כללי

גרביים עבות

ליד בנק הפועלים והפיצה במרכז המושבה יש אישה מבוגרת שמוכרת כל מיני חפצים. קערות אמייל פרחוניות, כותנות רחבות מטריקו דק, תחתונים ענקיים בצבע סגול, מפות, דברים.
עברתי שם וחיפשתי גרביים עבות כאלה, ביתיות, סרוגות ביד, אבל לא היה לה. היא אמרה שתביא.
בפעם הבאה שהזדמנתי לאותה פינה ירד גשם. הנשים הסתופפו מתחת לגגון של בנק הפועלים, מרכולתן ארוזה בעגלת יד משובצת. היא זיהתה אותי (למרות שעבר חודש!) וניגשה אלי עם הגרביים. קניתי שלושה זוגות: אחד של גדולים (10 ₪) ושניים של ילדים (5 ₪ כל אחד).
מחממות את הרגליים ואת הלב.

Este cuidado diário com seu corpo vai aumentar suas ereções. O único local que garante que você está comprando o produto original é farmaciaentrega24 o site oficial do hair loss blocker 1.

הראה עוד

3 thoughts on “גרביים עבות”

  1. מור,
    נורא יפה מה שכתבת.
    עברו כבר כמה שנים, וזה נכתב בדיוק ביומולדת שלי!
    זה מסר שטוב להיזכר בו כל פעם מחדש
    אחלה מתנת יומולדת 🙂
    תודה

  2. האמת שרציתי לשלוח לך את זה במייל, אבל אז קראתי את "הגלוב של דרור"…. והחלטתי לכתוב פה 🙂
    הסיפור הזה על 'מוכרת סירי האמייל' מלווה אותי כבר כמה ימים ומהמון סיבות…
    הוא מזכיר לי חנות צמר עם מוכרות טיבטיות במנאלי, הודו
    הוא מזכיר לי שאני נורא אוהבת קערות אמייל
    הוא מזכיר לי חורף ופשטות
    והכי הוא מזכיר לי כמה כל המציאות הזו שסביבנו היא בעיני המתבונן בלבד, כמה דברים קטנים, יפים, דקויות חמקמקות אנחנו מפספסים מתוך הראיה הסוביקטיבית שלנו, מתוך התנהלות היומיום הצרה, המכוונת-מטרה שלנו…כמה הרבה אפשרויות יש מסביבנו שאינן מנוצלות על ידנו בכלל…כמה תהיה ותעיה מזומנים לנו בסביבתנו הכי קרובה…
    כי את האשה המבוגרת הזו ראיתי אינסוף פעמים שם ומעולם לא חשבתי לעצור לידה… ובגלל שלא עצרתי לא ידעתי בכלל שהיא מוכרת קערות אמייל… ואני נורא אוהבת קערות אמייל… ולא ידעתי שאפשר להשיג אצלה גרביים מצמר בסריגת יד… ולא ידעתי שאפשר להתבשם בעזרתה בניחוחות רחוקים וזכרונות מתוקים… לא עצרתי לידה אפילו כדי סתם לתהות… או לתעות… כמה חבל… ואיזה מזל שקראתי אותך! תודה!
    אני כבר מסמנת בראשי את הזקן שמוכר אולרים ושרוכים ליד דידו סנטר…:-)

שווה לראות גם

Close
Close