2012 זה עכשיו

גל הסערה: 15-27/8/12

[מאת: טליה טוקר] ברוכים הבאים לגל הסערה:

סערה
הסערה מסמלת משענת, עוגן של ביטחון שקיים קודם כל בתוכנו ויכול להיווצר במערכות יחסים אינטימיות, בחברויות ובקשרים משפחתיים. במובן הרחב יותר, העוגן של הסערה מסמל מצב של שיתופי פעולה שהולכים וגדלים בעולמנו עד למצב של שיתופים בקהילות וחיבור רשתי בין כל האנושות כולה. בגל הקרוב קיימת אנרגיה שמאפשרת לחיבור עם הסביבה ולחיזוק הקשרים שלנו עם חברים, קרובים ועם בני אדם בכלל. דרך שיתופים שונים שמתרחשים לאורך הגל עם האנשים המקיפים אותנו אנחנו לומדים אחדות מה היא. החיבורים ממשיכים עד לפתרון עם הכלב הקריסטלי שמסמל אדם עם לב רחב, פתוח ואוהב לעצמו ולסביבתו.

הסערה האלקטרומגנטית של תחילת הגל מזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית שלנו ומכינה את מערכת העצבים אל השלב הסופי של ההתפתחות האנושית שלנו כבני אדם. בזמן הריפוי של הסערה הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות ופחות דחוס. לאט ובהדרגה אנחנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו. הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מתוך הפנים אל החוץ. דברים מתבשלים בתוכנו וכתוצאה מכך משתנים במציאות שלנו. ההכנה הפנימית הזאת הכרחית לשם הכלת התדר הקולקטיבי ההולך ומתעדן וכמות המידע שמועברת עכשיו אל תוך המערכות שלנו. השפע הרוחני מהעולם העליון מוזרם אלינו ללא הרף, במיוחד עכשיו עם ההאצה בזמן שמאד מורגשת וגילוי האור אפשרי בכל רגע בחיי כל אחד ואחת מאיתנו. אנחנו לומדים כיצד לטהר את הכלים שלנו מהשליליות והדואליות על מנת שיוכלו לקלוט ולקבל שפע אינוספי זה. בסוף גל הסערה אנחנו מסוגלים להפוך לקוף הקוסמי שיודע כיצד ליצור יש מאין ולממש ניסים בחיים הללו ממש. אז שיהיה לנו גל סערה מרפא עם שמחות וניסים לרוב. אמון ואמן!

הערת המערכת: כל כך מתאים, שח"י באהבה לילה לבן מתרחש בגל הסערה! לתכנית ההתרחשויות ברחבי המושבה >

סערה
ה- 15/8: טון 1 בגל הסערה: אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן לאורך הגל קיים פוטנציאל אדיר לטיהור ולהתנקות. הגל הקרוב מלמד כיצד ליצור בתוך עצמנו עוגן מוצק של יציבות פנימית ובעזרתו להתענג על מצבי החיים השונים ולצמוח. בגל הסערה כולנו מוזמנים לשחרר מידע שלילי שמצטבר בכל רגע בתאי הגוף שלנו ולהתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. אחרי שנולדנו מחדש בגל המגשר שחלף וחגגנו את מותם של כמה מההרגלים הקבועים שאחזנו בהם, נכנסת האנרגיה של הסערה כדי לנקות מאיתנו את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי.
במעבר הקולקטיבי לתדר החדש ובתהליך הריפוי האישי שלנו ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי לנו להמנע מהגדרות שליליות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לאפשר לעצמנו לנוח, להתבונן פנימה וללמוד ואם יש צורך לחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל דרך שמעלה לנו את רמת האנרגיה.

הסערה דוחפת אותנו להאמין בעצמנו ולהעלות את הביטחון שלנו בכישורים הקיימים בנו ובדרך הייחודית לנו בחיים. אנחנו מטעינים את המח שלנו בחיוביות ובעובדות הריאליות עד למצב שבו אנחנו מסוגלים לקפוץ למימי החיים מתוך אמונה בעצמנו וביקום כולו. לאורך הגל אנחנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי שנוצר בתוכנו בתוך מציאות החיים ולזרום עם התדר המעודן של שפת האור. במדיטציה עם הסערה ניתן לשחרר אנרגיה שלילית שנלכדה בתאי הגוף שלנו. אנחנו מוזמנים למלא את כל הגוף שלנו מכף רגל ועד ראש בסמל של הסערה ולדמיין להבה סגולה שמרפאה כל תא ותא בגופינו. לאחר הריפוי האישי ניתן לשלוח אנרגיה של סערה מרפאה דרך המחשבה שלנו לאנשים שחווים היום כאב וצער ובכלל לפלנטה ולכל האנושות שעליה.

שמש
ה- 16/8: אתגר הגל הוא השמש: האנרגיה של השמש מסמלת נדיבות אמיתית שנובעת מחיבור לאידאלים גבוהים ולאורך הגל מאתגרת אותנו להיות נדיבים כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. השמש הירחית מלמדת ששפע של אפשרויות קיימות עבור כולנו והצלחה של אחד איננה באה על חשבון האחר. לאט ובהדרגה אנחנו משחררים את החשיבה היחסית שלנו ולקראת פתרון הגל מבינים ששום דבר בחיים הוא לא ביחס למשהו אחר או על חשבונו של מישהו. השמש מסמלת את אלמנט האש ובמהלך הגל מאתגרת אותנו להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים. הטרנספורמציה בגל הסערה היא ע"י החניכה של האש שבמהלכה נעלמים מאיתנו כל השקרים, המניפולציות וחוסר ההגינות. רק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד את טיהורי האש. לאורך הגל אנחנו לומדים כיצד להתמלא באנרגיה, באש החיים ובתחושה חמימה ומלטפת וזאת במקום בזבוז אנרגיית האש הרגיל. התהליך נמשך עד למצב שבו אנחנו מצליחים ליצור מפגשים פותחי לבב ואוהבים עם המקיפים אותנו.

בגל שבו אנחנו משתחררים מדחיסות פיזית ומחשבתית, השמש מאתגרת אותנו להתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס. אנחנו לומדים לראות את העובדות וההגיון הקיימים ברבדים השונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה שלנו, בקשרי המשפחה ועוד. ניתן להכין רשימה של נושאים שבהם אנחנו זקוקים לבהירות עכשיו ולאורך הגל לעקוב אחר ההתפתחויות השונות בתחומים הללו. ככל שהנתונים בחיינו מוארים בזוהר הבהירות, מתעוררת בתוכנו אש החיים ועימה הרצון פשוט לחיות כאן, במציאות הפיזית, על כל התענוגות והאפשרויות היצירתיות הקיימות בה.

דרקון
ה- 17/8: טון 3 באנרגיית הדרקון: המאיה מלמדים אותנו שכדי שנוכל להתנקות עם הסערה ולהתמלא בחמימות של השמש, ראשית עלינו לחבור לאיכויות הנשיות של קבלה עצמית והזנה. אנרגיית הדרקון החשמלית מלמדת שהדרך לטיהור הסופי שלנו מחייבת את המעבר ל"תוכנה" מוחית של פלוס, שרואה ומכירה את מה שכבר יש לנו בחיים הללו ואת האפשרויות האינסופיות שעוד קיימות עבורנו. אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שיש וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת להנות מההווה הריאלי היחידי שקיים. ככל שנקבל את מה שיש, יהיה לנו קל יותר להתמלא באש היצירתיות ולהתחבר לעוצמה המלאה שלנו.

ביום השלישי האינטואיציה הדרקונית מכוונת אותנו להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את כל ההיבטים שדורשים עכשיו חיזוק בחיינו- ביננו לבין עצמנו ובינינו לבין העולם. אנחנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת של עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובפרגון עצמי. ביום השלישי הדרקון מאפשרת לנו לקבל את עצמנו כפי שאנחנו ברגע זה ממש ולהוקיר תודה על הדברים המופלאים שקיימים עכשיו בנו ובחיים שלנו.

רוח
ה- 18/8: טון 4 באנרגיה של הרוח: הרוח העצמאית מלמדת אותנו שכדי שתחומים שונים בחיינו יוכלו להתבהר, עלינו ללמוד כיצד לתקשר בנוחות עם בני האדם הסובבים. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולות שלנו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי יצירתי. בעזרת הרוח אנחנו לומדים לזרום בחיים כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא בקלות את האמת שלנו. ביום של הזריעה המנטלית לפתרון אנחנו הופכים ליונקי דבש ססגוניים שנעים בנועם ובעליזות ממצב אחד לאחר תוך כדי ביטוי מדויק ובהיר של רצונותינו ופיזור הצוף שלנו לכל עבר.

הרוח מעודדת אותנו לנקות מהשכל ההומה במחשבות ובעומס את תחושת המטען והכבדות ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות, שמחה והומור. אנרגיית הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה ומלמדת שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו עלינו לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב תוך כדי הטרדות היום יומיות אנחנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. בעזרת אנרגיית הרוח של היום ניתן לנשום כמה נשימות עמוקות ולהתמלא בהגיון בריא ובשמחת חיים.

לילה
ה- 19/8: טון 5 באנרגיית הלילה: אנחנו נמצאים בגל של טיהור וניקוי אינטנסיבי ולצורך כך אנרגיית הלילה היום מאפשרת "לחפור" לעומק המחשבות ולהגיע אל מקור הבעיות שלנו. כח הרצון להרפא נשען על הסכמה נחושה שלנו "לעשות עבודה" פנימית, להגיע לעומק מוחנו ושם לשנות את המחשבות שמעכבות אותנו. במקום להדגיש ולהעצים את החסר והקושי, אנחנו לומדים לבחור בזוויות מחשבה חיוביות וריאליות. דרך בחירה בצורת חשיבה אחרת ניתן להגיע לתובנות חדשות בנוגע למועקות שאנחנו חווים.

הלילה מסמל את האינטואיציה שלנו ואת היכולת להביא אור למקומות החשוכים במוחנו. אתגר השמש מוציא מאיתנו החוצה את המקומות שבהם אנחנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. אנרגיית הלילה מאירה אותנו במידע חדש ומאפשרת לשנות מהיסוד את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים פנימיים שקיימים בנו.

כדי שנוכל להתמלא בביטחון של הסערה ובעוצמה של השמש, עלינו ללמוד להרגיש בנח עם עצמנו ועם חיינו. בעזרת הלילה הקוואנטי אנחנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו שנושא אותנו בנאמנות לאורך השנים, בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו שמספק לנו פינה שקטה ונעימה להתרווח ולהירגע בה, בישראל שלמרות כל העניינים אנחנו עדיין כאן ובכלל בעולם, ביקום המופלא הזה על שלל הגוונים, הצורות והצבעים הקיימים בו. תחושת הבית שמחלחלת לאיטה לתוכנו מאפשרת לנינוחות ולראייה רחבה על החיים עד לחיבור לאינטואיציה הפנימית שלנו שמאפשרת לזרום בנחת וליצור לעצמנו את החלומות הפרועים ביותר שלנו.

זרע
ה- 20/8: טון 6, באנרגיה של זרע: הזרע מלמד אותנו את אומנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עימו צמיחה, אהבה והתפתחות. לאחר שהתחזקנו עם היש של הדרקון, התקשורת של הרוח והידע של הלילה, זה הזמן לארגן את העניינים כדי להתחבר למסר העמוק יותר של גל הסערה. ביום של הזרימה, הזרע מכוון אותנו להפתח לאפשרויות מגוונות של צמיחה ולזרוע לעצמנו מטרות חדשות לחיים. לקראת שיא הגל הזרע הקצבי מזמין אותנו להיפתח לעובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום" ולזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו להתפתחות שלנו.

תהליך הטיהור חודר בהדרגה אל תוך כל הרבדים ביום יום שלנו וכדי שנוכל להגיע לאיזון פנימי, עכשיו זה הזמן לשחרר את האחיזה שלנו במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף הלא ידוע. ראשית אנחנו לומדים לשנות את צורת החשיבה שלנו ואז גם מנקים מהסביבה הפיזית שבה אנחנו חיים את כל מה שחוסם מאיתנו את האפשרות לשנות ולהשתנות. ביום השישי של האיזון אנחנו מתבוננים בהרגלים שמונעים את הצמיחה שלנו וזורעים אפשרויות חדשות של תנועה ויצירה אל מציאות חיינו.

נחש
ה- 21/8: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער: הנחש מסמל את סלילי הד.נ.א. ובשער של היום מלמד כיצד לחבר בין טוהר מחשבתי לבין חיות פיזית עד למצב של נוכחות עוצמתית בתוך הגוף הפיזי שלנו. שיא גל הסערה מלמד שכדי שנוכל לבטא את אש החיים שבנו, עלינו לקבל את האותנטיות שלנו ולצעוד בדרכינו הייחודית, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. הנחש מלמד שכדי שנוכל לנוע עם עוצמת השמש, עלינו להתחבר לרצונות המיוחדים לנו ואותם לבטא, מבלי לדון בענייני השונות והשייכות. אנחנו לומדים לנטרל את ההשפעות החיצוניות ובמקומן לנוע מתוך הפנימיות העשירה שבנו. הנאמנות לעצמנו ולדרכינו האינדיבידואלית מזרימה את אש התשוקה והחיות אל תוך ליבנו.

הנחש המהדהד בשיא ובשער של היום השביעי מאפשר להתענג ולשמוח על עצמנו ועל החיים המרתקים הללו. ההתנקות והריפוי של הסערה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בתוך הגוף שלנו, במלוא החושים והאינסטינקטים הקיימים בנו ונשאף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים המופלאות. ביום זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים שלנו ולתחושה של שמחה בגוף. ככל שאנחנו מתמלאים באנרגיית החיים של הנחש, משתחררים מאיתנו כעסים פנימיים של חוסר סיפוק ומימוש. אז אנחנו יכולים למזג אל תוכנו את חכמת האבות האינסופית ולהנות מההימצאות שלנו בתוך גוף פיזי בחיים כל כך רבגוניים ומלאים באפשרויות.

מגשר עולמות
ה- 22/8: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות: ביום השמיני של היושרה מגשר העולמות עוזר לנו לבדוק עד כמה אנחנו באמת נוגעים במקור הדפוסי ומטפלים בעיקר ולא בסימפטום. כל ההרגלים והתבניות שכבר עלו בזמן האחרון כמטרד אך עדיין לא נעלמו לחלוטין ממציאות חיינו, מתבקשים להשתחרר עכשיו. בעזרת האנרגיה של המגשר הגלקטי אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה ביום יום שלי"?, "האם אני זורם/ת בקלות ממצב למצב בחיי"?, "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושאני השחקן/נית הראשית בסרט שלי"?, "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות עדיין מפעילות אותי בעשייה היומית שלי"?, "עד כמה נגעתי במקור של הבעיות שלי ולא רק בתופעות שעל פני השטח"?

המגשר ביום השמיני מאפשר לרפא חלק נוסף מהמעצורים והתבניות המחשבתיות שמעכבים את החיבור לאש החיים שבתוכנו. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ואין צורך להיאחז בחוזקה במוכר ובידוע. ככל שאנחנו משחררים את התלות בתבניות המוכרות לנו, אנחנו מגלים שכבר צצו בחיינו מספר הזדמנויות חדשות ושזהו הזמן להיענות להן בשמחה ולזרום עימן במציאות היום יומית שלנו.

יד
ה- 23/8: טון 9 באנרגיה של יד: היד הסולארית מלמדת כיצד "לתקתק" את ענייני החיים בהנאה ובזרימה ללא הלחץ, המתח והדאגה המוכרים לנו. תהליך הפענוח של הגל מוביל אותנו למסקנה שאין כל צורך לחיות ברמות מתח גבוהות. המתח שאנחנו חיים בו הוא למעשה פער בין המצוי לרצוי והוא קיים אך ורק בתוך המח שלנו. אנרגיית העשייה הקיימת ביד מאפשרת להפסיק לחשוב על ה"מה יהיה" בעתיד הוירטואלי הרצוי ובמקום זאת פשוט לעשות את שלנו במצוי הקיים.

ככל שאנחנו מתנקים עם הסערה ומקבלים פוקוס עם הבהירות של השמש, אנחנו יוצרים בתוכנו כוח אנרגטי פנימי של יד. נקודת המפנה ב"עלילת" הגל מתחילה עם ידיעה פנימית אמיתית של הצרכים והרצונות שלנו ועם אמון בעצמנו ובכך שאנחנו יודעים מה נכון לנו. ככל שאנחנו קשובים לידיעה הפנימית שלנו וזורמים בחיים תוך כדי עשייה, רמת המתח הולכת וקטנה, הבהירות גדלה ועימה גם כוחות המימוש והיצירה שלנו. ביום התשיעי אנחנו לומדים שכדי לקפוץ בביטחון אל סערות החיים הגיע הזמן לכך שנכיר בכישורים הקיימים בנו. זיהוי היש שבנו גורם לתחושת ערך עצמי שמאפשרת לתנועה שמחה וקלילה עם גלי החיים הרבגוניים.

כוכב
ה- 24/8: טון 10 באנרגיה של כוכב: אנרגיית שער: הכוכב מסמל את היופי ואת האהבה ללא תנאי של ונוס ובאנרגיית השער של היום מאפשר לראות את היופי שכבר קיים בנו בפרט ובחיים בכלל. מה שעדיין נותר לנו ללמוד הוא כיצד לראות יותר ויותר את החיובי שקיים בנו ובכל רגע נתון. במקום להתמקד במה אין ובמה לא בסדר אנחנו לומדים היום עם הכוכב להתמקד ביש ובמה שאנחנו מרוצים ממנו. ככל שאנחנו חיוביים כלפי עצמנו וכלפי החיים, קל לנו יותר לזרום בהנאה במציאות היום יומית שלנו.

כדי לדייק עוד יותר את תהליך ההתבהרות של הגל, הכוכב הפלנטרי היום מגדיל את הביטחון העצמי שלנו ואת היכולת לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ואת העולם על שלל הגוונים שבו. ביום העשירי הכוכב מלמד אותנו על הימצאותן של אפשרויות יצירתיות ופתרונות אלגנטיים לכל הבעיות בחיים. יש אינסוף דרכים להתבטא בהן והכוכב מזרים אלינו שפע של רעיונות אומנותיים כדי להצית את אש היצירה הפועמת בליבו של כל אחד ואחת מאיתנו.

ירח
ה- 25/8: טון 11 באנרגיית הירח: הירח היום מלמד שתהליך החיבור לאש היצירה ולתחושה של חמימות בליבנו נעצר אי שם במחוזות ילדותינו הרחוקה. בדרך הריפוי של הסערה שמנקה עד לרמת התאים את חוסר האיזון עדיין קיימים מכשולים להמיס, כשהפעם אנחנו מתבקשים לשחרר את המחיצה בינינו לבין הילד הרגיש שבתוכנו. הילד הזה שם על עצמו מסכות ואימץ מנגנוני הגנה כדי שיוכל לתפקד בעולם ההישרדותי שמקיף אותנו. הגנות אלה הן מידע ממוחזר מהבית שבו גדלנו, שבא על חשבון האש והחום הפנימיים שבתוכנו. ביום זה ניתן להגיע לתחושה של ביטחון פנימי מתוך הבנה שהיום אנחנו בוגרים, מבינים וחזקים ושאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. מה שהיה היה ואין טעם "לבכות על חלב שנשפך". אנחנו מבינים כיצד הכל משתנה כל הזמן ואין צורך להמשיך ולמחזר את המידע השלילי והרגשות החסומים מהילדות שלנו.

הירח מסמל את אלמנט המים ואת מאגרי המידע והזכרונות הקולקטיביים. אנחנו מוזמנים לשחרר חוסר בהירות שקשור בקארמה המשפחתית שלנו ולטפל בדברים הסמויים ובטראומות שחבויות עמוק בפנים. ברגע שאנחנו מטפלים בדפוסי הילדות, מידע שלילי רב מתנקה מאיתנו, אנו חווים רוגע ויציבות פנימיים ואינסוף אפשרויות של התפתחות נפתחות בפנינו. אז אנחנו מסוגלים לזרום בנעימים במציאות החיים תוך כדי ביטוי מעודן ואיכותי של הכישורים הטמונים בנו.

כלב
ה- 26/8: טון 12 באנרגיה של הכלב: פתרון גל הסערה עם הכלב מעיד על כך שלמדנו לחבר בין ה-"כ" ל"לב", כלומר לשלב בין הכוונות לרצון הלב שלנו. החיבור לחמימות השמשית לאורך הגל הופך אותנו בפתרון לחברים הכי טובים של עצמנו. דווקא כשאנחנו נאמנים לרצונות הלב שלנו, אנחנו מצליחים להתמלא באנרגיה ושופעים בחום, באש וביצירתיות גם כלפי הסביבה והעולם. ברגע שאנחנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות בחיים, האנרגיה נשמרת בתוכנו ומאפשרת לנו ליצור עוד ועוד את חלומותינו מרחיקי הלכת.

לאורך הגל אנחנו מגלים מהם הצרכים והרצונות האמיתיים שלנו וכיצד ניתן להשאר קשובים להם במהלך היום יום העמוס שלנו. אנחנו לומדים שכל התהליכים הם בנו, בינינו לבין עצמנו. במקום להזין את המח שלנו באנרגיה רגשית ממוחזרת של דרמות וקיצוניות, אנחנו יכולים להתמלא מבפנים באש יצירתית ומאירה. תהליך הניקוי בגל הסערה גורם לחיבור מחודש לעוצמה הלבבית ולהפסקה משמעותית בבזבוזי האנרגיה על הסובבים אותנו. למדנו שכדי לחוות בהירות, עלינו לשחרר את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו- את הכעסים, מצבי הרוח והדעות הקדומות. הנטייה שלנו להתערבב עם האנשים שעל הדרך, להגזים בתגובות שלנו לארועי המציאות היום יומיים ולהשליך את חוסר השקט שלנו על האחר, מגבילים אותנו מלחוות את המגוון האינוספי המוצע לנו בכל רגע.

שחרור התלות באנרגיה של הסביבה מאפשר להגיע לאינטימיות אמיתית ולהפתח רגשית. הפעם ללא דרמות, תרגומים ומעורבות רגשית אלא ממקום מאוזן ושקט שיוצר חיבורים לבביים. לא ממקום שתלוי באחר ושואב את האנרגיה שלו, אלא ממקום שמוטען באש מבפנים ועם לב פתוח ואוהב חווה חמימות בקשריו. כלב קריסטלי מסמל את היכולת להיות נאמנים לעצמנו ולעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע נתון. כתוצאה מכך אנחנו הופכים לאנשים הוגנים, מאוזנים ועם לב פתוח ואוהב חווים חמימות ותחושת מימוש וסיפוק במציאות חיינו.

קוף
ה- 27/8: טון 13 באנרגיה של קוף: הקוף הקוסמי מחבר אותנו לגאוניות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ומאפשר לנו ליצור יש מאין ממקום שהוא מעבר לזמן. היכולת להמציא את עצמנו מחדש בכל רגע תלויה בכמות המידע הקיימת במוח שלנו. ככל שתהליך הריפוי של הסערה הלך והתעצם, התנקתה כמות אדירה של מידע ממוחזר מתאי הגוף שלנו ונפתחה עבורנו האפשרות לתקשורת ישירה עם אינסוף של מידע משדה הנפש. אתגר השמש לימד אותנו לחשוב בהגיון ולראות את העובדות הריאליות. ככל שאירועי החיים בהירים לנו ואנחנו מתנהלים במציאות ללא מטענים רגשיים ושכליים, מתפנה בתוכנו המקום ליצור עוד ועוד. אז אנחנו יכולים לבטא את המקוריות הייחודית שבנו שהיא האש הפנימית שלאורך הגל ביקשה לפרוץ מאיתנו החוצה.

קוף ביום השלוש עשרה מסמל אדם שמח ויצירתי שמתנהל בקלילות ובהנאה בסיטואציות המגוונות של החיים ומממש במקוריות את הרצונות שלו. עבודת הריפוי האינטנסיבית עושה את שלה ובסוף הגל מאפשרת לקחת בקלות את אירועי החיים. זה הכל עניין של זווית ראייה ובמקום כבדות, רמת מתח גבוהה והתנהלות מתישה ממשימה אחת לאחרת, הקוף מציע לנו רוח יצירה שטותית ומהנה ומקוריות מלהיבה. האמון והחמימות הפנימית שבנינו בתוך עצמנו גורם לכך שנקפוץ בהנאה אל תוך המציאות ונשחק ובגדול את משחק החיים! תהליך הניקוי, ההתבהרות והמיקוד של הגל מוביל אותנו למקום קסום שיודע להתנהל אחרת על גבי הזמן.

האינטליגנציה והביטחון העצמי שהקוף הקוסמי מסמל מאפשרים לנו לארוג בחכמה את מציאות חיינו, לחבר בין הכוחות השונים הפועלים עלינו ולבצע כל פעולה באופן אופטימאלי. הקוף של סוף הגל משחרר מאיתנו את רצינות היתר ומאפשר לנוע במשחקיות ובאלגנטיות בין הבמות השונות של החיים ולבטא את הרצונות שלנו ביצירתיות קסומה וייחודית.

גל הסערה מסתיים לו ואנחנו מתכוננים ומברכים על הגל הבא, גל האדם!

שנהנה מגל סערה מרפא ויצירתי.

באהבה, טליה.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close