חינוךילדים

גן אוסי ונופי: עכשיו גם לגדולים יותר!

ברוכים הבאים לגן של אוסי ונופי

אנו מפתחים את בטחונם העצמי, עצמאותם ויצירתיותם של ילדכם בדרך חוויתית ומרגשת

אנו שמחות להודיעכם שבשעה טובה אנו פותחות גן חדש בשכונת מגד הוותיקה ברחוב מגד מספר 31. הגן מותאם לילדים בגילאי שנתיים עד ארבע, ומהווה גן המשך לגננו הקיים ברחוב העצמאות 17. מבנה הגן נושא את כל האישורים הנדרשים לפי חוק. שנת הלימודים תשע"ג תחל ביום ראשון ה-26 באוגוסט 2012.

ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ג (2012-2013) בעיצומה!

הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר.

כמה מילים עלינו
מתוך אהבה לילדים עסקנו שתינו במהלך ה-16 שנים האחרונות בחינוך ילדים במגוון מסגרות, כולל גן קיבוצי, גן בינלאומי, וגנים וצהרונים פרטיים. אוסי היא גננת מוסמכת עם התמחות בחינוך מיוחד, ונופי היא פסיכולוגית בעלת רקע בהתפתחות הילד.

ראינו לנכון לפתוח גן שבו נוכל לתרום מנסיוננו ומרצנו, המועשר בתכנים ובפעילויות המותאמות לגילם של ילדכם.

על הגן
אנו מאמינות בשילוב של מתן חום ואהבה לילדכם, עם הקניית למידה, חקירה, והבנה של תהליכים הנעשים דרך משחק, שירה, מוסיקה, יצירה, יציאה לחצר והליכה לטיולים בטבע.

ילדים מטבעם סקרנים, ולכן יצרנו סביבה שכזאת עבור ילדכם עם גירויים המותאמים לגילם. יחד עם זאת, חשוב לנו לשמור על ציביון המשפחתיות, שהרי לילדכם זוהי החוויה הראשונית מחוץ למסגרת המשפחתית הכל כך מוכרת עבורם, ולכן חשוב שיחד עם גירויים קוגניטיביים הם ימשיכו לקבל את החום, אהבה, ותשומת הלב החיובית הכל-כך חשובה להתפתחות בריאה בגיל זה.

כמו כן, אנו מאמינות שלהתפתחות טובה דרושה תזונה בריאה, לכן התייעצנו עם אנשי מקצוע בתחום תזונת ילדים והרכבנו תפריט עשיר במרכיבים חיוניים להתפתחותם הפיזית והקוגניטיבית התקינה של ילדכם. הארוחות מבושלות מדי יום ומבוססות על מוצרי יסוד טריים וטבעיים בלבד.

דרך תכנית הלימוד שבנינו, אנו מפתחים את בטחונם העצמי, עצמאותם ויצירתיותם של ילדכם בדרך חוויתית ומרגשת.

בנוסף, דאגנו שמבנה הגן והחצר מותאמים ויוצרים סביבה בטוחה לילדיכם. הגים עוברים בצורה מסודרת ביקורת בטיחות והתאמה מטעם הועדה המקומית לתכנון ובניה-השומרון, מועצה מקומית פרדס-חנה-כרכור, ונושאים אישורים לתפעול כגן לטווח ארוך. שני הגים ממוקמים ברחובות שקטים ובטוחים סמוך ללב המושבה.

גן אוסי ונופי בפרדס חנה
לגילאי 3 חודשים עד שנתיים – רח' העצמאות 17
לגילאי שנתיים עד ארבע – רח' מגד 31

שעות פעילות
א'-ה' 7:00 – 16:00 /  17:00
יום ו' 7:00 – 12:00

נשמח להכיר אתכם ואת ילדיכם מקרוב

נופי 054-3193133 | אוסי 054-8344065 | אימייל: ossi.nofi@gmail.com

אנחנו מודות לכל ההורים והילדים שנתנו בנו את אמונם בתחילת דרכנו ושבזכותכם חלומנו הצמיח כנפיים. תודה!

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close