חינוךילדים

"גן-גני" – גן ברוח החינוך הדמוקרטי

"גן-גני" – גן ברוח החינוך הדמוקרטי, ומקום חם, אוהב ומעשיר לילדכם

הורים יקרים,

אתם מוזמנים להכיר את "גן-גני" בשכונת מגד – גן ילדים מפנק ומטופח, עם שפע צעצועים, ספרים ומתקני משחקים, גינה ענקית וירוקה, וצוות מסור שמקדיש לכל ילד את מלוא תשומת הלב והאהבה המגיעות לו.

מקום שילדים אוהבים
ב"גן-גני" ילדכם יקבל הרבה אהבה, משחקים, שירים וריקודים, ירכוש חברים ויפתח את היצירתיות והסקרנות הטבעית שלו, יחזור כל יום הביתה עם משהו חדש שהוא למד, ובעיקר – יהיה מאושר!

מה זה "גן ילדים ברוח החינוך הדמוקרטי"?
הגן הוא ההזדמנות הראשונה של הילד לפגוש את בני גילו, ללמוד על ערכים חברתיים ולהתנסות בהם הלכה למעשה. החינוך הדמוקרטי שם דגש על התפתחות אישית, פיתוח העצמאות והייחודיות של הילד, השתלבות בקבוצה, ובחירה חופשית מתוך דיאלוג והתחשבות. בשנה הקרובה אסיים את לימודי בתוכנית לגיל הרך של המכון לחינוך דמוקרטי, אך אני מאמינה בערכים אלה ופועלת לפיהם כבר שנים רבות.

גן שיש בו הכל
"גן-גני" הוא אחד הגנים הוותיקים והמוכרים בפרדס חנה, שעבר לניהולי לפני כשלוש שנים. הגן ממוזג, מעוצב ומצויד להפליא, ועומד בכל התקנים והדרישות של ארגון הגנים. הגן פועל בימי א' עד ה' בשעות 7:30 עד 12:45 / 17/16  ובימי ו' עד 12:00.

גן גני בפרדס חנהכמה מילים על עצמי ועל הצוות
שמי שרונה אליאס ואני עובדת עם ילדים כבר 18 שנים, מהגנים היוקרתיים ביותר של תל אביב ועד לגן לילדים עם בעיות התנהגות במצפה רמון. כמו כן למדתי הוראת יוגה לילדים, וכמובן שהילדים בגן נהנים מכך. יחד אתי עובדות בגן טלי גיל, גננת אחראית, מנוסה ומוכשרת, ועוזרת גננת.

אז במקום להאריך במילים…
פשוט בואו לבקר והתרשמו בעצמכם. לאחר מכן נוכל לקבוע פגישה אישית שבה אספר לכם על עצמי, על הגן ועל התכנים והפעילויות. אשמח להכיר אתכם ואת ילדכם.

להתראות ב"גן-גני"!

שרונה

למידע נוסף ולקביעת פגישה התקשרו 052-4802052 או 077-3213544 | אימייל >

המלצות של הורים תוכלו למצוא בתגובות לפוסט הזה, וגם כאן.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “"גן-גני" – גן ברוח החינוך הדמוקרטי”

  1. nunk מומלץ הכי הכי!! גן מקסים גננות חמות, מלאות אהבה ,חממה אמיתית..
    הקטנה שלי כבר חצי שנה בגן חדש ועדיין מזכירה איזה כיף היה בגן של שרונה..
    שרונה יקרה.. יהלי למדה את הילדים בגן את..,,"לב…שמיים..כנפיים…אדמה.." כולל הבלבולים..ואמרה בגאווה שזה- מהגן הקודם…
    חבוקים! גילי ויהלי

כתיבת תגובה

Close