השימושון

דברים שקורים ביום ראשון 21/9/08

…בסטודיו של דנה….
ילדים ומבוגרים מוזמנים לגעת בחומר בשיעור נסיון …
ילדים – יום ה – 16:00-17:00
מבוגרים – יום ג – 09:30-11:30, יום ד – 20:00-22:00

שלום לכל בנות הפרדס
מכירת בגדים במוצ"ש וראשון הקרובים לכבוד השנה החדשה. מוזמנות להתחדש בבגדים לחג ובכלל עם הבגדים המיוחדים של "בא מאהבה". בגדים יפים ויחודיים בעיצובים רומנטים. מוזמנות להפיץ לכל החברות ושנה טובה לכל עם ישראל.
המקום: רח' עמל 37, לפרטים : אפרת שדות 052-4654780

הלוחם
21/9: יום השיוויון הסתווי: טון 8 באנרגיית הלוחם:
ביום השמיני של גל הירח, הלוחם שבתוכנו שואל שאלות ומטיל ספק בכל תהליך איזון הרגשות של הגל. הוא מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אנו באמת משוחררים מהדרמות ומהמעורבות הרגשית בחיינו"? "עד כמה אנו באמת נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו במסגרת מערכות היחסים הקרובות אלינו"? "עד כמה אנו באמת עושים בכל רגע את מה שטוב לנו"?, "איזה קשר בחיינו עדיין לא מאוזן ומעורר את הילד הפגיע שבתוכנו"? בעזרת האינטליגנציה הטבעית שבנו והחיבור לקול הפנימי היודע, הלוחם עוזר לקבל את התשובות לשאלות הללו ובאומץ וחכמה ליישם את התובנות שלנו.
אנרגיית הסתיו מתחילה היום עם הלוחם של גל הירח (ראה פירוט באירועי החודש). מכאן שתקופת הסתיו תהיה מלווה באנרגיה של חקירה פנימית ממוקדת. אנו נלמד להגיע לידיעה ברורה מעבר לכל ספק ועם ידיעה זו לנוע בחיינו. בסתיו הקרוב אנו מוזמנים לבטא את החכמה שלנו, כשאנו משוחררים מתלות וממעורבות רגשית ובמקומם לומדים להתהלך בחיינו בתחושת חופש ותעוזה.

הראה עוד

1 thought on “דברים שקורים ביום ראשון 21/9/08”

כתיבת תגובה

Close