השימושון

דברים שקורים ביום חמישי 3/5/07

הקרנה מיוחדת של הסרט "מחילות"
הסרט הוא שיתוף פעולה קולנועי בין ישראל, ארה"ב וגרמניה, ומבוסס על הנובלה הפותחת את ספרו של אודי אלוני "גלגול מחילות". ההקרנה בנוכחות הבמאי אודי אלוני והצלם אמנון זלאיט. 21:00 במרכז לאמנויות הבמה במתנ"ס פרדס חנה כרכור. הדלתות יפתחו בשעה 20:30 . כרטיסים בקופת ההיכל ובטלפון 04-6271420. במקום ניתן יהיה לרכוש את הספר ואת סרטיו של אודי. לאתר של הסרט.

מסיבת ירח מלא בראגה
היכונו..היכונו…וקבלו את די.ג'י גלעד (משוטי הנבואה) בסט של גרוב מזרח-תיכוני. הדרבוקות מתרוננות, הרגליים ממאנות להפסיק לפזז והחיוכים מאירים את הרחבה. משעה 22:00, כניסה – 30 ש"ח. בראגה הופעות מיוחדות, משקאות במחיר לבבי, סרטים, מסיבות, מדורה לאור כוכבים, וקרוב לבבות. בקרוב בראגה – הופעות חיות בימי שישי אחרי הצהריים.
הגעה: בדרך המובילה מפרדס חנה למשמרות (אחרי כיכר אגד כשנוסעים לכיוון בנימינה פניה ראשונה ימינה), פניה שלישית ימינה למתחם "הידית". לפרטים נוספים 5971131 – 054

אהוד בנאי – הפסקת חשמל
אחרי צאת אלבום ההופעה החדש והמצליח ” ממשיך לנסוע ” אהוד עם נגניו, ממשיכים את סיבוב ההופעות המקומי עם מיטב השירים מכל האלבומים וגם קצת חדשים מהאלבום שבדרך. משתתפים: אהוד בנאי – גיטרות, מפוחית ושירה, גיל סמטנה – קונטרבס, נושי פז – גיטרות, ניצן-חן רזאל – כינור, ערן פורת – תופים. אורחים: ג'ורג' סמעאן וסלאם דרוויש. 21:30 במבצר שוני. כרטיסים ב- 135 ש"ח (או פחות עם כוכבים של ישראכרט) בטל' 04-6388760 .

חמישי בפצ'ולי: מסיבות פרי סטייל לגלאי 24+
מיטב ה D.JS' מגיעים לפרדס חנה לסט מיוחד כל יום חמישי, מוסיקת רגאיי דיסקו פאנק ועוד.. החל מ 23.00 ועד השעות הקטנות. שווה לבדוק!! כניסה 10 ש"ח. לפרטים נוספים 04-6373992 ובאתר.

מסר מעמלאסתר:

ירח מלא של חודש מאי, חורבן התרבות הגדולה באטלאן. מוזמנים המעוניינים למפגש היזכרות, התייחסות לסיפור ”אסתר“ או כל סיפור אחר מהאי הגדול. סביב מדורה, קפהתהתה מצמחי הבית. כסא נוח או שמיכה יתקבלו בברכה. בסיום – ”הילינג פלאנטארי”. יום חמישי 2100 בסוף רחוב מגד. אני מודעת שבמקביל תהיה הקרנת סרט במתנ”ס אבל ירח מלא של חודש מאי זה יום חמישי או שנה הבאה אז עמכם ההחלטה. להתראות

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close