנושי שלנו והריפוי שעברנו במהלך הגל הגענו לסערה קוסמית טהורה ומלאה באנרגיה ובכוחות למימוש עצמי. סערה בשער של הטון שלוש עשרה מעידה על יכולות גבוהות של הילינג וריפוי ועל חיבור לאנרגיה ולמידע אינסופיים.

הלילה שנמצא היום בהדרכה מעיד על כך ששחררנו חלק נכבד מהפחדים שליוו אותנו עד היום, נגענו בעומקי מוחינו והתחברנו ליכולת הזרימה האינטואיטיבית הקיימת בנו. אנרגיית הלילה מאפשרת התייחסות מזווית ראייה אחרת אל החשכה והקוטביות הקיימים בתוכנו ובעולם ובכך מחברת אותנו לרובד פנימי עמוק יותר של הבנה עצמית. בסוף הגל אנחנו מרגישים בנח עם עצמנו ויכולים לזרום בספונטניות עם הידיעה החדה שלנו. גל היד לימד אותנו כיצד לשחרר פחדים עמוקים שהגבילו את העשייה היצירתית שלנו והעלה את הביטחון העצמי שלנו ואת היכולת להטענה פנימית. כתוצאה מכך בסוף הגל אנחנו קופצים למיימי החיים הסוערים בשמחה, בהתרגשות ובזרימה נעימה.

גל היד מסתיים לו ואנו מתכוננים לקראת הקפיצה של הגל הבא, גל השמש.

מאחלת לכולנו גל יד יודעת, זורמת ויצירתית.

באהבה,

טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close