השימושון

דברים שקורים ביום רביעי 20/8/08

להקת גאיה במופע החדש – באינדיקה בבנימינה!
לאחר סיבוב הופעות בדרום אמריקה ורוסיה מגיעה להקת "גאיה" עם המופע החדש "חופשי" לפאב אינדיקה – בנימינה. ביצועים חיים מתוך האלבום הרביעי "חופשי" (עכשיו בחנויות!) לצד המיטב של "גאיה".
גילי: שירה, גיטרות חלילים ודרבוקה; עדי: שירה; ספי: עוד, כינור, בוזוקי וקולות; רונן: תופים; נמרוד: בס; דורון: קלידים וסימפולים. יום רביעי 20/8 כניסת קהל 20:30. כרטיס כניסה ב-60 ₪ להזמנת כרטיסים: 054-7736631.

הופעה של חנה רוטמן בראגה
מניו יורק מגיעה לראגה חנה רוטמן, זמרת וגיטריסטית, מאד מוערכת, יוצרת פולק עם ניחוחות 60' .הופעתה תהיה ביום רביעי 20.8 .פתיחת דלתות ב 21:00 המופע יחל ב22:00. כרטיס 40 ש"ח . פרטים בטלפון: 054-5971131

זרע

ה- 20/8 אתגר הגל מופיע ביום שער, באנרגיית הזרע: הזרע שמלמד אותנו ש-'השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום', מבקש מאיתנו להשתנות ולשנות. הכל משתנה כל הזמן. בכל רגע אינסוף האפשרויות קיימות והאתגר בגל הוא להסכים לשנות את זווית הראייה, בנוגע לתחום מסוים בחיינו או איכות כלשהי באישיותנו. החיים הם למעשה תנועה אינסופית, כשהכל משתנה במהלכה של תנועה בלתי פוסקת זו. כדור הארץ כל הזמן נע ומשנה את הזווית שלו ביחס לתנועת השמש. כך שאנשים שלא משנים דברים בחייהם ומעדיפים לשמור על הבטוח- כמו אותה עבודה, אותם המגורים, אותה מערכת זוגית, שכבר מזמן לא זורמים בנעימים בחייהם וכו', אנשים אלה למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה של כדו"א שלא מפסיקה לרגע. אתגר גל הלילה מאפשר לנו לשחרר את המעצור, התקיעות, הדריכה במקום ובמקומם לאפשר לזרימה חיונית ופריחה להיכנס אל תוך חיינו. כדי להשתנות אנו מוזמנים לשחרר משהו ישן, להתגבר בתבונה על מכשול ספציפי ולארוג במקומו יצירה חדשה אל מציאות חיינו. אנו מאותגרים להיות אדמה פורייה שמאפשרת את נביטת זרעי האפשרויות. קיים פוטנציאל של שינוי משמעותי בגל הנוכחי, אם רק נסכים לקבל את השינוי. ממליצה לבחור תחום מסוים בחיים שבו מרגישים "תקועים" ובו להתמקד ביצירת שינוי עכשיו.
טליה תשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close