חינוךילדים

גן הנסיך הקטן

לאחר שלוש שנות פעילות במושבה, גן הנסיך הקטן שמח להודיע שמתחיל מחזור חדש ונותרו מספר מקומות לילדים בגיל שנה וחצי עד שלוש וחצי.

צוות מקצועי ומיומן שופע חום ואהבה, הרבה דמיון, הומור, יצירתיות וקצב..
ארוחות בריאות (אורגני), חוגי העשרה חוויתיים ומיוחדים כל יום, מרחבים שטובלים בטבע, טעם ויופי.
את הגן מובילה בוני ברנר, גננת משנת 1988, בעלת הסמכה בחינוך וניהול גנים וחוגים.

אמהות ממליצות בחום:

"אני אמא ל-3 ילדים, ביניהם עודד כבן 4 שנים, מבקר בגן הנסיך הקטן כבר שנה שלישית.

בגן יש אוירה של שמחה, זרימה, יצירתיות ועשיה. כל זאת בהשראתה של בוני שמובילה את הצוות לעבודה יצרתית עם הילדים ובהתאמה לצרכים הייחודיים של כל ילד וילד.

בגן יש חלוקה לפינות יצירה ועבודה, חצר כיפית ונגישות למרחבים פתוחים. כל יום הילדים יוצאים לטיול ומתנסים בחוויות מעשירות כמו קטיף תפוזים, איסוף פירות מהעצים והבאתם לגן ועד ועוד.

עודד נהנה ללכת כל בוקר לגן וחוזר כל יום עם חוויות וסיפורים על התכנים שהועברו בגן ועל החוויות שעבר. כאשר אני ניפרדת מעודד בבוקר אני יוצאת רגועה ובתחושה שאני משאירה את הדבר היקר לי מכל בידיים הכי טובות. וזה לא ברור מאליו.

בגן תפריט תזונתי עשיר, מזין ומגוון. בשנים קודמות מניסיון שהיה לי עם בנותיי לא תמיד הייתי שבעת רצון מאופן ההתנהלות בגנים הפרטיים והעברתי אותן מידי שנה למסגרת אחרת. לעומת זאת, עודד נמצא בגן שנה שלישית וזאת בשל העובדה שאנו מרוצים מאוד וממליצים בחום על הגן"
רחלי רוזנקר טלפון-0506211182

"אין גן מושלם. אבל אם יש משהו קרוב למושלם,זה הנסיך הקטן. בוני עושה הכל מאהבה אמיתית לילדים וזה ניכר בכל פינה ושניה בגן. המבחן האמיתי הוא הילדים, והילד שלי בוכה כשאין גן. וכשיש הוא נכנס פנימה ומסלק אותי הביתה שלא אפריע לו.

והאוירה, האוירה הרגועה, הילדים המדהימים שיש בגן הזה (וזה לא במקרה) זה הכיף הכי גדול. זה גן שאני הייתי רוצה להיות בו עכשיו כבוגרת. בקיצור, זה הגן הכי לא סטנדרטי – במובן הכי טוב שיש.

אוהבת אוהבת אוהבת

שחר אמא של גור"

גן הנסיך הקטן, רח' הראשונים פרדס חנה. שעות פעילות: 07:30 עד 16:00 (יש אפשרות עד 13:00).
טל' בוני: 054-8000822 טל' בגן: 04-6370710 אימייל >.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “גן הנסיך הקטן”

כתיבת תגובה

Close