השימושון

דברים שקורים ביום ראשון 5/10/08

הצצה קדימה:

קורס קלפים אינדיאנים (קלפי סגולה)
נפתח ב 26.11.08 בכרכור, מנחה: רות שר-שלום. הקורס מיועד לאנשי מקצוע בתחום הטיפול וההנחיה ולאלו המעוניינים ללמוד כלי עבור עצמם. נלמד את המסר של כל קלף, כל חיה. נלמד איך לפתוח ולקרוא מפת טוטם אישית (כל משתתף יקבל את הטוטם האישי שלו), ונתאמן באומנות שאילת שאלות. הקורס בנוי מ-12 מפגשים כל מפגש בן 3 שעות. המפגשים כוללים התנסות חווייתית ויתקיימו בקבוצה קטנה. פרטים נוספים כאן.
מפגש הכרות יתקיים ביום ו' 7.11.08 לפרטים נוספים והרשמה: אורלי 050-6453100 | אימייל

הכלב
ה- 5/10: טון 9, נקודת המפנה בסיפור של הגל, באנרגיית הכלב. הקפיצה של הגל מתחילה להתבהר, כשאנו מבינים שהחשכה נובעת ממצבים רגשיים קיצוניים. בכולנו קיימת "תוכנה" רגשית שפועלת באופן אוטומטי והכלב היום מלמד שככל שנשמור על איזון ונפעל בהגיון, כך יעלמו המועקות מחיינו. אנו לומדים לוותר על הדרמות בחיינו, על הסערות וההתרגשויות הקיצוניות ובמקומם לפעול ממקום הגיוני, הוגן ומאוזן. תהליך הגל מתבהר עוד יותר, כשאנחנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות שלנו ומפסיקים לרצות את הסביבה. הנאמנות לרצונות שלנו פותחת את ליבנו ומעמיקה את יחסינו עם הקרובים אלינו.

לפי הסינים, האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה – "הרמוניה", "התלהבות" (הקסגרמה 16) והיא מלמדת אותנו לזרום עם עצמנו, עם הגוף שלנו, בלי להתנגד ולבזבז אנרגיה (כוכב7). אנו לומדים לזרום בחיינו (ירח8) ובכך מאפשרים שיתוף פעולה וביטוי מלא של עצמנו ברגע העכשווי.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close