השימושון

דברים שקורים ביום רביעי 3/1/07

"הילדה איילת עם שמשיה כחלחלת"
הצגה מוסיקלית לגילאי 8 – 3, מתוך: "פיתחו את השער" מאת – קדיה מולודובסקי. בימוי: מיכל גולדברג ("הנני"), רותי מינץ, הוגו פוקס. משחק ונגינה: מיכל גולדברג, הוגו פוקס. ההצגה מומלצת על ידי "אמנות לעם" ומשרד החינוך. בשעה 17:00 בבית תרבות גבעת עדה. כרטיס לילד: 25 ₪ , הורה מלווה: 10 ₪. מקומות מסומנים! לרכישה מוקדמת 6380308 , 6288391

נותרו מספר מקומות לסדנת ניו איזי וומן
"ניו איזי וומן מתמקדות במה שהן יודעות לעשות הכי טוב, הן מרשות לעצמן להרגיש מה שהן מרגישות, הן יודעות שכאשר מתחיל להיות קשה, זה הזמן לעצור ולקחת מבט חדש ורענן, הן יכולות לצחוק על עצמן, הן מרגישות צעירות יותר ככל שמתבגרות, הן קונות לעצמן פרחים סתם ככה…"
נותרו מספר מקומות לסדנה, שתתקיים בתאריכים 26-27 בינואר, מששי בבוקר עד שבת בערב. מקום: מנזר האחיות מציון, ירושלים. פרטים נוספים אצל מירי נוה 054-7690108 coaching@mirinave.co.il

הראה עוד

2 thoughts on “דברים שקורים ביום רביעי 3/1/07”

  1. היינו בהצגה – הילדה אילת בשמשיה תכלכלת
    לפי כמות ההורים והילדים שהגיעו מכל רחבי האיזןר נראה שיש צמא גדול להצגות כאלה- צנועות מושקעות ובמחיר שווה לכל נפש.
    ההצגה היתה מקסימה מעודנת עם המון הומור והעזה- להשתמש בשיר של קדיה מולודובסקי – בכולו ללא קיצורים ותרגומי השפה הגבוהה לשפה מתילדת – דקה אחרי שוח הפסטיגלים.
    השקעה בפרטים , כושר המצאה ודמיון בפשטותם – מהחומרים המצויים סביבינו – נראה היה שהשחקנים נהנו מתהליך היצירה וזהו מסר חשוב לא פחות מהרעיון כולו.
    היאם בן ה4ארבע וחצי נהנה אבל היה לו קשה להתרכז- האמת גם לי:
    תנאי ההצגה היו לא קלים – זוהי הצגה מינורית לא ספקטטל או פסטיגל ,האולם נמוך תקרה(אקוסטיקה גרועה) נגד זה אין הרבה מה לעשות אבל קשה לראות הצגה אינטימית כזו בצפיפות של קהל רב שנידחס למעברים ולכל המדרגות תוך זלילת חטיפים מרשרשים ומה שגם לא איפשר להורים להוציא ילדים ש"קרסו"
    אני מבינה ומכבדת את הרצון של המארגנים לא לאכזב אף אחד אבל הדוחק פגע במי שהכין כרטיסים מראש וכן נראה לי שגם במציגים שקולם לעיתים לא נשמע ודעתם הוסחה עקב האינטנסיביות של הדוחק הלעיסה והרשרוש.
    יש מקום למארגנים לכבד את האופי של ההצגה – לגבי כמות הקהל ותנאי ההצגה וכן לדרוש ביתר תוקף מההורים – לא להכניס דברי מאכל לאולם – זו הצגה קצרה ואפשר ורצוי לאכול בבית גם לפני וגם אחרי.
    אבל הכי חשוב ומעל הכל יש תקווה לתיאטרון ילדים איכותי ולא מתחנף כשגם ההרוים יכולים להנות ועל כך המון תודה למיכל רותי והוגו- רוצים עוד !!!

כתיבת תגובה

Close