דברים בשם אומרם

דברים בשם אומרם: על פירגונים, לייקים ועוד

אזהרת משתמש. זהו פוסט ארוך ומורכב.זוהי נקודת יציאה :
מילים ומחשבות . על פרגונים ולייקים ושיתופים וכאלו.
והנה אני שוב יוצאת מהארון כ"נעלבת " גדולה.
אני נעלבת כשלא עושים לי לייקים.אני נעלבת כשלא אומרים לי את המילים הנכונות. אני נעלבת כשלא מחייכים אליי.אני נעלבת כשמילה פשוטה ואלמנטרית עבורי "תודה" , לא נאמרת.
אני מחזיקה מעצמי אחת שמפרגנת.או לפחות פעם הייתי כזו.וכששיתפתי מהחוויות שלי זה היה נעים.יש בי את התכונה הזו שאם אני נחשפת למשהו טוב בא לי לפרגן זאת לכולם.
ותוהה איך הגענו/הגעתי למצב שבו אי אפשר לחרבן ( כן לחרבן), במסעדה גלילית ממוצעת בלי להמליץ על איכות נייר הטואלט שלה.
וחמור מזה עבורי, איך הפכנו/הפכתי לאנשים שמעריכים את עצמם דרך ההשתקפויות שכאן בקירות. כשהבשילה בי ההבנה שגם אני מודדת את עצמי על פי כמות הלייקים והתגובות.או שאני מודדת מערכות יחסים על פי המעורבות שלהן בפרסומים שלי…כל האורות האדומים שבתוכי הבהבו עד שנשרפו.
אני אדם עם קצב חיים מאוד אינטנסיבי , ופתאום אני מגלה שלפרגן ולהמליץ ולשתף הפך למשרה מלאה , עם יחסי עובד ומעביד. ובלי הרבה זכויות.
כן כן. גם אני בקלחת הזו. גם אני מתפרנסת מיחסי ציבור אותנטיים .ואין כמוני להבין את הצורך שבזה.
ובכל זאת , מתחת לדנה של הפייסלנד.מתחת לדנה של הצהרון.מתחת לדנה של המשפחה .יש את דנה שמבקשת ולו לרגעים בודדים שקט.שקט.נטול ציפיות ואכזבות .
תחילת חודש .תחילת שבוע. תחילת עידן חדש עבורי שבו אני משחררת את עצמי ואתכם ממחול השדים הזה. אני עדין אהיה כאן. כי באמת שיש לי המון דברים חכמים או מעניינים לספר ולהראות.
אבל אהיה נוכחת עם ההכרה הכי גדולה שרכשתי לאחרונה : אני שווה.אני מעניינת.אני חכמה.אני מוצלחת. ואני יודעת זאת לראשונה על עצמי.לא בזכות ולא בחסד.בעבודה קשה יומיומית כבר שנים.
מפרגנת לחברות היקרות שלי. משחררת אתכן מההיעלבויות שלי. אוהבת את הנוכחות שלכן בחיי. אוהבת את מגוון היחסים שלי איתכן.יודעת שאני נחשבת ואהובה. משחררת אתכן מחובת ההוכחה. (תוכלו להמשיך לצחוק עלי.אצטרף גם כן :))וכן אתן יודעות מי אתן ♡
משפחה אהובה שלי. נטע ניצן ומיכל. בלעדיכן אני חצי בן אדם. אתן שסופגות את המסירות שלי לכל החלקים והמרכיבים בחיי. תודה תודה.
מפרגנת לצוות המופלא שלי שסובל וסופג את כל העשייה המטורפת שלי.ומלווה אותי יום יום אם בחזית ואם מאחורי הקלעים בעשייה הרבה שלי.
ופרגון אחרון לעמליה זנד שפרגנה לי את הבובה הקסומה הזו בשישי האחרון. מרוגשת ומאוהבת בה. מוקירה ומעריכה אותך מאוד. אוהבת את הצמתים שבהם אנחנו נפגשות. שיהיה שבוע נפלא.
[דנה גת, בדף הפייסבוק שלה]

***

לעוד דברים בשם אומרם >

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close