השימושון

דברים שקורים ביום ראשון 8/10/06

סוכות אמנים בחוות הסוסים
הפנינג אמנים ומטפלים אצל שיאונה בחוות הסוסים. כל יום ב- 11:00 וב- 13:00 הצגות ילדים:
"העכברה שרצתה להתחתן" – עיבוד לסיפור עם הודי, "הטבעת הקסומה" – עיבוד לאגדה אנגלית, "יער גוואנדיל" – אגדה אנגלית, "עלילות תדהר שום דבר" – תיאטרון סיפור לחג הסוכות.
בשעה 16:00 סדנאות שונות: ג'אגלינג, קפוארה, תופים.
מתחם טיפולים – עיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה, תקשור בקלפים.
המטבח הכפרי של שיאונה – פיצות מהטאבון, שקשוקות, קישים, לבנה, חומוס וסלטים ירוקים.
סדנאות יצירה בחומרים טבעיים ויציאה לטיולי סוסים.
8-12/10/06 בין 10:00 בבוקר ל- 18:00 בגבעת הסוסים. הוראות הגעה: בצומת עדה ממשיכים עם הכביש עד לכיכר שבכניסה לגבעת עדה, בכיכר פונים שמאלה (לכיוון ההרחבה הותיקה) ובפניה הראשונה שוב שמאלה, לגבעת הסוסים. פרטים אצל שיאונה: 054-4538266.
———————————————————————————————————–
תערוכת פיסול בברזל ועבודות נפחות.
בימים אלה מתקימת תערוכה קבוצתית של עבודות פיסול בברזל ונפחות בגלריה לאמנות של קיבוץ גן שמואל. פתוח עד 28 לאוקטובר. בחוהמ"ס פתוח כל יום מ 10-16.
———————————————————————————————————–
'קליוסטרונג'
המופע החדש של קליוסטרו למבוגרים מתרחש במרחק מטר אחד מהצופים. קליוסטרו קורא מחשבות, מזיז חפצים, מגיד עתידות, ועוד. הקסמים והניסים שקורים על הבמה הם מהמתוחכמים והמתקדמים בעולם, כולם עוסקים בבלתי אפשרי ונוגעים בתורת הנסתר דרך צורות של טלפתיה, קריאת מחשבות, ומנטליזם. היום בשעה 15:00 וביום ד' 11/10/06 בשעה 15:00 במבצר שוני, במסגרת קייטנת הקסמים של קליוסטרו שמתחילה היום, ומסתיימת ביום חמישי ה- 12/10. להזמנות כרטיסים: טל' 04-6388760 כרטיס: 50 ש"ח.
———————————————————————————————————-
שוק החלפות במשק צוף
שוק החלפות במשק צוף. טליה מוסרת: "מתחילים בשעה 17:00 בדיוק, זה נמשך בערך שעתיים. כדאי לבוא בזמן, כדאי לבוא עם דברים שאפשר להחליף, כדאי לבוא עם חברים, כדאי לבוא. אנא אל תבואו בידיים ריקות, תביאו דברים שגם אתם הייתם שמחים לקבל, משומשים במצב טוב, בישולים ומאפים מהמטבח שלכם, עודפים של חומרי גלם, פירות וירקות מהגינה שלכם, והצעות למסג' ראש או אחרות על המקום. משק צוף נמצא ברחוב מגד בפרדס חנה הבית הרביעי משמאל, יש שלט בכניסה. אנחנו מאחורי הבית. נשמח לראותכם שוב וגם לראשונה"

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close